Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

Pytania

5
cytrynka
Pytanie zadał(a) cytrynka, 01 października 2017, 09:43
Witam Mój przyjaciel miał ostatnio wypadek z winy sprawcy. Wszystko byłoby proste gdyby nie fakt, że teraz ma traumę i nie może wejść do samochodu, a jest zawodowym kierowcą. Poszukuję kancelarii, która sprawnie załat...Więcej

5
bart321
Pytanie zadał(a) bart321, 27 września 2017, 14:15
Proszę o polecenie dobrego serwisu samochodowego w Krakowie, który zajmie się zarówno moim prywatnym samochodem jak i sześcioma autami firmowymi. Chodzi mi o kompleksową obsługę za przyzwoitą cenę. Z góry dzięki i pozdra...Więcej

6
someone
Pytanie zadał(a) someone, 12 września 2017, 12:24
Cześć. Stoję przed ciężkim wyborem. Jaka najlepsza dachówka nadaje się do dachu. Dachówka ceramiczna czy cementowa? Zupełnie się nad tym nie znam i nie wiem co wybrać. Może wy coś podpowiecie?
tagi: dachówki

6
MagdaKonieczna
Pytanie zadał(a) MagdaKonieczna, 11 września 2017, 13:54
Czy korzystaliście już wcześniej z leczenia protetycznego? Generalnie najbardziej zainteresowana jestem zabiegami z wykorzystaniem wkładów inlay i onlay. Chciałabym skorzystać z zabiegu w gabinecie Zaremba Ort w Pszczyni...Więcej

10
Elvis80
Pytanie zadał(a) Elvis80, 29 sierpnia 2017, 13:24
Szukam pracy manewrowego. Mam zdany egzamin kwalifikacyjny na stanowisko manewrowego i doświadczenie, interesuje mnie praca na cały etat na Śląsku
tagi: manewrowy

10
Kajtonia
Pytanie zadał(a) Kajtonia, 28 sierpnia 2017, 09:32
Macie jakiś pomysł jak wyczyścić akwarium bez konieczności wylewania z niego wody? Może są jakieś specjalne szczotki do tego?
tagi: akwarium

8
melafefonek
Pytanie zadał(a) melafefonek, 16 sierpnia 2017, 09:34
Czesc, ja uczylam sie w szkole tylko rosyjskiego więc nie znam sie na tym i chciałam was spytac co to znaczy ze dzieci w przedszkolu mają miec zajęcia a angielskiego z native speakerem? My rodzice podostawaliśmy takie ul...Więcej

17
dryblasek
Pytanie zadał(a) dryblasek, 08 sierpnia 2017, 14:48
czesc, skonczylem edukacje po drugiej klasie liecum, wyjechalem z rodzina do anglii i tam juz pracowalem. bylem pelnoletni, oni nie wymagaja zadnych papierkow ze szkoly, wiec luz. niedawno wrocilem do polski, bo juz nie ...Więcej

9
aldipos
Pytanie zadał(a) aldipos, 03 sierpnia 2017, 10:29
Kupiłam 3 tygodnie temu działkę i chcę tam postawić dom. Teraz muszę znaleźć projekt domu, którego budowa domu nie przekroczy kwoty 130 tysięcy złotych i będzie miał około 100 metrów kwadratowych. Jeśli coś macie to z c...Więcej
tagi: projekt dom

21
korowodzia
Pytanie zadał(a) korowodzia, 13 lipca 2017, 14:44
Jak w temacie-myśle o poddaniu sie mezoterapi ale mam niski próg bólu i troche sie boje.Może ktoś kto korzystał z tego zabiegu mógłby sie wypowiedzieć?


wyszukiwarka   
popularne pytania   
5
4
1
4
5
2
3
2
1
2
2
1
1
1
2

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (250)Dom (374)
Edukacja i szkoła (710)Erotyka i seks (284)
Film (3580)Gry (419)
Hobby (299)Inne (3840)
Komputery i Internet (897)Kulinaria (192)
Kultura (174)Ludzie (1592)
Miłość i relacje (1242)Moda (250)
Motoryzacja (146)Muzyka i taniec (818)
Podróże (198)Polityka (100)
Praca (206)Prezenty (128)
Rozrywka (435)Sport (233)
Sztuka (60)Taniec (27)
Uroda i styl (590)Zdrowie (602)
Zwierzęta (227)
Pytania: 13940, Odpowiedzi: 308131