Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

Kategoria Dom

0
Pytanie zadał(a) JakubNowakowski, 20 października 2019, 23:03
Czesc, Kupujecie jeszcze albumy na zdjeica? Mi sie ostatnio dla mojej siostry, ktora brala slub udalo kupic https://www.albumyfoto.pl/albumy-slubne.html. Piekny jest + bedzie to cudowna pamiatka :)
tagi: ślub
0
Pytanie zadał(a) JakubNowakowski, 20 października 2019, 00:06
Czesc, Sami pieczecie czy raczej zamawiacie? My z zona ostatnio odkrylismy https://e-torty.pl/torty-warszawa, gdzie mozemy zamowic tort z dostawa do domu :) Cos czuje, ze skonczylo sie u nas juz w domu pieczenie torto...Więcej
tagi: tort
0
Pytanie zadał(a) lizadix, 14 października 2019, 21:36
Jakieś czas temu postanowiłem że będę pił kawę lepszej jakości. Na pierwszy rzut kupiłem na https://bemybean.pl/ kawę gwatemala el morito. Muszę powiedzieć że jest przepyszna. Czy wy też możecie polecić jakąś kawę?...Więcej
tagi: kawa
5
Pytanie zadał(a) SupToothbrush, 04 października 2019, 11:24
Na przyszły rok planuję generalny remont mieszkania - i zastanawiam się w jakim stylu urządzić wnętrza. Ta cała nowoczesna estetyka, wpływy skandynawskie i tym podobne rzeczy kompletnie mnie nie przekonują - w architektu...Więcej
2
Pytanie zadał(a) Wabik22, 30 września 2019, 16:17
Osobiście, jestem bardzo dużą zwolenniczką zabawek edukacyjnych. Według mnie sa fajne, bo wspierają rozwój dziecka a jak wiemy najlepsza nauka jest poprzez zabawę. Sporo fajnych zabawek widziałam tutaj https://ksiegarnia...Więcej
tagi: zabawki
2
Pytanie zadał(a) Wabik22, 30 września 2019, 13:19
Oj tak, jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem są zabawki edukacyjne. Dzieki temu dodatkowo wspieramy rozój naszych dzieciaków . Więc jak już kupować zabawki to najlepiej takie https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/firm-pol-147...Więcej
tagi: zabawki
0
Pytanie zadał(a) Marysia88, 30 września 2019, 10:09
Czesc, Kupilam ostatnio ladne albumy na stronie https://www.albumyfoto.pl/albumy-tradycyjne.html. Trzymacie jeszcze zdjecia w albumach? Czy raczej wybieracie jakies elektroniczne nosniki? :)
tagi: zdjęcia
0
Pytanie zadał(a) gryzilepki, 30 września 2019, 09:31
Rekuperacja dostarcza do wnętrza domu świeże i przefiltrowane powietrze, dzięki czemu w okresie jesienno-zimowym jesteśmy wolni od wdychania szkodliwych pyłów, zobaczcie, jak to działa: https://isokolka.eu/kraj-swiat/306...Więcej
0
Pytanie zadał(a) JoannaK, 29 września 2019, 22:35
Czesc, Zastanawiam sie nad kupnem wloczek w sieci. Kolezanka polecila mi ten sklep https://welnabawelna.pl/wloczka-drops-lima-welna-z-alpaka. Co o nim myslicie? Gdzie wy kupujecie ?
tagi: wełna
0
Pytanie zadał(a) Wabik22, 27 września 2019, 18:42
Nie od dziś wiadomo, że baterie w smartfonie zbyt wytrzymałe nie są . Niestety dzisiejsze telefony bardzo szybko się rozładowują, dlatego zastanawiam sie czy nie kupić sobie powerbanka który bede nosić przy sobie. Widzia...Więcej
tagi: smartfon
  << <12 3 
...
7071> >>

wyszukiwarka   
popularne pytania z kategorii   
93
91
66
66
67
60
48
55
49
48
49
44
44
43
43

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (478)Dom (716)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (306)
Film (3599)Gry (451)
Hobby (371)Inne (4359)
Komputery i Internet (942)Kulinaria (218)
Kultura (190)Ludzie (1623)
Miłość i relacje (1268)Moda (305)
Motoryzacja (217)Muzyka i taniec (827)
Podróże (236)Polityka (108)
Praca (343)Prezenty (159)
Rozrywka (449)Sport (285)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (638)Zdrowie (699)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15939, Odpowiedzi: 317326