Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

18
Gogo90
Kto jest adminem?
Pytanie zadał(a) Gogo90, 13 kwietnia 2009, 22:43
Kto jest administratorem tej strony?
tagi: pytajnia

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (18)

Odpowiedział(a): fuckU, 13 kwietnia 2009, 23:01 [#odpowiedz]
0
fuckU
nikt xD anarchia ^^

Odpowiedział(a): Szenioritta, 14 kwietnia 2009, 11:22
0
Szenioritta
anarchy will beat^^^xDD

Odpowiedział(a): sebeq126, 14 kwietnia 2009, 13:12 [#odpowiedz]
-2
sebeq126
I po co spamujesz ?

Odpowiedział(a): Blue, 14 kwietnia 2009, 14:21 [#odpowiedz]
0
Blue
Nie sądzę, żeby administrator posiadał konto. Mógłby (nie: 'musiałby') nadużywać uprawnień przy pisaniu wypowiedzi, więc pewniej, dla uniknięcia tego, w ogóle nawet nie myślałby o założeniu konta.

Odpowiedział(a): pepej94, 14 kwietnia 2009, 18:30 [#odpowiedz]
1
pepej94
znam jego imię bo pisałem w sprawie forum i aby goście nie zadawali pytań i to obiecał i zrobił
czekamy na forum
a na imię admin ma Marcin

Odpowiedział(a): klaudag, 21 października 2009, 14:25
0
klaudag
aaa. to dzięki tobie goście pisać nie mogą

Odpowiedział(a): muminek1177, 15 kwietnia 2009, 15:16 [#odpowiedz]
4
muminek1177
Kurde ale masz plecy

Odpowiedział(a): Rinkashimikika, 15 kwietnia 2009, 15:20 [#odpowiedz]
1
Rinkashimikika
Marcin Wielki Brat!

Odpowiedział(a): SmileyLady, 01 maja 2009, 21:41 [#odpowiedz]
-4
SmileyLady
Wiecie kto jest adminem? Wiecie? Ja wiem!
Jest nim... admin zapewne

Odpowiedział(a): muminek1177, 06 maja 2009, 23:13
3
muminek1177
Fascynujące.A jak na to wpadłaś

Odpowiedział(a): Sarusssia, 17 maja 2009, 20:13 [#odpowiedz]
1
Sarusssia
pewnie podglądał na teście xD
Nie no Marcin wielki brat mi się podoba xD

Odpowiedział(a): Ellie, 13 listopada 2009, 17:57 [#odpowiedz]
0
Ellie
ha, na pewno. ja mysle ze pytajnia powstala za sprawą jakiegoś wybuchu jak np. Big Bang

Odpowiedział(a): mampytanko, 01 maja 2010, 15:15 [#odpowiedz]
-1
mampytanko
Barbar Pierdzimąka

Odpowiedział(a): Slowacki, 01 maja 2010, 15:21 [#odpowiedz]
-1
Slowacki
myslisz ze jestes fajna?

Odpowiedział(a): Puszek1245, 02 maja 2010, 17:41
0
Puszek1245
a Ty myslisz ze jestes fajny

Odpowiedział(a): Karmelek, 02 maja 2010, 17:43
0
Karmelek
On myśli, że tak

Odpowiedział(a): Puszek1245, 02 maja 2010, 17:45
0
Puszek1245
to jest w bledzie..

Odpowiedział(a): Puszek1245, 02 maja 2010, 17:48
0
Puszek1245
to jest w bledzie..

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
17
52
39
45
39
26
12
24
27
5
20
27
23
14
18

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (471)Dom (706)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3599)Gry (451)
Hobby (370)Inne (4337)
Komputery i Internet (941)Kulinaria (217)
Kultura (190)Ludzie (1623)
Miłość i relacje (1267)Moda (303)
Motoryzacja (216)Muzyka i taniec (827)
Podróże (234)Polityka (107)
Praca (336)Prezenty (159)
Rozrywka (449)Sport (284)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (637)Zdrowie (694)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15875, Odpowiedzi: 317043