Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

58
HannahMontana
szukam nowych znajomych.
Pytanie zadał(a) HannahMontana, 15 lipca 2009, 10:34
Jestem ładna , fajna i słucham muzyki pop i rock. Moimi idolami są Hannah Montana i Piotr Kupicha. Czy chielibyście się ze mną zaprzyjaźnić?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (58)

Odpowiedział(a): pawel11, 15 lipca 2009, 10:37 [#odpowiedz]
0
pawel11
sory ale NIE!

Odpowiedział(a): miriam1, 15 lipca 2009, 10:45 [#odpowiedz]
3
miriam1
pewnie że tak!a skąd jesteś?

Odpowiedział(a): HannahMontana, 15 lipca 2009, 10:56
0
HannahMontana
Z Tarnowa a ty skąd?

Odpowiedział(a): michelle, 15 lipca 2009, 10:53 [rozwiń] [#odpowiedz]
-35

Odpowiedział(a): miriam1, 16 lipca 2009, 17:17
0
miriam1
z krakowa...

Odpowiedział(a): laura1994, 15 lipca 2009, 11:50 [#odpowiedz]
0
laura1994
ja z Wisły

Odpowiedział(a): maria666avaria, 15 lipca 2009, 12:09 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Co za ogloszenie...

Odpowiedział(a): gość, 15 lipca 2009, 12:26 [#odpowiedz]
13
gość
umyj dupe

Odpowiedział(a): xyox, 16 lipca 2009, 10:45
1
xyox
Niby gość- a mądrze mówi

Odpowiedział(a): sakurcia, 15 lipca 2009, 12:41 [#odpowiedz]
2
sakurcia
ogłoszenie matrymoniale a'la hannahmontana.....

Odpowiedział(a): sakurcia, 15 lipca 2009, 12:48 [rozwiń]
-5

Odpowiedział(a): Szenioritta, 15 lipca 2009, 12:41 [#odpowiedz]
4
Szenioritta
ja z Brzegu.
ale nie szukam przyjaciół z tego przedziału wiekowego. wybacz słoneczko

aha i od kiedy feel to rock? buhaha.

Odpowiedział(a): jerzol, 15 lipca 2009, 12:50 [#odpowiedz]
0
jerzol
Hahahahaha. Nie moge. Dawno sie tak nei uśmiałem. Domyslam sie ze to pseudo pytanie to dla zartu ktos dodal bo jesli nie to psychiatra nawet nie pomoze hahahaha!

Odpowiedział(a): LaLa, 15 lipca 2009, 12:54 [#odpowiedz]
1
LaLa
ei wiesz co ?!

Moze rozwieś ogłoszenie ze szukasz przyjaciół po swoim mieście to się ktos zgłosi ...
Ty chyba nie wiesz po co jest ten portal.
PYTAJNIA.
pytasz o coś a nie SZUKASZ PRZYJACIÓŁ.
wejdź sobie na czat.
tam przyjaciół MOZE znajdziesz.
chodź wądpie ..

Odpowiedział(a): devlieger, 15 lipca 2009, 13:16 [#odpowiedz]
8
devlieger
Z takim nickiem szukaj przyjaciół na Disney Channel

Odpowiedział(a): error, 15 lipca 2009, 13:40 [#odpowiedz]
4
error
To już ku rwa przestaje być zabawne...
dajcie mi jakiś karabin bo nie wytrzymam... tu się zaczyna tworzyć gang dzieci neo...
hanno fontanno zagorzała fanko "pop i rock" a wsadził ci ktoś kiedyś gitarę w dupę a wyszła ci nosem?
Nie... ?
Jeśli nie wyp ierdolisz z tego portalu i dalej będziesz tak wkur wiała ludzi, to masz jak w banku, że się przekonasz co to za uczucie kiedy ktoś ci wciska dodatkowe struny w gardło... oraz gratis dorzucam parę zdrowych kopniaków w tą twoją zasr aną du pę z pozdrowieniami od INTELIGENTNYCH użytkowników pytajni...

Odpowiedział(a): Depeszka, 15 lipca 2009, 13:42 [#odpowiedz]
0
Depeszka
oj, biedne dziecko, nie ma przyjaciół. Jak mi przykro

Odpowiedział(a): pepej94, 15 lipca 2009, 14:11 [#odpowiedz]
6
pepej94
QRWAAAAA TO NIE PORTAL TYPU CZATERIA.INTERIA.PL TYLKO PYTAJNIA.PL SZUKASZ ZNAJOMYCH PO INTERNECIE BO W REALU TAKOWYCH NIE MASZ I NIE BĘDZIESZ MIEĆ PÓKI NIE ZMIENISZ SWOJEGO KRETYŃSKIEGO ZACHOWANIA

Odpowiedział(a): NonStop, 15 lipca 2009, 14:54 [#odpowiedz]
0
NonStop
weź się dziecinko schowej... irytujesz mnie coraz bardziej. error... popieram w zupełności

Odpowiedział(a): gość, 15 lipca 2009, 15:38 [#odpowiedz]
2
gość
I znowu niepotrzebnie dyskutujecie...
Zostawcie to pytanie dla neokidów, niech sobie tu piszą pierdoły, a sami znajdźcie jakiś ciekawy temat.
*HannahMontana robi Was w balona i grzeje z Waszych tekstów a Wy ją dodatkowo prowokujecie..
Nie, nie pieprzcie, że nienawidzicie dzieci Neo, bo Wy najwyraźniej lubicie z nimi pisać

Odpowiedział(a): Alice37, 15 lipca 2009, 15:41 [#odpowiedz]
1
Alice37
Nie ma to jak zacząć pytanie "szykam przyjaciół" od "jestem ładna" psss
Logowanie do PYTAJNI powinno zawierać test IQ

Odpowiedział(a): gość, 15 lipca 2009, 15:43 [#odpowiedz]
1
gość
Wy nie widzicie,że to dziecko robi to specjalnie ,a wy nie potrzebnie się denrwujecie , tlyko nerwy tracicie.
Po co w ogole sie przejmowac..
Wystarczy napisać "spie**alaj albo wypi***alaj" cos w tym stylu i nie pisac ,że są wkurwiające ,bo eraz to one wam już na złość chyba robią.
pozdro

Odpowiedział(a): roy3000, 15 lipca 2009, 16:43 [#odpowiedz]
1
roy3000
szukasz przyjaciół tu ich nie znajdziesz.

Odpowiedział(a): julez92, 15 lipca 2009, 17:46 [#odpowiedz]
1
julez92
wyzywacie , komentujecie.... szkoda gadać. W następnym takim "pytaniu" nic nie piszcie i olewajcie ją.

Odpowiedział(a): chuck007, 15 lipca 2009, 22:35 [#odpowiedz]
5
chuck007
nie bedziemy psiapsiółkami bo:
- na widok twojego nicka dostaje nerwicy
- juz cie nie lubie za przechwalstwa ze jestes ladna i fajna
- setki innych powodow

Odpowiedział(a): xyox, 16 lipca 2009, 10:41
8
xyox
Co do "ładna i fajna"- to pewnie jakiś pasztet z kompleksami, które w internecie chce leczyć.

Odpowiedział(a): jerzol, 15 lipca 2009, 22:55 [#odpowiedz]
1
jerzol
error nie potrzebnie sie denerwujesz, olej to, to sa dzieci NEO moze z tego wyrosna moze im tak zostanie trudno nie nasz interes. Najlepiej ignorowac takie pytania bo szkoda nerwów. Ludzie sie nei zmieniaja wiec one i tak beda tępe, głupie i nie wiem co jeszcze, no cóż w Egipcie było 7 plag a my mamy dzieci NEO trudno zdarza sie. Najgorsze jest to, że one same tego nie widzą, więc pozostaje wizyta u dobrego psychologa, albo byc dalej uwazanym za kretyna. error dobrze ci radze podejdz do tego z dystansem z tego co widze ciebie to najbardziej irytuje (nie dziwie sie ciezko sie powstrzymac no ale cóż takie życie.

PS. To jest rada dla wszystkich bo nie ma sensu sie denerwowac. IGNORUJMY TE PYTANIA

Odpowiedział(a): xyox, 16 lipca 2009, 10:38 [#odpowiedz]
2
xyox
"Jestem ładna, fajna"- żałosne przechwałki. Idź w holerę, wystarczy Twój nick, aby 85% tego portalu Cię nie lubiła. Ze mną włącznie.

Odpowiedział(a): edisooonik, 16 lipca 2009, 12:59 [#odpowiedz]
11
edisooonik
BOŻE LUDZIE PRZECIEŻ KTOŚ SPECJALNIE ZAŁOŻYŁ TOP KONTO I TO NAPISAŁ BO ZAUWAŻYŁ JAK DUŻO JEST WKURZAJĄCYCH DZIECI NEO

Odpowiedział(a): HannahMontana, 17 lipca 2009, 12:30
0
HannahMontana
brawa dla Ciebie chociaż jedna inteligentna się znalazła

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 16 lipca 2009, 13:02 [#odpowiedz]
6
Czarnaaa
Jest taki portal gdzie znajdziesz przyjaciół Taaa, wiem dziwnie brzmi www.wypierd*laj.com

Odpowiedział(a): pepej94, 16 lipca 2009, 17:54
-4
pepej94
xDD muszę spróbować czy działa

Odpowiedział(a): gość, 16 lipca 2009, 17:00 [#odpowiedz]
0
gość
nie

Odpowiedział(a): gość, 16 lipca 2009, 17:43 [#odpowiedz]
8
gość
Umyj cycki

Odpowiedział(a): gość, 16 lipca 2009, 18:07 [#odpowiedz]
0
gość
szukaj szczęścia gdzie indziej heheh hannahmontana żal ... sorry ale nie chcę się z Tobą zaprzyjaźnić bo to był by wstyd paaa

Odpowiedział(a): heroin, 16 lipca 2009, 20:05 [#odpowiedz]
0
heroin
Cooo?!
HannaRuchanna,jesteś z Tarnowa?
Kurde może jeszcze się okaże ze jesteśmy sąsiadkami hahaha.
Chcę Cie poznać,tylko mogę dopiero w przyszłym tygodniu bo muszę przed tym wybrać sie do sklepu militarnego.

Odpowiedział(a): Guarana303, 17 lipca 2009, 18:27
0
Guarana303
heroin, rozwalasz

Odpowiedział(a): jerzol, 16 lipca 2009, 20:28 [#odpowiedz]
0
jerzol
POSZUKAJ NA ALLEGRO HAHA
sorry ale nie mogłem sie powstrzymać żeby to napisać teraz ignore

Odpowiedział(a): kasia15m, 17 lipca 2009, 19:04 [#odpowiedz]
0
kasia15m
sorry ale nie Twój nick odstrasza a po za tym nie szukam tu przyjaciół

Odpowiedział(a): Isabella, 17 lipca 2009, 20:14 [#odpowiedz]
-3
Isabella
poszukaj na allegro albo na Disney Channel dobre ludziska niezle

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 06 sierpnia 2009, 23:15
0
9xamfetaminax9
niooo prawda prawda
troche zapłaci ale powinna znaleźć

Odpowiedział(a): sbayo, 18 lipca 2009, 11:28 [#odpowiedz]
0
sbayo
Jak szukasz znajomych to idz na Nasza-Klasa Jest pelno kont fikcyjnych Hanny Montany

Odpowiedział(a): Ciri, 18 lipca 2009, 16:08
2
Ciri
dokładnie... na naszej-klasie można mieć 5000 znajomych nie znając tak naprawdę nikogo

Odpowiedział(a): samuraxo, 18 lipca 2009, 22:06 [#odpowiedz]
-1
samuraxo
ja chętnie zerżne
jak coś to pw

Odpowiedział(a): heroin, 22 lipca 2009, 08:50
0
heroin
ahahahaha xD

Odpowiedział(a): Shine, 20 lipca 2009, 21:55 [#odpowiedz]
0
Shine
Spier.dalaj .
dziecko wojny sie znalazło..

Odpowiedział(a): kradziejkadusz, 24 lipca 2009, 16:12 [#odpowiedz]
0
kradziejkadusz
aha, czyli według Ciebie skarbie, Feel i Hannah Montana to rock ? xD powodzenia życzę . xD

Odpowiedział(a): BlueEe, 28 lipca 2009, 15:02 [#odpowiedz]
2
BlueEe
Szukasz przyjaciół? A gdzie ich zgubiłaś? W du pie u Rzaka Ewyfrona ?

Odpowiedział(a): dominiczka, 29 lipca 2009, 11:18 [#odpowiedz]
0
dominiczka
hahaha
a co to? biuro matrymonialne?...

Odpowiedział(a): agusia54, 31 lipca 2009, 13:25 [#odpowiedz]
0
agusia54
pewnie ze tak

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
34
29
39
38
26
25
35
20
71
13
12
20
22
30
17

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (459)Dom (690)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3598)Gry (449)
Hobby (368)Inne (4311)
Komputery i Internet (940)Kulinaria (215)
Kultura (190)Ludzie (1622)
Miłość i relacje (1267)Moda (297)
Motoryzacja (216)Muzyka i taniec (827)
Podróże (233)Polityka (106)
Praca (329)Prezenty (159)
Rozrywka (448)Sport (283)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (634)Zdrowie (688)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15786, Odpowiedzi: 316599