Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

29
wariatka
Czy wy to lubicie?
Pytanie zadał(a) wariatka, 12 września 2009, 18:21
Mam takie pytanie? lubicie pic alkohol jak tak to jak czesto i w jakich ilosciach najczesciej i kiedy to zaczeliscie??? a jesli nie to czemu? tylko bez odpowiedzi bo to zkodzi zdrowiu....
tagi: cos

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (29)

Odpowiedział(a): niuniaSko, 12 września 2009, 18:33 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
nie lubie pic. lampka wytrawnego wina do poduchy wystarczy.

Odpowiedział(a): proszek, 12 września 2009, 18:41 [#odpowiedz]
0
proszek
ogólnie to nie lubię jeśli już to tylko i wyłącznie dobry alkohol ale to podczas jakiś długo oczekiwanych spotkań

bardzo często z Marią pijemy czerwone wino hehe

Odpowiedział(a): maria666avaria, 12 września 2009, 19:13
0
maria666avaria
Taaa...czerwone wino...yhy...nie oszukuj ludzi
Ty tylko kupujesz wino marki WINO za 3,50zl
...bo szkoda Ci kasy na mnie

Odpowiedział(a): niuniaSko, 12 września 2009, 19:15
0
niuniaSko
e ja znam lepsze. za 2.60 moznabylo kupic winko Sex Afera a wizerunkiem jakiejs panny w bikini... co oni po spozyciu robili tego nie wiem i nie chcialabym wiedziec

Odpowiedział(a): proszek, 13 września 2009, 09:55
0
proszek
Mario bo ja oszczędzam na te buty od włoskiego projektanta dla Ciebie

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 12 września 2009, 18:43 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
ja nie uzywam alkoholu pod zadna postacia . nawet wisni w koniaku i czekoladzie ani czekoladek rumowych. nie widze takiej potrzeby. nie mowiac o cuchnacym piwie, ktore wyglada jak uryna. ale jesli ktos wypije na imprezie kieliszek wina czy whisky nie mam nic przeciwko.

Odpowiedział(a): edyta18, 12 września 2009, 21:33 [#odpowiedz]
0
edyta18
ni piłam, nie piję, i nie będę pić dużo

Odpowiedział(a): alfik, 12 września 2009, 22:19 [#odpowiedz]
0
alfik
na imprezach jakieś winko albo piwo czasami szampan

Odpowiedział(a): error, 12 września 2009, 22:51 [#odpowiedz]
0
error
Oho... jak zwykle... "nie, ja nie przepadam..."Czasami jedno czy dwa" a i tak każdy chleje
Ja od czasu do czasu w większych ilościach, nigdy do przesady (no może raz )
ale częściej jakieś piwko jedno...

Odpowiedział(a): maria666avaria, 12 września 2009, 22:53
0
maria666avaria
Zgadzam sie z Toba
Nikt nie pije,nie pali,nie bierze... - przeciez mozna sie doskonale bawic bez uzywek...
A w rzeczywistosci chodza na imprezy,a na drugi dzien kac ich meczy...

Odpowiedział(a): niuniaSko, 12 września 2009, 22:57
0
niuniaSko
bywalo ze na drugi dzien kac meczyl ale kiedy to bylo..

Odpowiedział(a): muminek1177, 12 września 2009, 22:57 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Nie przepadam za alkoholem,jak coś to tak na siłe 1-2 piwka a jak więcej to póżniej choruję,mało się nie przekręce, i nie wiem nie pije bo nie mogę czy nie piję bo nie lubię, nie wiem

Odpowiedział(a): katarzyna7515, 12 września 2009, 23:23 [#odpowiedz]
0
katarzyna7515
Ja nie pije alkoholu(mam 15 lat) ale moja kolezanka z klasy pije bo myśle że osoba niedorosła chce sie tylko popisać tym ze pije ale wierzcie mi bylam na ognisku z kolezanka w tym samym wieku i opiła sie a potem wszyscy gadali ze ona jest pijaczka albo cos w tym stylu a ja myśle ze mam jeszcze czas na picie całe życie przedemną mam nadzieje!

Odpowiedział(a): killme, 13 września 2009, 00:10 [#odpowiedz]
0
killme
piję.. ale jak jest okazja, jakaś impreza itp. czasami piję więcej a czasami mniej.. zależy ale zawsze piję tyle, żeby mieć trzeźwy umysł..

Odpowiedział(a): sakurcia, 13 września 2009, 08:46 [#odpowiedz]
0
sakurcia
nie, nie pije, bo mi to nie smakuje wogóle......

Odpowiedział(a): Elizaa09, 13 września 2009, 09:05 [#odpowiedz]
0
Elizaa09
powiem krótko ...

NIE

Odpowiedział(a): Madelein, 13 września 2009, 10:54 [#odpowiedz]
0
Madelein
piwem z sokiem nie pogardze lub odpowiednio sproporcjowanym drinkiem z odpowiednia wodka
a czy lubie pic to w sumie moze tak: czasem mam ochote
pije jakos raz na pare miesiecy na jakas okazje
a pierwsze piwo w wieu 13 lat
ilosci podac nie potrafie, ale nie pije duzo.
Faze fajnie miec, ale trzeba tez kontaktowac .

Odpowiedział(a): ogniczulka, 13 września 2009, 11:09 [#odpowiedz]
0
ogniczulka
Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem.. Zdarza mi się wypić na jakiejś imprezie, albo na spotkaniu ze znajomymi.. Oczywiście nie przesadzam, bo niczym fajnym jest się upić i nic nie pamiętać..

Odpowiedział(a): Swan, 13 września 2009, 11:34 [#odpowiedz]
0
Swan
jakieś drobne winko, lampka dwie i tyle.. palić nie palę bo nie lubię.. raz spróbowałam i się zniechęciłam i uważam że dobrze.. zgadzam się z ogniczulka że wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem..

Odpowiedział(a): 4lesSandro, 13 września 2009, 11:40 [#odpowiedz]
0
4lesSandro
w I nie pamiętam, ale w II dostalismy portfele. rozwalil mi sie po dwoch tygodniach

Odpowiedział(a): 4lesSandro, 13 września 2009, 11:44
0
4lesSandro
sorry, to nie mialo byc do tego pytania

Odpowiedział(a): marianka, 13 września 2009, 13:08 [#odpowiedz]
0
marianka
Nie piję, bo:
- nie lubię
- nie smakuje mi
- to nie zdrowe
- szkoda kasy
- źle mi się to kojarzy (patologia)
- człowiek to istota myśląca, a po spożyciu ta zdolność zanika


Odpowiedział(a): NonStop, 13 września 2009, 21:51 [#odpowiedz]
0
NonStop
Tak więc. Zdarza się, że na imprezach w większych ilościach. Poza imprezami nie piję. Nie odczuwam potrzeby.
Win w ogóle nie lubię, nie tknę, no...
Piwo, ewentualnie premium lub desperados.
Na grubszych imprezach drinki.

Odpowiedział(a): MegiXparowka, 18 września 2009, 22:25 [#odpowiedz]
0
MegiXparowka
Moja przygoda z alkoholem zaczęła się gdy miałam kilka lat, albowiem jak była jakaś impreza rodzinna to zawsze spijałam wszystko po innych.
Podobno raz zrobiłam awanturę, bo nikt nic nie zostawił w kieliszkach xD. wiem, byłam dziwnym dzieckiem.
Jeśli już piję to okazyjnie, i na pewno nie tak, żeby się upić.

Odpowiedział(a): XXXX, 17 października 2009, 08:49
0
XXXX
Ahahahaaa xD ! Dobreee.
Ja nie piję. No może czasem, jednego łyczka(bo drugi już jest gorzki), albo troche wina

Odpowiedział(a): marshalarek, 25 września 2009, 22:35 [#odpowiedz]
1
marshalarek
Nigdy żadnego alkoholu nie lubiałem pić. Jak on niszczy szare komórki to sie do niego nie przyzwyczajam.

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 28 października 2009, 00:38 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
z dobrym towarzystwem i kiedy jest ku temu okazja (czyt. parapetówa, urodziny, swieta, grilloch itp.) to pewnie ze tak. Najczesciej wieksze ilosci nie zdarzaja sie wiecej niz raz w m-cu. A ilosci to zalezá od konkretnego dnia, potrzeby, wydajnosci organizmu i jeszcze wielu czynników. Jednym slowem wiem kiedy przestac.

Odpowiedział(a): Ryba18, 11 listopada 2009, 18:12 [#odpowiedz]
0
Ryba18
tylko na imprezach

Odpowiedział(a): Kajtonia, 11 stycznia 2018, 12:55 [#odpowiedz]
0
Kajtonia
A ja nie lubię imprez alkoholowych. Zdecydowanie wole takie w stylu http://drivingexperience.pl/ z szybkimi samochodami i... przystojnymi rajdowcami

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
16
21
10
10

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (296)Dom (447)
Edukacja i szkoła (724)Erotyka i seks (287)
Film (3582)Gry (420)
Hobby (307)Inne (3893)
Komputery i Internet (908)Kulinaria (195)
Kultura (175)Ludzie (1599)
Miłość i relacje (1246)Moda (256)
Motoryzacja (165)Muzyka i taniec (820)
Podróże (209)Polityka (100)
Praca (244)Prezenty (137)
Rozrywka (438)Sport (245)
Sztuka (61)Taniec (27)
Uroda i styl (601)Zdrowie (630)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14308, Odpowiedzi: 309910