Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

38
lolcia
Wszystkiego najlepszego...
Pytanie zadał(a) lolcia, 10 marca 2010, 17:21
...dla naszych mężczyzn z okazji dnia mężczyzn ;).
tagi: święto

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (38)

Odpowiedział(a): Grzechu94, 10 marca 2010, 17:23 [#odpowiedz]
0
Grzechu94
Dzięki wielkie

Odpowiedział(a): comandante, 10 marca 2010, 17:26 [#odpowiedz]
0
comandante
aaaaa. już myślałem że nawet tu zapomnieliście ! dzięki jednak pytajniczki porządne

Odpowiedział(a): Lili, 10 marca 2010, 17:32 [#odpowiedz]
0
Lili
A ja się podczepiam pod życzenia Wszystkiego naj, naj, naj. Najlepszego oczywiście

Odpowiedział(a): listless, 10 marca 2010, 19:20
0
listless
ja także

Odpowiedział(a): klaudag, 10 marca 2010, 20:11
0
klaudag
i ja też się dołączam wszystkiego naajlepszego

Odpowiedział(a): edyta18, 11 marca 2010, 13:55
0
edyta18
Ja również. Żyjcie nam długo i szczęśliwie

Odpowiedział(a): sakurcia, 10 marca 2010, 17:33 [#odpowiedz]
0
sakurcia
Ja dołączam się do życzeń. Wszystkiego naj...

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 10 marca 2010, 17:59 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
nie znam takiego swieta ale poczulem sie zaszczycony. lol. dzieki.

Odpowiedział(a): comandante, 10 marca 2010, 18:05
0
comandante
w Polsce dzień mężczyzn przyjęty jest na 10 marca międzynarodowy jest 19 listopada.

Odpowiedział(a): ciasteczko, 10 marca 2010, 18:08 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
przyłączam się do życzeń z całego serca

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 10 marca 2010, 18:16 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
no to i ode mnie NAJLEPSZEGO

Odpowiedział(a): laura1994, 10 marca 2010, 18:18 [#odpowiedz]
0
laura1994
ja nic o tym nie wiedziałam

Odpowiedział(a): fable, 10 marca 2010, 18:19 [#odpowiedz]
0
fable
a 30 września? my też chcemy drugie święto -.-
nie no, najlepszego : ) niech będzie.

Odpowiedział(a): pepej94, 10 marca 2010, 19:43
0
pepej94
haha! 30 września dzień chłopaka, nie mężczyzny

Odpowiedział(a): fable, 10 marca 2010, 20:19
0
fable
no to ja chcę dzień dziewczyn

Odpowiedział(a): agrafka, 10 marca 2010, 18:35 [#odpowiedz]
0
agrafka
I ode mnie wszystkiego, co najlepsze

Odpowiedział(a): Nicholas, 10 marca 2010, 19:44 [#odpowiedz]
-2
Nicholas
dziekuje ale
1.nie ma takiego swieta w moim kalendarzu
2. kolejne durne pytanie ktore nawet nim nie jest

Odpowiedział(a): coquico, 10 marca 2010, 19:50 [#odpowiedz]
0
coquico
O, fajnie wiedzieć to ja się dołączam do życzeń

Odpowiedział(a): Alice37, 10 marca 2010, 20:24 [#odpowiedz]
0
Alice37
Najlepszego... ale czy to "święto" nie jest czasem 30 września

Odpowiedział(a): Alice37, 10 marca 2010, 20:27 [#odpowiedz]
0
Alice37
ups... niezauważyłam odpowiedzi wcześniej

Odpowiedział(a): Kalientaa, 10 marca 2010, 20:28 [#odpowiedz]
0
Kalientaa
no najlepszego

Odpowiedział(a): Bielasso, 10 marca 2010, 20:39 [#odpowiedz]
0
Bielasso
No proszę Panie pamiętały jestem w szoku

Odpowiedział(a): sha2502, 10 marca 2010, 20:56 [#odpowiedz]
0
sha2502
Panowie wszystkiego najlepszego *

Odpowiedział(a): PaniKraweznik, 10 marca 2010, 21:09 [#odpowiedz]
0
PaniKraweznik
No właśnie Wszystkiego na, naj, naj, najlepszego

Odpowiedział(a): czyczek, 10 marca 2010, 21:34 [#odpowiedz]
0
czyczek
Aaa najlepszego chłopaczki

Odpowiedział(a): comandante, 10 marca 2010, 22:23
0
comandante
oj czyczek. dzisiaj mężczyźni chłopaczki to 30 września hah

Odpowiedział(a): czyczek, 10 marca 2010, 22:27
0
czyczek
Oiiii ciiiiiii co za różnica to nie fer, że macie dwa świeta ! ja się nie zgdzam xD

Odpowiedział(a): Lili, 11 marca 2010, 14:53
0
Lili
Czyczuś ma rację, to nie jest fajne xD Czyczek a może same sobie takie nasze święto ustalimy ?

Odpowiedział(a): error, 11 marca 2010, 15:12
0
error
Dzień małży haha

Odpowiedział(a): Lili, 11 marca 2010, 15:17
0
Lili
To bd święto Czyczka i Lili no i innych dziewczyn Takie nasze prywatne babskie święto A przynajmniej bd równo.

Odpowiedział(a): Katari, 10 marca 2010, 22:49 [#odpowiedz]
0
Katari
to i ja do życzeń dołączam

Odpowiedział(a): Nostie, 11 marca 2010, 01:08 [#odpowiedz]
0
Nostie
no prosze a myślalam że to wypada na 30 września
aj no to WSZYSTKIEGO NAJ CHŁOPCY/FACECI

Odpowiedział(a): error, 11 marca 2010, 11:37
0
error
Ojj jak miło dzięęęęki
30 września jest dzień chłopaka no i moje urodziny
Skromność, skromność to podstawa

Odpowiedział(a): killme, 11 marca 2010, 09:57 [#odpowiedz]
0
killme
jaki zaszczyt xDD

Odpowiedział(a): XXXX, 11 marca 2010, 14:05 [#odpowiedz]
0
XXXX
Dziękuję, dziękuję

Odpowiedział(a): Puszek1245, 11 marca 2010, 16:59 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Dziękuję

Odpowiedział(a): KlaudyyyS, 11 marca 2010, 17:03 [#odpowiedz]
0
KlaudyyyS
ojj troszkę się spóźniłam ale też życzę wam wszystkiego najlepszego
(lepiej późno niż wcale, no nie? )

Odpowiedział(a): alfik, 11 marca 2010, 19:19 [#odpowiedz]
1
alfik
Dziękuję bardzo

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
7
16
82
28
21
24
0
14

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (349)Dom (533)
Edukacja i szkoła (737)Erotyka i seks (289)
Film (3586)Gry (424)
Hobby (327)Inne (4024)
Komputery i Internet (917)Kulinaria (202)
Kultura (181)Ludzie (1609)
Miłość i relacje (1252)Moda (274)
Motoryzacja (184)Muzyka i taniec (821)
Podróże (221)Polityka (101)
Praca (277)Prezenty (151)
Rozrywka (441)Sport (255)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (613)Zdrowie (647)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14800, Odpowiedzi: 312022