Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

21
czyczek
Jak się nie odczepisz, to pożałujesz !!
Pytanie zadał(a) czyczek, 31 marca 2010, 11:46
Każdy pewnie z Was słyszał groźby. Śmieszą Was takie rzeczy? Czy być może widać Wasze przerażenie w oczach?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (21)

Odpowiedział(a): laura1994, 31 marca 2010, 12:07 [#odpowiedz]
0
laura1994
To bardzo zależy, jeśli nie traktuję kogoś poważnie, to smieszą.

Odpowiedział(a): alfik, 31 marca 2010, 12:12 [#odpowiedz]
0
alfik
to zależy od kogo te groźby czasem się śmieję , czasem przez śmiech nie wstanę z podłogi a czasem biorę poważnie ale mało kto mi grozi

Odpowiedział(a): roy3000, 31 marca 2010, 12:31 [#odpowiedz]
1
roy3000
jak by to mówił Harry Callahan to bym się przejął.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 31 marca 2010, 20:47
0
Czarnaaa
A moje to co xD

Odpowiedział(a): roy3000, 01 kwietnia 2010, 00:16
0
roy3000
Już ci mówiłem, nie boje się ciebie

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 31 marca 2010, 13:27 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
mnie baba codziennie straszy i mi grozi zebym sie do roboty wzial. ale ja sie nie boje.
a tak powaznie to zalezy w jakim sensie kto grozi i kto to jest. efekt moze byc rozny. mi nikt nie grozi bo mu przy.... od razu ale chyba lepiej wziasc taka grozbe pod uwage. wariatow jest pelno...

Odpowiedział(a): natasia, 31 marca 2010, 13:56 [#odpowiedz]
0
natasia
zalezy od osoby

Odpowiedział(a): smile4vere, 31 marca 2010, 13:59 [#odpowiedz]
0
smile4vere
Jak do tej pory nie spotkałam się z żadnym groźnym typem , a w szkole od wieków słyszałam groźby i się z nich śmieje . Bo jakoś czekam czekam aż się spełni to co ludzie mówią i jakoś się nie doczekuję

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 31 marca 2010, 14:15 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
gdybym zaczé£a dostawac jakies anonimowe pogrózki, pewnie bym sié przejé£a, ale póki jest to ktos, kogo znam, z kim mam stycznosc jestem w stanie zapanowac nad sytuacjá. A tak ogólnie to nigdy poza jakimis s£ownymi "incydentami", które zosta£y wyjasnione nikt mi nie grozi£. Ale by£a jedna osoba, która kiedys próbowa£a mnie nastraszyc na zasadzie "co to ona nie moze i jak to mi nie zaszkodzi" ale o dziwo okaza£o sié, ze sama tym tekstem sié osmieszy£a i zniszczy£a w oczach innych ludzi. Tak wiéc grozby jak widac potrafiá yc broniá obusieczná.

Odpowiedział(a): Sylvia, 31 marca 2010, 14:41 [#odpowiedz]
0
Sylvia
Zależy kto- jeśli jakaś kumpela czy kumpel, to zaczynam się śmiać, a jak ktoś inny, np.koleś ze starszej klasy czy coś, to mu puszczam wiązankę, to się dowala xD

Odpowiedział(a): XXXX, 31 marca 2010, 15:27 [#odpowiedz]
0
XXXX
Hm. Czasem mnie dotyka strach, ale zazwyczaj samo przechodzi, czas leczy chorą sytuację. W ogóle to takie zachowania są żałosne, w szczególności w wykonaniu cwaniaczków

Odpowiedział(a): killme, 31 marca 2010, 16:18 [#odpowiedz]
1
killme
hehehe zawsze wybucham śmiechem prosto w twarz osobie która mi grozi xD najwyżej dochodzi później do rękoczynów

Odpowiedział(a): czyczek, 02 kwietnia 2010, 18:46
0
czyczek
jak bym widziała siebie

Odpowiedział(a): xyz, 31 marca 2010, 19:12 [#odpowiedz]
0
xyz
a ja nie przypominam sobie, żeby ktoś mi groził.......... może i bym się przestraszyła, a może roześmiała, nie mam pojęcia...

Odpowiedział(a): listless, 31 marca 2010, 19:49 [#odpowiedz]
0
listless
sama jakoś nigdy nie byłam odbiorcą takiej groźby. ale jak czasem słyszę jak ktoś tak komuś mówi, to hm.. śmieszne to jest co tu dużo mówić. xd

Odpowiedział(a): klaudag, 31 marca 2010, 20:23 [#odpowiedz]
0
klaudag
zależy od osoby, zazwyczaj wyśmiewam, jak jakiś kurdupel tak gada , ale jeśli ktoś mówiłby to na poważnie, to bym się przestraszyła.

Odpowiedział(a): Puszek1245, 31 marca 2010, 21:29 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Zalezy kto i w jaki sposob. czasem konczy sie bojka.

Odpowiedział(a): dominiczka, 31 marca 2010, 22:05 [#odpowiedz]
0
dominiczka
Tekst dzieci z podstawówki

Odpowiedział(a): Lili, 01 kwietnia 2010, 09:20 [#odpowiedz]
0
Lili
Śmieszy mnie to i zazwyczaj tego typu słów żałuje osoba, która wypowiedziała je w moim kierunku A czasem też olewam to totalnie.

Odpowiedział(a): SweetDrama, 01 kwietnia 2010, 13:15 [#odpowiedz]
0
SweetDrama
mnie nie smieszą bo juz kiedys ktos spelnil swoje grozby ale nie chce o tym mowic

Odpowiedział(a): coquico, 01 kwietnia 2010, 20:02 [#odpowiedz]
0
coquico
zależy, bo niestety znam zbyt wielu ludzi, przez których naprawdę można 'pożałować'.

Odpowiedział(a): LadyNeko, 27 kwietnia 2010, 16:09 [#odpowiedz]
0
LadyNeko
Kiedyś kolega mówil w podstawówce że mi reke złamie... było odwrotnie złamałam mu kostke... a tak poważnie to... nie

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
39
13
21
18
22
21
34
35
14
34
11
17
5
38
22

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (455)Dom (677)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3598)Gry (448)
Hobby (367)Inne (4281)
Komputery i Internet (939)Kulinaria (215)
Kultura (190)Ludzie (1620)
Miłość i relacje (1264)Moda (296)
Motoryzacja (214)Muzyka i taniec (827)
Podróże (232)Polityka (106)
Praca (325)Prezenty (159)
Rozrywka (448)Sport (281)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (631)Zdrowie (685)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15715, Odpowiedzi: 316250