Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

27
Patuska
Taniec. Co o nim myślicie?
Pytanie zadał(a) Patuska, 14 marca 2009, 22:53
Podczas każdego tańca, któremu oddajemy się z radością, umysł traci swoją zdolność kontroli, a ciałem zaczyna kierować serce. - Paulo Coelho. Uważam, że taniec pozwala nam pokazać emocję, które tak na prawdę w nas siedzą. A w co myślicie na ten temat?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (27)

Odpowiedział(a): asiulka1520, 14 marca 2009, 23:05 [#odpowiedz]
0
asiulka1520
ja osobiście uwielbiam tańczyc może nie potrafię jak zawodowiec ale lubie i to bardzo nawet nie długo zacznę chodzic na lekcję tańca

Odpowiedział(a): bartes26, 15 marca 2009, 17:04 [#odpowiedz]
0
bartes26
TANIEC JEST BARDZO SEXI

Odpowiedział(a): roy3000, 15 marca 2009, 17:52 [#odpowiedz]
0
roy3000
taniec jest spoko, można nim wiele wyrazić no ale mój taniec jest taki że szkoda gadać

Odpowiedział(a): Viking, 15 marca 2009, 18:58 [#odpowiedz]
0
Viking
Pozwala wyrażać emocje i można się dzięki temu naprawdę dobrze bawić razem z innymi xD Jeszcze jak ktoś wgl nie umie to śmiesznie jest ^^

Odpowiedział(a): NaTT15, 15 marca 2009, 21:41 [#odpowiedz]
0
NaTT15
ja chciałam taczyć taniec brzucha ale mama sie nie zgadza ogólnie mi się b. podobają różne style

Odpowiedział(a): killme, 16 marca 2009, 10:40 [#odpowiedz]
0
killme
nienawidzę tanczyć xD chyba ze sie uchleje i jest jakaś dobra impreza xD

Odpowiedział(a): emiilci00, 16 marca 2009, 12:06 [#odpowiedz]
0
emiilci00
Uwielbiam tańczyc xD Taniec i muzyka to cale moje zycie; P

Odpowiedział(a): Nazgan, 16 marca 2009, 20:41 [#odpowiedz]
0
Nazgan
blee taniec ....chyba ze striptiz laski

Odpowiedział(a): Darkangel, 17 marca 2009, 15:17 [#odpowiedz]
0
Darkangel
nie przepadam za tańcem.. tańczę tylko wtedy jak moja dziewczyna mnie do tego nakłania a poza tym to unikam tego jak ognia

Odpowiedział(a): spoxboy, 21 marca 2009, 02:38 [#odpowiedz]
0
spoxboy
swietny sposob na zgubienie kalorii wyladowanie negatywnych emosji i wreszcie doslonaly pretekst by sie zblizyc do dziewczyny

Odpowiedział(a): gość, 21 marca 2009, 17:31 [#odpowiedz]
0
gość
Taniec powinien być odzwierciedleniem człowieka, wyraża emocje,
pozwala na bliższy kontakt, ułatwia relacje między ludźmi, przełamuje bariery

Odpowiedział(a): Patusia1161, 25 marca 2009, 16:16 [#odpowiedz]
0
Patusia1161
Uwielbiam Tańczyć ...xD

Odpowiedział(a): margot, 25 marca 2009, 18:11 [#odpowiedz]
0
margot
ja to lubie tanczyc ale tylko i wylacznie na imprezach lub nikt nie widzi

Odpowiedział(a): heroin, 31 marca 2009, 14:49 [#odpowiedz]
0
heroin
kocham taniec ponieważ pozwala mi on uzewnętrzniać swoje uczucia i kontrolować swoje ciało,wczuwac sie w rytm i wogóle jest to mój tak jakby sposób na życie

Odpowiedział(a): master, 05 kwietnia 2009, 13:12 [#odpowiedz]
0
master
Uwielbiam tańczyć, kocham to

Odpowiedział(a): izunia17, 16 kwietnia 2009, 17:37 [#odpowiedz]
0
izunia17
UWIELBIAM TANIEC.... Tańczę dancehall i hip-hop... W zespole D-Starz ( czyli Dance Starz)

Odpowiedział(a): gość, 20 kwietnia 2009, 20:31 [#odpowiedz]
0
gość
Tańczę od 4 lat hip-hop. Niedawno nasza choreografka zaproponowała mi,abym to na prowadziła zajęcia i wymyślała choreografie. Już to widzę
...taniec...Chyba najlepszy sposób na wyładowanie złych emocji.

Odpowiedział(a): Leserka, 26 kwietnia 2009, 20:57 [#odpowiedz]
0
Leserka
Całe moje życie ^^

Odpowiedział(a): XXXX, 10 sierpnia 2009, 21:23 [#odpowiedz]
0
XXXX
uwielbiam tańczyć. Poczuć ten bit i uwolnic emocje xdd

Odpowiedział(a): Esmeralda, 15 sierpnia 2009, 19:28 [#odpowiedz]
0
Esmeralda
Taniec jest cudownyy Po[rzez niego mozna wyrazac swoje uczucia....uwielbiam tanczyc

Odpowiedział(a): alfik, 07 września 2009, 16:01 [#odpowiedz]
0
alfik
ja chciałem sie zapisać na break dance ale nie wyszło

Odpowiedział(a): muminek1177, 07 września 2009, 16:11 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Ha ha alfik break dance uczą nawet w necie,ale to zajęcie dla wytrwałych.jakby co powodzenia

Odpowiedział(a): kajja, 25 września 2009, 14:38 [#odpowiedz]
0
kajja
Taniec coś spaniałego! Uwielbiam tańczyć czuję się jak bym się unosiła...

Odpowiedział(a): daga14946, 01 grudnia 2009, 20:18 [#odpowiedz]
0
daga14946
Ja gdy tańczę czuję się.. wolna Odrywam się na chwilę od świata i daję się ponieść muzyce. Coś wspanialego!



Odpowiedział(a): syla105, 25 grudnia 2009, 01:43 [#odpowiedz]
0
syla105
i ja się zgadzam tak jak powyżej . to wolność , uwolnienie emocji . w tańcu nie musisz sie ograniczać i możesz pokazać prawdziwe ja

Odpowiedział(a): InMyEyes, 30 grudnia 2009, 20:22 [#odpowiedz]
0
InMyEyes
O tańcu nie da się pisać - trzeba go tańczyć

Odpowiedział(a): landrynkowa, 30 stycznia 2011, 11:54
0
landrynkowa
dokładnie

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
16
19
19
21
40
11
29
18
25
4
88
41
33
74
144

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (541)Dom (809)
Edukacja i szkoła (773)Erotyka i seks (312)
Film (3600)Gry (462)
Hobby (391)Inne (4450)
Komputery i Internet (953)Kulinaria (225)
Kultura (191)Ludzie (1635)
Miłość i relacje (1272)Moda (321)
Motoryzacja (235)Muzyka i taniec (828)
Podróże (246)Polityka (108)
Praca (375)Prezenty (174)
Rozrywka (453)Sport (290)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (655)Zdrowie (741)
Zwierzęta (233)
Pytania: 16431, Odpowiedzi: 319807