Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

26
Karmelek
Jakiego zwrotu imitującego śmiech najczęściej używasz?
Pytanie zadał(a) Karmelek, 29 listopada 2010, 18:11
Np. haha, hihi, hehe, hyhy itp.

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (26)

Odpowiedział(a): Puszek1245, 29 listopada 2010, 18:14 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
A zależy
Ostatnio często jest ' muahahaha'

Odpowiedział(a): kropek, 29 listopada 2010, 18:22 [#odpowiedz]
0
kropek
łahahahahah

Odpowiedział(a): pepej94, 29 listopada 2010, 18:23 [#odpowiedz]
0
pepej94
ja się śmieje jak walduś z kiepskich więc..

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 29 listopada 2010, 18:58
0
gentelmanpaul
synu, to ty ? tu twoj ojciec ferdek kiepski. (moj idol, hihiha)

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 29 listopada 2010, 19:56 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Standardowo hahaha

Odpowiedział(a): czarnaowca, 29 listopada 2010, 21:37 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Najczęściej "hehe" lub "haha" ale z okazji zbliżających się świąt wypadałoby zacząć używać "hoho"

Odpowiedział(a): SweetDrama, 29 listopada 2010, 21:38 [#odpowiedz]
0
SweetDrama
czesto 'hihi'

Odpowiedział(a): agulka66623, 29 listopada 2010, 21:44 [#odpowiedz]
0
agulka66623
Jak coś bardzo śmieszne to "hahaha" a jak tylko zabawne to "hehehe"

Odpowiedział(a): sybelle, 29 listopada 2010, 22:07 [#odpowiedz]
0
sybelle
haha najczęściej, czasem zdarzy się hehe

Odpowiedział(a): smile4vere, 29 listopada 2010, 22:43 [#odpowiedz]
0
smile4vere
"Haha" "Hehe" lub, gdy parskam śmiechem "buahahahahhahah" . Gdy śmieje sie długo "Hahahahahhaa" . Złośliwie to będzie "Łeh łeh"

Odpowiedział(a): edisooonik, 30 listopada 2010, 08:10 [#odpowiedz]
0
edisooonik
haha xD znaki

Odpowiedział(a): JjJuUuLlLaAa, 30 listopada 2010, 08:14 [#odpowiedz]
0
JjJuUuLlLaAa
Jak coś bardzo śmieszne to haahahahaahha(chwila ciszy)hahaahahahahaah(złapać oddech)hihhihihiihihihihhi A tak to normalnie haha albo umiem też że się śmieją z mojego śmiechu

Odpowiedział(a): Karmelek, 30 listopada 2010, 09:30
0
Karmelek
Chyba nie zrozumiałaś pytania

Odpowiedział(a): maria666avaria, 30 listopada 2010, 10:42 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Haha lub hehe

Odpowiedział(a): Bombolada, 30 listopada 2010, 14:59 [#odpowiedz]
0
Bombolada
Hahaha lub mwahaha

Odpowiedział(a): alfik, 30 listopada 2010, 15:56 [#odpowiedz]
0
alfik
mwahahaha - to takie złowieszcze
hahaha na co dzień

Odpowiedział(a): kosmita123, 30 listopada 2010, 16:33 [#odpowiedz]
0
kosmita123
a teraz ciekawostka :ho, ho, ho" jest bliskie słowu "ho", którego używa się w amerykańskim slangu na określenie prostytutki. Dlatego Mikołajom zakazano tak mówić.

Odpowiedział(a): smile4vere, 25 grudnia 2010, 17:59
0
smile4vere
"prostytutka prostytutka prostytutka ... czy są tu jakieś grzeczne dzieci?" - czy tak to brzmi w ameryce ?

Odpowiedział(a): klaudag, 30 listopada 2010, 16:43 [#odpowiedz]
0
klaudag
najczęściej 'hehe', a ostatnio też 'hyhyhy'

Odpowiedział(a): Adamigo012a, 30 listopada 2010, 20:46 [#odpowiedz]
0
Adamigo012a
hahahahahaaha jak leje hehe jak tak podsmiechuje

Odpowiedział(a): agrafka, 01 grudnia 2010, 12:10 [#odpowiedz]
0
agrafka
Najczęściej 'hahaha'.

Odpowiedział(a): malinowa, 01 grudnia 2010, 15:56 [#odpowiedz]
0
malinowa
hihi...
ale ostatnio " he hi ha "
dziwne ale fajne

Odpowiedział(a): edyta18, 02 grudnia 2010, 13:58 [#odpowiedz]
0
edyta18
Najczęściej hahaha xD

Odpowiedział(a): bska, 03 grudnia 2010, 23:42 [#odpowiedz]
0
bska
xD hehe jeje

Odpowiedział(a): stokrotka0903, 07 grudnia 2010, 19:55 [#odpowiedz]
0
stokrotka0903
Mvahahahaha xd

Odpowiedział(a): czyczek, 07 grudnia 2010, 19:57 [#odpowiedz]
0
czyczek
Hahaha i to by było na tyle

Odpowiedział(a): bieberkowa, 30 grudnia 2010, 18:06 [#odpowiedz]
0
bieberkowa
najczesciej ' haha ' niekiedy ' buhahahaa '

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
8
31
36
33
21
22
16
17
24
43
26
18
6
12
3

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (455)Dom (677)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3598)Gry (448)
Hobby (367)Inne (4280)
Komputery i Internet (939)Kulinaria (215)
Kultura (190)Ludzie (1620)
Miłość i relacje (1264)Moda (296)
Motoryzacja (214)Muzyka i taniec (827)
Podróże (232)Polityka (106)
Praca (325)Prezenty (159)
Rozrywka (448)Sport (281)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (631)Zdrowie (685)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15714, Odpowiedzi: 316250