Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

33
David
Ile waży koń trojański?
Pytanie zadał(a) David, 11 stycznia 2009, 00:20
Ktos widzial ? A moze planuje pojsc ? A tak naprawde ile mogl wazyc ?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (33)

Odpowiedział(a): marttina, 11 stycznia 2009, 09:10 [#odpowiedz]
0
marttina
Widzialam, bardzo fajny film, ale jesli ktos lubi lekkie, latwe i przyjemne kino

Odpowiedział(a): gość, 11 stycznia 2009, 21:10 [#odpowiedz]
0
gość
zwracając uwagę na to, że koń trojański miał przetransportować wielu żołnierzy, zakładając, że było ich w nim co najmniej 1000 i uśredniając ich wagę do 75kg, to przy takiej liczbie wojsk i założeniu, że konstrukcja ważyła z dobre np. 5 t, to całość mogła ważyć ok. 80 000 kg.

Odpowiedział(a): gość, 12 stycznia 2009, 00:38
0
gość
Jakie 1000 żołnierzy W koniu było ukrytych tylko kilku, którzy wyszli z niego w nocy i otworzyli bramy miasta dla swoich wojsk

Odpowiedział(a): gość, 11 stycznia 2009, 21:57 [rozwiń] [#odpowiedz]
-7

Odpowiedział(a): gość, 13 stycznia 2009, 01:01 [#odpowiedz]
2
gość
przeciętnie do 1,5 Mb ponieważ musi być lekki w transporcie


Odpowiedział(a): LadyEfron, 13 stycznia 2009, 16:26 [#odpowiedz]
0
LadyEfron
Nie oglądałam =].

Odpowiedział(a): gość, 14 stycznia 2009, 19:59 [#odpowiedz]
-4
gość
hahh .
tu chodzi o film, a wy mówicie o żołnierzach xd

Odpowiedział(a): killme, 16 stycznia 2009, 11:48 [#odpowiedz]
7
killme
tyle ile ważą deski i cała reszta, z czego jest zbudowany

Odpowiedział(a): gość, 11 lutego 2009, 21:44
0
gość
I chyba ludzie, którzy się w nim znajdowali

Odpowiedział(a): delete, 20 stycznia 2009, 13:08 [#odpowiedz]
0
delete
nie widziałam...i nie wiem czy warto

Odpowiedział(a): Darkangel, 31 stycznia 2009, 14:52 [#odpowiedz]
3
Darkangel
nawet nie oglądałem bo nie przepadam za polskim kinem, ciężko o dobry polski film

Odpowiedział(a): gość, 05 lutego 2009, 17:19 [#odpowiedz]
-1
gość
Koń Trojański to wirus komputerowy

Odpowiedział(a): gość, 09 lutego 2009, 16:54 [#odpowiedz]
-2
gość
Jeśli chodzi o film, to słyszałam, że niezbyt (jak na tego reżysera), a ile ważył koń trojański, to nie wiem.

Odpowiedział(a): gość, 11 lutego 2009, 21:52 [#odpowiedz]
-2
gość
Byłam nie dawno na tym filmie (o dziwo) bo również nie przepadam za współczesnym polskim kinem. A odpowiedz na to pytanie znajdowało się na (bodajże) ostatniej scenie i waga konia trojańskiego wynosiła chyba ponad 2 tony (ale nie jestem pewna - ten film w ogóle był trochę dziwny, jego akcja rozwijała się w taki sposób,że gdy go oglądałam to zapomniałam o tytule bo działo się sto rzeczy ważniejszych od tego (przynajmniej wg. mojego gustu)).

Odpowiedział(a): Szenioritta, 13 lutego 2009, 19:45 [#odpowiedz]
-3
Szenioritta
666 kilogramow

Odpowiedział(a): pepej94, 24 lutego 2009, 09:44 [#odpowiedz]
-2
pepej94
666 to liczba szatana xd
teraz podobno 616

Odpowiedział(a): Szenioritta, 28 lutego 2009, 20:27
0
Szenioritta
noooo cooo? fajna liczba xD aveee sataaan xD dżołk oczywiście

Odpowiedział(a): wietzkov, 28 lutego 2009, 19:13 [#odpowiedz]
1
wietzkov
od kilku do kilkunastu MB...

Odpowiedział(a): gość, 05 marca 2009, 15:19 [#odpowiedz]
1
gość
Pewnie dużo KG, DM, GB i pewnie dużo pali.

Odpowiedział(a): rafi2212, 14 marca 2009, 18:34 [#odpowiedz]
0
rafi2212
20000 kilo

Odpowiedział(a): margot, 23 marca 2009, 20:33 [#odpowiedz]
0
margot
tyle ile te szystkie deski i nie deski z ktorych zostal zbudowany plus jeszcze ci zolnieze w srodku

Odpowiedział(a): WladcaCieni1, 30 marca 2009, 16:04 [#odpowiedz]
0
WladcaCieni1
Nudzi się wam...

Odpowiedział(a): Kinaruto, 30 marca 2009, 16:05 [#odpowiedz]
0
Kinaruto
już od jakiegoś czasu

Odpowiedział(a): gość, 30 marca 2009, 20:27 [#odpowiedz]
0
gość
milion pięćset sto dziewięćset

Odpowiedział(a): gość, 08 kwietnia 2009, 18:30 [#odpowiedz]
0
gość
To kwestia bajtów, może kilobajtów. Zależy jaki jest sprytny

Odpowiedział(a): Emka7, 04 sierpnia 2009, 22:11 [#odpowiedz]
0
Emka7
Fajny filmik. Z humorem, przyjemny xd

Odpowiedział(a): komar0096, 16 sierpnia 2009, 23:09 [#odpowiedz]
0
komar0096
na płycie DVD się zmieścił

Odpowiedział(a): Rybkowa, 11 grudnia 2009, 14:15 [#odpowiedz]
0
Rybkowa
1 000 000 500 100 900

Odpowiedział(a): agulka66623, 18 czerwca 2010, 22:03 [#odpowiedz]
0
agulka66623
Widziałam, jak dla mnie film słaby.

Odpowiedział(a): PaniKraweznik, 01 lipca 2010, 22:04 [#odpowiedz]
0
PaniKraweznik
Nie widziałam, przy najbliższej okazji spróbuję, słyszałam że jest średni.

Odpowiedział(a): senderki11, 04 stycznia 2011, 19:57 [#odpowiedz]
0
senderki11
nie wiem

Odpowiedział(a): minos, 13 grudnia 2012, 14:28 [#odpowiedz]
0
minos
oglądałem i to bradzo fajny film

Odpowiedział(a): odominde, 06 lipca 2017, 19:15 [#odpowiedz]
0
odominde
Super film

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
25
8
85
20
31
46
18
1
53
6
1
17
11
49
8

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (327)Dom (491)
Edukacja i szkoła (732)Erotyka i seks (287)
Film (3585)Gry (421)
Hobby (316)Inne (3950)
Komputery i Internet (913)Kulinaria (199)
Kultura (178)Ludzie (1604)
Miłość i relacje (1248)Moda (261)
Motoryzacja (179)Muzyka i taniec (820)
Podróże (217)Polityka (100)
Praca (260)Prezenty (142)
Rozrywka (439)Sport (252)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (607)Zdrowie (639)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14552, Odpowiedzi: 311265