Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

46
justyna19990213
jaki prezent chcielibyście dostać?
Pytanie zadał(a) justyna19990213, 18 grudnia 2012, 14:46
Mama ostatnio spytała mnie co bym chciała dostać pod choinkę a ja nie mam żadnych pomysłów. A wy co chcielibyście na gwiazdkę??
tagi: prezent

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (46)

Odpowiedział(a): kura24, 18 grudnia 2012, 14:55 [#odpowiedz]
0
kura24
xbox 360, smartfon, tablet, słuchawki, kasa, kosmetyki, płyty, laptop, ubrania, siostre heheh

Odpowiedział(a): pepej94, 18 grudnia 2012, 18:03
0
pepej94
może frytki do tego?

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 18:17
0
killme
no frytki do tego.. to samo pomyślałem

Odpowiedział(a): justyna19990213, 18 grudnia 2012, 15:08 [#odpowiedz]
0
justyna19990213
dzięki napewno coś z tego wybiere

Odpowiedział(a): alfik, 18 grudnia 2012, 15:15 [#odpowiedz]
0
alfik
Nowe glany, dwie koszulki, kasę na tatuaż, plakatem bym nie pogardził i jeszcze takie coś specjalnego

Odpowiedział(a): justyna19990213, 18 grudnia 2012, 16:50 [#odpowiedz]
0
justyna19990213
hm... coś takiego specjalnego mówisz

Odpowiedział(a): alfik, 18 grudnia 2012, 19:42
0
alfik
Owszem specjalnego ale to nie Twoja sprawa

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 17:35 [#odpowiedz]
0
killme
nowy telefon ale i tak nie dostanę sam sobie będę musiał sprawić.

Odpowiedział(a): Ritta, 18 grudnia 2012, 17:40 [#odpowiedz]
0
Ritta
ja chcę dużą walizkę na kółkach he bo stara się rozleciała

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 17:48 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
samochod

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 17:54
0
killme
przecież Ty możesz inaczej pojeździć

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 17:56
0
niuniaSko
buahaha mam dziwne wrazenie ze nie chodzi ci o rower

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 18:03
0
killme
ani o rower ani o nic innego co ma kółka

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 18:05
0
niuniaSko
hmm czyzbys mial na mysli jurnego byczka?


Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 18:07
0
killme
nie koniecznie byczka, byle miał dobry ogon xD

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 18:09
0
niuniaSko
nie byczka to co? ja na baranach nie jezdze

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 18:14
0
killme
a kto o baranach mówi ?

wystarczy dobry ogier xD

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 18:27
0
niuniaSko
ach takich to ze swieca szukac

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 18:29
0
killme
to zapal swiece i wejdz na pytajnie i poszukaj jakiegos killme xD

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 18:43
0
niuniaSko
hahaha zamozwaniec! miano ogiera tylko ja moge ci nadac

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 18:44
0
killme
ja nie wątpię że nadałabyś xD

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 18:47
0
niuniaSko
prosze jaki pewny siebie....uwazaj bo przeciwienstwem ogiera jest osiol

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 18:54
0
killme
nie wiem co jest przeciwienstwem i zaden osiol mnie nie interere

nie że pewny siebie ale świadomy czegos w pewnych kwestiach

Odpowiedział(a): niuniaSko, 18 grudnia 2012, 19:01
0
niuniaSko
to moje kryteria. ogier albo osiol, dwie skrajnosci. nie ma nic po srodku

to moze ja juz cie nie bede uswiadamiac ze jestes o...

hahaha

Odpowiedział(a): killme, 18 grudnia 2012, 19:23
0
killme
jak by byla okazja to ja bym Cie uświadomił bardzo chętnie

Odpowiedział(a): roy3000, 18 grudnia 2012, 22:18
0
roy3000
przypominam że do kierowania pojazdami mechanicznymi potrzebne są uprawnienia a jak wiem takowych nie posiadasz

Odpowiedział(a): niuniaSko, 19 grudnia 2012, 06:28
0
niuniaSko
uff dobrze ze nie bedzie okazji bo z tego co piszesz wynika ze nie wyszlabym calo z tej opresji

Odpowiedział(a): muminek1177, 18 grudnia 2012, 18:04 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Ja chcę syna

Odpowiedział(a): justyna19990213, 18 grudnia 2012, 18:06 [#odpowiedz]
0
justyna19990213
fajne macie pomysły hehe już was lubię hehe

Odpowiedział(a): InMyEyes, 18 grudnia 2012, 18:33 [#odpowiedz]
0
InMyEyes
Bilet na Open'era
Lub koncert Mumfordów albo The XX. Albo chociaż na jakiś mecz siatkówki, też nie pogardzę

Odpowiedział(a): Puszek1245, 18 grudnia 2012, 18:51 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Sprzęt do ćwiczeń bym chciał dostać, będę pakował w sreberka.

Odpowiedział(a): Aorta, 18 grudnia 2012, 21:11 [#odpowiedz]
0
Aorta
Nic nie chcę, serio.

Odpowiedział(a): Miiriiam, 18 grudnia 2012, 22:09 [#odpowiedz]
0
Miiriiam
Hmm, złoty łańcuszek z jakąś ładną zawieszką. Ale taki skromny, nie lubię przesadnej biżuterii.

Odpowiedział(a): roy3000, 18 grudnia 2012, 22:22 [#odpowiedz]
0
roy3000
o przychylność prodziekana, o to tylko proszę.

Odpowiedział(a): zlomiarz12, 19 grudnia 2012, 00:32 [#odpowiedz]
0
zlomiarz12
oh pieniądze i lato by minie uszczęśliwoło doraźnie

Odpowiedział(a): Karmelek, 19 grudnia 2012, 03:02 [#odpowiedz]
0
Karmelek
Zawsze i wszędzie, na każdą okazję ale i bez okazji chcę k-s-i-ą-ż-k-i..

Odpowiedział(a): Misiaxxxx, 19 grudnia 2012, 12:55 [#odpowiedz]
0
Misiaxxxx
czy Swieta z rodzina nie sa wazniejsze dla mnie tak

Odpowiedział(a): mysia22, 19 grudnia 2012, 14:37 [#odpowiedz]
0
mysia22
perfumy, biżuterię, ciuchy

Odpowiedział(a): Kinga18, 19 grudnia 2012, 15:22 [#odpowiedz]
0
Kinga18
pendriva, książki

Odpowiedział(a): justyna19990213, 19 grudnia 2012, 17:15 [#odpowiedz]
0
justyna19990213
no wymiana zdań pomiędzy niuniąSko a killme bardzo mnie zaciekawiła hehe xd

Odpowiedział(a): alis, 20 grudnia 2012, 09:08 [#odpowiedz]
0
alis
Ja już wiem ze jest mój prezent kuferek z kosmetykami do makijażu.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 20 grudnia 2012, 20:36 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Bilet na Iron Maideeeen

Odpowiedział(a): Nicholas, 08 stycznia 2013, 19:45 [#odpowiedz]
0
Nicholas
Płyty! DO mojej kolekcji :3

Odpowiedział(a): Aorta, 08 stycznia 2013, 19:59
0
Aorta
Niestety, dopiero za rok.

Odpowiedział(a): papaja, 18 stycznia 2013, 20:23 [#odpowiedz]
0
papaja
Ja bym chciała dostać chłopaka o którym marzę Żart ale tak na serio to może bym chciała kasę na remont domu


Odpowiedział(a): optymistka, 21 stycznia 2013, 15:05 [#odpowiedz]
0
optymistka
GŁOśnik z Angry Birds z dockiem do iPhona

Odpowiedział(a): OliXon, 05 lutego 2013, 12:10 [#odpowiedz]
0
OliXon
Książki,nowy smartfon,słuchawki

Odpowiedział(a): ljote, 14 lutego 2013, 18:23 [#odpowiedz]
0
ljote
Ja dostałam od swojego faceta na walentynki dokładnie to, co chciałam (wcześniej oczywiście zrobił mały rekonesans). Dostałam glinkę egipską Ikos http://ikos-polska.eu/pl/ikos-egyptian-tanning-clay-g linka-egipska-13g.html - bardzo się cieszę, bo to jeden z moich ulubionych kosmetyków. A, że jest bardzo wydajny, posłuży mi długo

Odpowiedział(a): wydron, 26 marca 2018, 11:09 [#odpowiedz]
0
wydron
A ja marzę o kursie na kierowcę rajdowego z http://szkolajazdysubaru.pl/ Czytałem, że to świetna sprawa i super przeżycie

Odpowiedział(a): Credit, 03 października 2018, 20:19 [#odpowiedz]
0
Credit
Kopertę z kasą

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
54
13
8
21
8
12
12
4
20
18
6
6
14
17
7

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (767)Dom (1032)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (452)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (385)
Motoryzacja (290)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (490)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (840)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18140, Odpowiedzi: 327781