Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

50
pepej94
Związki partnerskie
Pytanie zadał(a) pepej94, 26 stycznia 2013, 15:05
w związku z pojawieniem się w naszym narodowym, okrągłym cyrku rozmów na temat legalizacji związków partnerskich mam pytanie, czy wy, jako obywatele jesteście za legalizacją tychże związków czy też nie? co sądzicie na ten temat ?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (50)

Odpowiedział(a): roy3000, 26 stycznia 2013, 15:38 [#odpowiedz]
0
roy3000
ja powiem tak, mamy XXI wiek i wiemy że homoseksualizm nie jest choroba i tabletkami tego nie zwalczymy. Nie jestem za legalizacją małżeństw homoseksualnych ani adoptowaniu przez nich dzieci. Natomiast jestem za tym by prawnie taki związek istniał, bo załóżmy mieszkają dwa geje lub dwie lesbijki, żyją długo razem, lecz po kilku latach umiera jeden z partnerów. Okazuje się że właścicielem domu był zmarły. W świetle prawa drugi partner jest osobą obcą bo nic go nie łączyło ze zmarłym i mimo że przez lata dokładał kasę na remonty, czynsz itp to mieszkanie dostanie ktoś z rodziny. Chodzi tylko o czysto prawne podejście do sprawy.

Odpowiedział(a): Aorta, 26 stycznia 2013, 16:31 [#odpowiedz]
0
Aorta
Też tak uważam. Jestem za tym aby wprowadzić jakieś normy prawne odnośnie homoseksualistów, natomiast nie popieram zawierania związków małżeńskich, ani tym bardziej możliwości adoptowania dzieci przez takie pary.

Odpowiedział(a): czerwona, 26 stycznia 2013, 17:53 [#odpowiedz]
0
czerwona
Nic się nie zmieni jeśli my, obywatele, nie będziemy bardziej tolerancyjni, co do homo. Jednocześnie jestem przeciwna adopcji dzieci przez takie pary. Ale skoro żyją "po cichu" razem w związku, to dlaczego mam być przeciwna legalizacji ich związków? To i tak będzie, czy będzie to zalegalizowane, czy nie, a mi to nie przeszkadza.

Odpowiedział(a): pepej94, 26 stycznia 2013, 17:56 [#odpowiedz]
0
pepej94
ja jako skrajny prawicowiec nie popieram zalegalizowania związków partnerskich oraz małżeństw homoseksualnych. dla mnie tacy ludzie nie mają prawa bycia w normalnym społeczeństwie. dobrego psychiatrę znaleźć dla nich to wtedy może coś zdziała
homoseksualizm był chorobą dopóki WHO nie wycofała tego z listy chorób. dla mnie nadal będzie to choroba, która powinna być leczona w jakichś ośrodkach specjalistycznych.
adopcja dzieci? NO KUR.WA JESZCZE CZEGO? MOŻE FRYTKI? ...
wystarczająco jest już patologii w Polsce i nie trzeba jej powiększać.
wokół homoseksualizmy kręci się niezły biznes. w Polsce jeszcze tego nie widać. będąc w Holandii przechodziłem obok klubu dla gejów i lesbijek, idąc dalej mijałem kolejny. na ulicach plakaty, które reklamowały festyn dla homoseksualistów.
nie chcę, żeby do takiego czegoś doszło w moim kraju i we wszystkich kwestiach związanych z homoseksualizmem jestem na NIE

Odpowiedział(a): czerwona, 26 stycznia 2013, 18:14
1
czerwona
Dlaczego uważasz że nie mają prawa bytu tacy ludzie w społeczeństwie? Są gorsi od Ciebie, bo kochają osobę tej samej płci? Czujesz się wyższy, lepszy, ponad nich? Wybacz, ale mnie to śmieszy. Nie rozumiem jak można być tak wrogo nastawionym. Homoseksualizmu nie wyleczysz tabletkami, wizytami u psychologów czy psychiatrów. Bo tego nie można wyleczyć. Bo to nie choroba. Uwierz, że taka lesbijka wolałaby być hetero, wyjść spokojnie na ulicę z chłopakiem za rękę. Ale to nie od niej jest zależne tylko od jej psychiki i tym co siedzi w naszej podświadomości. A co do patologii w Polsce to właśnie może byłaby mniejsza gdyby były zalegalizowane takie związki? Po za tym nie rozumiem, co to kogo obchodzi, kto z kim sypia i jakiej jest płci

Odpowiedział(a): pepej94, 26 stycznia 2013, 18:26
0
pepej94
to jest choroba za pewnie chciałbyś gdyby Twoje dziecko miałoby za geja wychowawcę ? a co tam
to można wyleczyć! czytałem na ten temat wiele artykułów i ludzie, którzy chcieli wyszli z tego dzięki leczeniu! i chwała takim ludziom
nie toleruję homoseksualistów, którzy dzięki swojej odmienności czują się lepiej. popatrz na naszego posła Biedronia. jaki on to fajny nie jest i super, bo jest gejem . a głęboko w sobie jest nieszczęśliwy na pewno. na pewno każdy gej czy lesbijka zastanawiali się nad tym dlaczego tak jest. ale na tym się kończy bo nic z tym nie robią. jest to możliwe do wyleczenia
zaraz się zacznie pojazd pewnie w moją stronę : ty prawicowcu zas.rany! a co by było gdyby Twoje dziecko zostało homoseksualistą bla bla . dzięki, ale znam już te wierszyki
nie zmienię swoich poglądów na ten temat.
to wszystko, bo nie mam zamiaru się wdawać w kłótnie tutaj.

Odpowiedział(a): ciasteczko, 26 stycznia 2013, 19:59
0
ciasteczko
Pepej, co za pierdoły...

Odpowiedział(a): czerwona, 26 stycznia 2013, 20:48
0
czerwona
Pepeju, wybacz, ale większej głupoty nie słyszałam jak "to można wyleczyć" . Na Pudelku czytałeś te artykuły? Słyszałam o przypadkach, kiedy ludzie Biseksualni (wiążący się z osobą bez znaczenia jej płci), byli poddani eksperymentowi. Jedni wybierali życie z osobą przeciwnej płci, inni odwrotnie. Nie można leczyć czegoś, co chorobą nie jest. Nie tolerujesz ich, tak samo jak byś nie tolerował osoby ze schizofrenią czy innym schorzeniem. To nie od tych ludzi zależy, jacy są.

Odpowiedział(a): roy3000, 26 stycznia 2013, 20:06 [#odpowiedz]
0
roy3000
Moim zdaniem Polska nie ma problemów z tolerancją lecz homoseksualiści ciężko na to pracowali by tak było. Bo zamiast w cywilizowany sposób uświadamiać ludziom że to jest ich wybór itp to wychodzą na ulicę w strasznie obscenicznych strojach, makijażu oraz hasłach. To wygląda jak by wypuszczono dzicz z lasu i nie jest to miłe dla oka. Taka starsza osoba która ma małe pojęcie o homoseksualizmie idzie z warzywniaka i widzi takie platformy, jej mózg już koduje że to właśnie geje i lesbijki i że tak właśnie wyglądają i tak się zachowują. A z poglądów tak łatwo się człowiek nie wyleczy (no chyba że mu płacą czyt. polityk)

To że kiedyś była to choroba i że WHO miało ją na liście to nie znaczy że się mylili gdy usuwali ją i nie zaliczali już do chorób. Takim tokiem możemy iść dalej, wciepmy na listę chorób znowu schizofrenie i leczmy ludzi lobotomią... będziesz głosował na "tak" ?

Odpowiedział(a): muminek1177, 26 stycznia 2013, 23:00 [#odpowiedz]
0
muminek1177
I znowu to samo, Pepej ma rację, chociaż po części i nie piszcie że to normalne i naturalne, potrzebny jest nam nowy Hitler

Odpowiedział(a): ciasteczko, 26 stycznia 2013, 23:22
0
ciasteczko
Może nim zostaniesz?

Odpowiedział(a): killme, 26 stycznia 2013, 23:52 [#odpowiedz]
0
killme
jak czytam to prawie same bzdury tu wypisujecie ludzie może nie wypowiadajcie się w kwestiach, gdzie nie macie zielonego pojęcia o co chodzi i tworzycie własne teorie z innej galaktyki.

Mumin, może ja zostanę Hitlerem? I zabiję każdego, kto jest inny, chodź tak na prawdę nie od niego jest to zależne? a zacznę od Ciebie.

może to i nie jest naturalne, bo naturalność nie odbiega od jakiejś tam "normy". powiedzmy. ale to nie choroba ani żaden wymysł czy widzimisie. tak po prostu jest, było i będzie czy komuś się to podoba czy nie a my , nie mając tak naprawdę nic z tym wspólnego, powinniśmy po prostu to akceptować i nie utrudniać jeden drugiemu.

Nikt nie wie jaka patologia lub jej brak byłaby na świecie gdyby po prostu jeden szanował drugiego.
Amen.

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 stycznia 2013, 00:17 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Jeżeli mnie mianujecie pozbędę się chorych, gejów, lesbijek, bezrobotnych, pedofili, więźniów, brzydali, i wszystkich po 50siątce Takimi małymi krokami, pod pozorem tolerancji i otwartości na świat krok po kroczku zbliżamy się do eutanazji na życzenie i do aborcji, jeszcze kilka lat temu było cicho o gejach bo z miejsca byli piętnowani, dziś chcą związków partnerskich, za parę lat zechcą wychowywać dzieci, do czego może dojść za 50 lat? jak to mówią daj palec a całą rękę ci upier...... tak jest i tutaj

Odpowiedział(a): killme, 27 stycznia 2013, 00:24
0
killme
siebie też byś musiał wyeliminować.

tak, tak, małymi kroczkami.. tylko.... co ma piernik do wiatraka ? co ma gej do aborcji? aborcja do eutanazji? nie wyolbrzymiajmy

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 stycznia 2013, 10:46
0
muminek1177
A to ma do rzeczy że pomału ludzie uodparniają się na wszystko to co kiedyś było nie do przyjęcia to racja, musiałbym zacząć od siebie łapie się do 7-mej grupy
Mario a co z pedofilami (mam na myśli tych lekko skrzywionych) np tych którzy bawią się w pornografię dziecięcą, może pozwolić im na to, przecież dziecku nie dzieje się nic złego jak robi się zdjęcia, dziecka to nie boli, więc może pozwolić na ten proceder, pedofile też chcą być szczęśliwi, a jeśli to sprawia im radość to czemu by nie? to mógłby być kolejny krok

Odpowiedział(a): maria666avaria, 27 stycznia 2013, 12:01
0
maria666avaria
Pedofilia akurat jest zaburzeniem, które powinno się leczyć...

A homoseksualizm, to nie choroba...

Odpowiedział(a): Aorta, 27 stycznia 2013, 12:27
0
Aorta
W związek homoseksualny wchodzą dobrowolnie, pewne swojej orientacji osoby, a dziecko jako niedojrzałe, niedoświadczone, jest wykorzystywane przez swoją nieświadomość.
Świat idzie do przodu, wykonujemy coraz więcej badań, mamy większą wiedzę. Ludzie z jakimikolwiek anomaliami np. bracia syjamscy, chorzy na gigantyzm, czy cierpiący na słoniowaciznę, kiedyś byli odrzucani przez społeczeństwo. Dzisiaj już wiemy, z czego to wynika i jesteśmy w stanie to tolerować.
Skoro homoseksualizm został wykreślony z listy chorób, to najwidoczniej ludzie doszli do wniosku, że nie ma żadnych dowodów na to, aby miał na tej liście w dalszym ciągu się znajdować.

Odpowiedział(a): Aorta, 27 stycznia 2013, 12:42
0
Aorta
źle się wyraziłam... jest nieświadome, a przez to wykorzystywane.

Odpowiedział(a): roy3000, 27 stycznia 2013, 04:19 [#odpowiedz]
0
roy3000
Łodzie podwodne klasy Los Angeles maja taką moc że jedna łódź rozjebie cały świat klikasz czy nie i wasze problemy znikają w minutę.

Po drugie takie z nas cwaniaki a nie widzimy że pod przykrywką związków partnerskich Europa nas dyma, bo to że teraz się kłócimy inni zarabiają przepuszczając swoje wnioski przez trybunał. Lecz my nie, wolimy się kłócić o grosze jak za plecami idą miliony.

Nic nie jest dziełem przypadku, my możemy pier.dolić 20 lat o tym lecz kto chciał to zarobił i ma nas głębiej niż kutas największego geja

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 27 stycznia 2013, 10:50
0
Czarnaaa
Polać mu

Odpowiedział(a): maria666avaria, 27 stycznia 2013, 10:09 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Ja jestem za

Każdy chce być szczęśliwy - nawet geje i lesbijki...

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 stycznia 2013, 12:34 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Tak tu się zgodzę homoseksualizm to takie samo zaburzenie jak pedofilia

Odpowiedział(a): Aorta, 27 stycznia 2013, 12:38
0
Aorta
Z kim się zgodzisz?

Odpowiedział(a): maria666avaria, 27 stycznia 2013, 16:18
0
maria666avaria
To nie jest zaburzenie...

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 stycznia 2013, 12:42 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Nie z kim tylko z czym, ze stwierdzeniem, Maria napisała że homoseksualizm to nie choroba i tak jest to zaburzenie

Odpowiedział(a): Aorta, 27 stycznia 2013, 12:47
0
Aorta
Skoro zgadzasz się z jej stwierdzeniem, to znaczy, że w tej kwestii również i z Nią. To o zaburzeniu już sam sobie dopowiedziałeś.

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 stycznia 2013, 12:51 [#odpowiedz]
0
muminek1177
...... zaburzenie które powinno się zwalczać piszesz że dzieci są nieświadome a przez to wykorzystywane, ale czego są nieświadome?

Odpowiedział(a): Aorta, 27 stycznia 2013, 12:55 [#odpowiedz]
0
Aorta
Jesteś zacofany Muminku. Tego, że są wykorzystywane. Nie wiedzą w jakim celu jakiś dorosły człowiek chce oglądać ich zdjęcia, czy je dotykać.

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 stycznia 2013, 13:02 [#odpowiedz]
0
muminek1177
skoro one nie odbierają tego jako wykorzystywanie to nie są wykorzystywane, chcesz powiedzieć że pedofilia jest zła i obrzydliwa a homoseksualizm dobry i naturalny? tak to wygląda gdy dzieli się coś na zaburzenie i nie-chorobę, zaburzenie jest złe nie-choroba dobra, odwrotność choroby to zdrowie

Odpowiedział(a): Aorta, 27 stycznia 2013, 13:18 [#odpowiedz]
0
Aorta
No wybacz, ale jeśli ktoś Ciebie by wykorzystywał, a Ty byś tego nie zauważał, czy to znaczy, że wykorzystywanie nie miało by miejsca? Miałoby. Na tym to właśnie polega. Ktoś chce osiągnąć swój cel, manipulując drugą osobą, w taki sposób, aby ona się nie zorientowała.
Dzieci są wykorzystywane, tylko ich zasób wiedzy i sposób myślenia nie potrafi tego zdiagnozować.

Odpowiedział(a): Aorta, 27 stycznia 2013, 13:22
0
Aorta
* miałoby.

Odpowiedział(a): Miiriiam, 27 stycznia 2013, 15:20 [#odpowiedz]
0
Miiriiam
A niech legalizują. Niech każdy ma prawo do szczęścia. Mnie to ani ziębi ani parzy dopóki takie osoby zachowują się przyzwoicie.

Odpowiedział(a): maria666avaria, 27 stycznia 2013, 16:21 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Homoseksualizm, to jedna z orientacji seksualnych, a pedofilia to choroba...

Muminku daj juz spokój...

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 stycznia 2013, 22:38
0
muminek1177
Nie zgadzam się z takim podziałem, każdy kocha co innego, jeżeli homoseksualizm to jedna z orientacji to pedofilia też jest orientacją, zoofilia i nekrofilia też

Odpowiedział(a): maria666avaria, 28 stycznia 2013, 09:38
0
maria666avaria
Weź sobie encyklopedie do ręki, skoro mi nie wierzysz...

Albo podaj adres, to prześlę Ci swoje podręczniki...

Odpowiedział(a): roy3000, 28 stycznia 2013, 11:51
0
roy3000
a w smoleńsku był zamach, ehh

Odpowiedział(a): roy3000, 27 stycznia 2013, 20:32 [#odpowiedz]
0
roy3000
ja powiem tak kto twierdzi że homoseksualizm to choroba to nich mi pokaże dyplom ukończenia szkoły medycznej, bo takie zaściankowe gadanie utwierdza tylko że macie za ciasne umysły i osoba która nie jest lekarzem nie jest dla mnie wiarygodna.

Mogę przewrócić wiaderko i na nie wejść, będę wam mówił że świnie latają i macie się ze mną zgodzić bo jestem ekspertem, kto się nie zgadza dostaje kulkę w łeb. Poznacie moją dobroć plującą 1000 pocisków na minutę.

Odpowiedział(a): kiniucha, 28 stycznia 2013, 12:55 [#odpowiedz]
0
kiniucha
Nie jestem ani za ani przeciw. Jest mi to tak naprawdę obojętne. Tylko z dziećmi to trochę by mi nie pasowało. Moim zdanie dziecko powinno mieć tradycyjny model rodziny. Choć nie sadze że pary homoseksualne były by złymi rodzicami. Lepiej mieć rodziców niż ich nie mieć.

Odpowiedział(a): fanlol, 28 stycznia 2013, 14:11 [#odpowiedz]
0
fanlol
mnie to nie dotyczy, ale uważam że każdy powinien mieć takie same prawa, dlatego jak najbardziej popieram takie związki

Odpowiedział(a): pepej94, 28 stycznia 2013, 17:03 [#odpowiedz]
0
pepej94
a ja jestem homofobem i jestem z tego dumny !

Odpowiedział(a): pepej94, 28 stycznia 2013, 17:07 [#odpowiedz]
0

Odpowiedział(a): roy3000, 28 stycznia 2013, 20:27
0
roy3000
czyli mówisz nam że siedzimy na necie, min Facebooku (którego oczywiście nie posiadam bo nie trawie spamu), memach, demotach i na podstawie tego wyrażamy swoje opinie. Otóż mylisz się. Ja z reguły zanim coś powiem to się wolę zagłębić w temat niż pisać pierdoły. I mylisz się jeżeli sądzisz że wiedzę czerpie z portali gdzie rządzi gimnazjum. Więc do jednego wora mnie nie pakuj.

Po drugie zauważyłem że w ogóle nie potraficie przyjąć innej wersji niż tą którą sami głosicie i nam wmawiacie jakieś ciemnogrodzkie teorie. Tak nie może być, bo wtedy to nie wolność słowa ale narzucanie ludziom swojej teorii.

Dla mnie, sorry ale nazwijcie mnie idiotą jeżeli wg was homoseksualizm to choroba to wsadzam was do jednego worka z komisją Macierewicza i teorii o zamachu, Tusku i Putinie co uruchamiają mgłę i magnesy oraz dobijanie kulami prezydenta L.Kaczyńskiego którego ciało było rozczłonkowane na 5 części.

Odpowiedział(a): maria666avaria, 28 stycznia 2013, 20:39 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Roy ma racje... Dlaczego Wy nie możecie zrozumieć tego, że ktoś może mieć inne zdanie w temacie?

Odpowiedział(a): muminek1177, 29 stycznia 2013, 08:51 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Włączcie sobie tvp 2 teraz gość który był/jest homoseksualistą twierdzi że wyjechał do Stanów i tam się z tego wyleczył a teraz w Polsce prowadzi terapie dla tych którzy chcą się z tego ,,wyleczyć". To jest komentarz samego zainteresowanego a nie gogle, encyklopedie czy inne pomoce naukowe, było też o tym że naukowcy stwierdzili że są trzy orientacje seksualne a prawdopodobnie zostaną dopuszczone/ustanowione kolejne dwie, jedna z nich ma mówić że dany człowiek CZUJE że ma w sobie tyle seksu że nic więcej mu nie jest potrzebne do życia .... to ma być orientacja seksualna! Ja myślę że Ci uczeni od tej nauki dostali zwapnienia niektórych organów, Mario Ty też nie możesz zrozumieć, zobacz na swój pierwszy komentarz, nie napisałaś moim zdaniem, tylko tak jakby to akurat tak było

Odpowiedział(a): maria666avaria, 29 stycznia 2013, 10:17
0
maria666avaria
Akurat mój pierwszy komentarz tutaj zaczyna się "Ja jestem za..."
Patrz uważnie, kiedy były dodawane

A drugi, który jest napisany wyżej to po prostu stwierdzenie faktów, a nie wmawianie komuś co jest dobre, a co złe...

Odpowiedział(a): muminek1177, 29 stycznia 2013, 10:22
0
muminek1177
Mario pierwszy od góry

Odpowiedział(a): roy3000, 29 stycznia 2013, 09:27 [#odpowiedz]
0
roy3000
Pojedyncze przypadki ludzi którzy chorują na AIDS i zostają wyleczeni nazywa się cudem lub czym podobnym, jeden facet na miliony homoseksualistów to też za mało, więcej osób deklarowało że widziało UFO niż się z tego wyleczyło.
A czym leczy? hipnozą? czy medytacjami? WHO uznaje takie praktyki leczenia? są one refundowane?
Po drugie zasadnicze pytanie, skoro jest możliwe to czemu nie stosowane to tak jak byś miał wzór na zrobienie złota z węgla i nie chciał tego wykorzystać. Podejrzane, bo może to nie złoto ale jakaś marna imitacja, coś na czym fałszerz zarabia.

Naukowcy naukowcami, każdy gada a namacalnych dowodów brak, żeby słowa naukowca miały potwierdzenie musi on prowadzić badania, opublikować ich przebieg oraz jest udowodnić po czym zbiera się grono innych naukowców i powtarza próbę. Na jej podstawie zatwierdzają "odkrycie"

Dowody, dowody.

Odpowiedział(a): Aorta, 29 stycznia 2013, 09:39 [#odpowiedz]
0
Aorta
MOIM ZDANIEM są homoseksualiści i są geje. Geje to osoby, które błądzą. Wydaje im się, że pociąga ich ta sama płeć, ale nie są do tego przekonani, albo nie do końca czują się w tej roli, albo na ich orientację miała wpływ jakaś osoba, albo ogólnie to zachcianka, chęć zmiany, spróbowania czegoś nowego. (wiem, że to może być śmieszne ale tacy ludzie są. Jednego dnia powiedzą sobie "Będę gejem", a drugiego "Będę homo") Natomiast homoseksualiści od początku czują się inni. Gdyby tego pierwszego poddać terapii pod okiem specjalistów, to myślę, że nie byłoby problemu żeby go ukierunkować, a tego drugiego... hmm.. gdyby był podatny na manipulacje, a technika byłaby bardzo skuteczna, to może też, nie od końca, ale byłoby chyba trudniej. Tak mi się wydaje.
Spotkałam kiedyś geja, który powiedział, że jeśli się z nim zacznę bliżej zadawać to zostanę lesbijką. Jego niektóre znajome, na samym początku też twierdziły, że wolą facetów, a później okazywało się coś zupełnie innego. Jeśli człowiek ma dar przekonywania, a Ty jesteś słaby, podatny, to wejdziesz w to, nawet nie zauważysz kiedy. Gdyby Ciebie poddać takiej terapii, to kto wie czy by Ci się czasem nie odwidziało.
Tak myślę... może ktoś otworzy mi oczy.

Odpowiedział(a): Miiriiam, 29 stycznia 2013, 10:16 [#odpowiedz]
0
Miiriiam
A ja myślę że warto obejrzeć film "prayers for bobby"

http://www.filmweb.pl/film/Modlitwy+za+Bobby'ego-2009 -487300

wydaje mi się że film daje dużo do myślenia.

Odpowiedział(a): killme, 29 stycznia 2013, 12:07
0
killme
tez mysle ze warto go obejrzec. ogladalem

a polecił mi go właśnie mój znajomy, gej

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
28
70
27
9
18
23
18
26
26
16
41
152
22
32
13

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1021)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (278)Polityka (118)
Praca (445)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (312)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (831)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18029, Odpowiedzi: 327608