reklama ma mnóstwo różnorodnych form - problem w tym, że nie każda jest równie skuteczna. Na który rodzaj promocji powinna Waszym zdaniem postawić firma, która zajmuje się usługami kosmetycznymi, fryzjerskimi itd???
Zastanawiamy się, czy skierować wszystkie środki na internet, czy pozostać przy nośnikach fizycznych i marketingu bezpośrednim. A może to jakoś wypośrodkować?????
Jeśli pozwala na to budżet, lepiej połączyć kilka rodzajów
reklam. Ale moim zdaniem reklama w Internecie jest bardziej
skuteczna. Na przykład natknąłem się na reklamę tego http://onlinecasinoadvice.pl/bob-casino/ kasyna.
A teraz często odwiedzam tę stronę. Oprócz ciekawych wakacji
istnieje możliwość zarobienia trochę. Obecnie dotyczy to
wielu osób.
Poczytaj sobie tutaj http://marketing-szeptany.biz.pl/ , uważam że
marketing szeptany jest taką formą reklamy, która daje
najlepsze korzyści jeśli chodzi o pozyskiwanie klienta na
przykład. Dlaczego? Bo wchodzisz z potencjalnym klientem w
relacje i starasz się go w zwykłej rozmowie naprowadzić na
konkretny cel
Usługi kosmetyczne do typowo lokalna usługa. Ja bym postawił
na dobre oznacznie biura z zewnątrz (kateton, banner). Dodatkowo
ulotki, lokalne fora internetowe i social media(przy wsparciu
obecnych klientów).
Oczywiście, że tak. Chodzi w końcu o to, byście zawsze
stawiali na jak najlepsze rozwiązania w zakresie prowadzonego
przez Was biznesu. Na stronie www.cstore.pl/blog/jak-dziala-sklep-internetowy/
macie sporo cennych informacji na temat tego, jak działają
dzisiaj sklepy internetowe, więc podejdźcie do tego tematu na
poważnie.