Właśnie większość odnosi się ze swoją zajebistą
tolerancją, ale jak przychodzi co do czego i inna wspólnota(
nie katolicka, nie chrześcijańska) chce mieć swoją
świątynie tam, gdzie jest mniejszości wyznaniową, to Ci
tolerancyjni mają najwięcej do powiedzenia 'na nie'..
I dlatego pytam jak wy na to patrzycie.
Wiem,że większość ludzi byłaby przeciwna-taki właśnie nasz
tolerancyjny kraj.Mi to nie przeszkadza,nie robiłabym
problemów.W końcu wyznawca każdej religii ma prawo do
wybudowania swojej świątyni.Jakby była sytuacja,że
chrześcijanie nie mogą wybudować kościoła w jakimś kraju to
na pewno sprawa byłaby głośna....
Odpowiedział(a): Karmelek, 10 kwietnia 2011, 16:46
0
uzasadnisz?
Odpowiadasz użytkownikowi Karmelek
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): niuniaSko, 10 kwietnia 2011, 17:07
0
a po co uzasadniac. dajcie jej od razu minusa za brak tolerancji
Odpowiadasz użytkownikowi niuniaSko
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): Karmelek, 10 kwietnia 2011, 18:10
-1
To nie była Niuniu złośliwość tylko prośba o przedstawienie
swoich poglądów, tzn. napisanie dlaczego jest przeciwna Zadając to pytanie miałam na celu
dyskusję, wymianę poglądów(różnych), bez zbędnych
złośliwości i ubliżania. Przykro mi tylko, że nie posiadasz
tej umiejętności
Odpowiadasz użytkownikowi Karmelek
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): niuniaSko, 10 kwietnia 2011, 18:15
0
a komu ja ublizylam?
Odpowiadasz użytkownikowi niuniaSko
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): Karmelek, 10 kwietnia 2011, 18:49
0
Mam przykład jak wyglądają Niuniu dyskusje z Tobą z kilku
poprzednich pytań, więc ograniczę się do stwierdzenia, że w
tym momencie Twój komentarz był niepotrzebny i nieadekwatny do
danej odpowiedzi. Dziękuję, skończyłam rozmowę z Tobą,
zdrówka życzę
Odpowiadasz użytkownikowi Karmelek
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): niuniaSko, 10 kwietnia 2011, 18:55
0
nie wiedzialam ze troche ironii moze cie az tak wyprowadzic z
rownowagi. spokojnie to tylko internet i dziekuje za zyczenia
Odpowiadasz użytkownikowi niuniaSko
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): listless, 10 kwietnia 2011, 19:43
1
o jak miło, że nie dostałam od razu minusów.
czemu ? to proste, mam awersje do islamu. nie rozumiem prawa
które dyktuje ich religia, brutalności, sposobu traktowania
przez nich kobiet, a wreszcie nie rozumiem tego fanatycznego
zapatrzenia w religię. miałam kontakt z muzułmanami - nie
tylko internetowy, choć to właśnie ich zachowanie w sieci
drażni mnie najbardziej - i nie rozumiem tych ludzi, powiem
więcej, po prostu się ich boje.
mam wrażenie, że są na takim etapie mentalności religijnej na
jakim Katolicy byli w czasie organizowania wypraw krzyżowych
co do tolerancji.. nie uważam się za człowieka tolerancyjnego.
ba ! jestem zdania, że coś takiego jak tolerancja nie istnieje
z prostej przyczyny, że zawsze jest coś co kogoś razi i mu
przeszkadza, a jeśli nie ma to po prostu ma na wszystko wywalone
i nic go nie obchodzi, a to nie jest tolerancja .
widzę Niunia, że zbliżone poglądy tylko ja jak zawsze skrajnie haha.
gdzie komuś ubliżyła ?
Odpowiadasz użytkownikowi listless
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): Karmelek, 10 kwietnia 2011, 20:04
0
Listless, nie napisałam, że ona ubliżyła, tylko że
''Zadając to pytanie miałam na celu dyskusję, wymianę
poglądów(różnych), bez zbędnych złośliwości i ubliżania.
'', do Niuni odnosi się ta złośliwość
Odpowiadasz użytkownikowi Karmelek
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): listless, 10 kwietnia 2011, 20:09
0
hm.. może w takim razie będzie lepiej jeśli zaczniesz odnosić
się stricte do tematu albo zaczniesz postulować o wytłuszczony
druk na pytajni, bo jak widzisz niektóre jednostki - jak na
przykład my dwie - mamy problem ze zrozumieniem sensu, i nie
koniecznie wynika to ze złośliwości .
Odpowiadasz użytkownikowi listless
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): Karmelek, 10 kwietnia 2011, 21:15
0
Nie.
Odpowiadasz użytkownikowi Karmelek
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): listless, 10 kwietnia 2011, 21:16
0
elokwentnie.
nie to nie . bez łaski tylko potem nie dziw się, że my prości
ludzie nie rozumiemy Twoich wywodów na poziomie .
prawda jest taka że ludzie boją się tego co teraz dzieje się
we Francji, ludzie w Szwajcarii po głosowaniu zdecydowali że
nie chcą u siebie Islamu.
Moim zdaniem Islam powinien być w Polsce monitorowany żeby
towarzystwo się za bardzo nie rozbrykało.
Odpowiadasz użytkownikowi roy3000
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): listless, 10 kwietnia 2011, 21:35
0
i myślisz że to możliwe utrzymać coś takiego pod kontrolą ?
tak, wpierd.olić jakiś wizy czy coś w tym stylu. W Polsce jest
wiele kościołów lub świątyń innej wiary, to pokazuje że my
jako Polacy jesteśmy tolerancyjni, bo inne religię są do nas
przyjaźnie nastawione. Z Islamem jest tak jak by się robiło
imprezę na chacie i przyszedł by kolega znajomego, niby mu
ufasz ale obserwujesz czy ci domu nie obrabia.
Odpowiadasz użytkownikowi roy3000
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): listless, 10 kwietnia 2011, 22:17
0
tylko, że widzisz Roy.. bierz pod uwagę fakt, że to kwestia
dość nagląca a my żyjemy w kraju który jednak na
wypracowanie jakiegoś dobrze działającego systemu kontroli
potrzebuje czasu...
sybelle - w krajach Islamskich chrześcijanie są prześladowani,
a niewiele się o tym mówi. Spróbuj pojechać do takowego z
Biblią lub krzyżykiem - jeśli wrócisz, masz u mnie piwo.
Ja bym się zgodził - z uwagi na chęć zobaczenia tej ciekawej
architektury
Odpowiadasz użytkownikowi daNoitte
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): listless, 10 kwietnia 2011, 19:47
0
wróciłaby ale raczej bez głowy . -.-
Odpowiadasz użytkownikowi listless
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): niuniaSko, 10 kwietnia 2011, 19:58
0
ona ma ryzykowac zycie a ten jej piwo w zamian proponuije
hahahaha
Odpowiadasz użytkownikowi niuniaSko
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): listless, 10 kwietnia 2011, 20:03
0
ja się zgodzę.. piwo chodzi
za mną ostatnio strasznie .
raczej przeciw. mozecie wytknac mi moj brak tolerancji ale gdyby
oni akceptowali wiare innych to nie mialabym nic przeciwko. nie
powinno sie raczej generalizowac ze wszycy muzulmanie sa swirami
ale lepiej dmuchac na zimne bo strach byloby autobusem jezdzic.
Mi to obojętne, większość ludzi jest przeciwna, i nie chodzi
o brak tolerancji ale o to że "jak mamy kogoś tolerować jak
oni nie tolerują nas"
Muzułmanie niestety ale mają mentalność jak w średniowieczu,
odstają od cywilizowanych ludzi.
Budowa meczetu musi mieć też aspekt ekonomiczny, nikt nie
będzie stawiał meczetu dla garstki ludzi. Jeden meczet jest w
Gdańsku.
daNoitte wolę nie stracić głowy-listless mnie przeraziła Nie mówię,że chrześcijanie nie
są prześladowani i że jestem za islamem-bo tak zdecydowanie
nie jest,ale nie zmienia to też tego co wcześniej napisałam.
To może ja też się wypowiem. Nie zgodziłabym się na
budowanie meczetu za pieniądze państwa. Jeżeli chcą, niech
stawiają świątynie za pieniądze swoje, jako wspólnoty
wyznaniowej. Tak samo ze świątynią każdego innego wyznania.
Wtedy nie trzeba by było podatków podwyższać . Gdyby za pieniądze z tac stawiane
były nowe kościoły, a nie kupowane nowe bmw dla
księży-państwo byłoby bogatsze. To tyle
nasze Państwo dalej klepie biedę choć paliwo już na BP
kosztuje 5,35, pieniądze z tacy nie sprawią że staniemy się
bogatsi, na ofiarę daje kto chce a tankować myszą wszyscy.
Odpowiadasz użytkownikowi roy3000
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): Bielasso, 10 kwietnia 2011, 22:01
0
Święte słowa Daje plusa.
Odpowiadasz użytkownikowi Bielasso
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): Karmelek, 10 kwietnia 2011, 22:15
0
Chodziło mi o budżet państwa a nie kieszeń jednostki, choć
nie powiem, bo masz sporo racji