Czyli co dokładnie sprawia, że odpowiednia prezentacja towaru wpływa na jego sprzedaż?
Bez większego trudu można znaleźć zapewnienia, że użycie odpowiednich ekspozytorów zwiększa atrakcyjność produktów, ich widoczność, a w konsekwencji również przychody. Tylko skąd się biorą takie właściwości, od czego zależą? Jakby ktoś miał jakieś opracowanie, to poproszę!
PS
Skąd w ogóle pomysł na zadanie takiego pytania? Ano stąd, że
takie korzyści zostały przedstawione na stronie http://stojakitekturowe.pl/ekspozytory-reklamowe/
- i chcę to wszystko jakoś potwierdzić. Liczę, że ktoś mi
jeszcze tu pomoże, tak od strony bardziej naukowej niż
handlowej.
Kolor (żółty i czerwony to promocje), wysokość ekspozycji
(pomiędzy 150-190, czyli centrum naszego widzenia i "niepełna
cena", czyli domyślnie atrakcyjna.
Odpowiadasz użytkownikowi Jagus57
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Dodaj odpowiedź
Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.