Pytanie zadał(a) GosiaczekOsa, 24 grudnia 2009, 23:43
Mam problem, który nie wiem jak rozwiázac. Przez pewien czas sprzedawalam cos na e-bay'u. Mialam wtedy ustaloná comiesiéczná oplaté kosztów sprzedajácego, które pobierane byly za pomocá Pay Pal'a ostatniego dnia kazdego miesiáca. W tej chwili wycofalam sié ze sprzedazy chwilowo, ale za choleré nie mogé w zaden (wiadomy mi) sposób anulowac pobierania danych oplat przez e-bay. Nie jestem w stanie tego anulowac ani przez Pay Pal ani na moim koncie na e-bay'u. Moze Ktos z Was spotkal sié z podobnym problem, albo wie jak mi pomóc. Bédé wdziéczna.
kurcze a aktywując tą usługę nie pisało coś w stylu o co
najmniej rocznym utrzymywaniu rachunku? i czy aktywowałaś ją z
poziomu Portalu czy konta bankowego?
bezposrednio przez konto e-baya; i wlasnie nie pamiétam co bylo
w umowie (wiem, moja wina) ;
próbowalam sie skontaktowac z biurem obslugi ale na ich stronie
nalezy wpisac zapytanie i jedyne co to wyskakuja podobne pytania
z odpowiedziami, ale które nadal nie wyjasniajá co mam z tym
fantem zrobic. co wiécej podglád mojego konta bankowego w
internecie wykrywa platnosci na ich konto i wszystkie pobory ale
nie wykrywa mi zlecenia transferów tak bym mogla je anulowac;
podobnie zresztá jest z pay pal'em
"Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać niniejszą Umowę
i zamknąć swoje konto, logując się do niego, klikając
łącze menu Profil, klikając łącze Zamknij konto, a
następnie postępując zgodnie z instrukcjami. Po zamknięciu
konta wszelkie oczekujące transakcje zostaną anulowane, a
wszelkie salda powiązane z kodami realizacji ulegną
przepadkowi."
Poczytałem pkt. 7 i myślę że tam może być odpowiedz na
twoje problemy. Pozdrawiam.
Odpowiadasz użytkownikowi roy3000
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 25 grudnia 2009, 17:39
0
super, dziéki jest to jedna z
opcji rozwiázania tego problemu, ale ostateczna; bo kurcze cale
konto wtedy anulujé, zarówno jako kupujácy a wtedy wszystkie
feedbacki i punkty mi polecá, co wiécej czekam na zamówienia
które caly czas sá realizowane przez to konto wiéc muszé
pewnie przestac najpierw zamawiac, poczekac az wszystkie
transakcje zostaná zrealizowane, wtedy anulowac konto i zalozyc
nowe
Dziéki roy
Odpowiadasz użytkownikowi GosiaczekOsa
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Dodaj odpowiedź
Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.