Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

32
spoxboy
Czy wiesz...że...
Pytanie zadał(a) spoxboy, 19 marca 2009, 18:21
Mówiło się wiele o tym, że jeżeli po Janie Pawle II papieżem będzie murzyn to koniec świata jest bliski. Czy nie zastanawialiście się czasem nad tym, że słowa te mogły zostać przekręcone, lub źle zinterpretowane? Czy wiecie o tym, że papieże mają swój herb? Na herbie JPII była Maryja... Zgadnij, kto lub co jest na herbie Benedykta XVI ? Tak... m.in. murzyn w koronie. Jeśli nie wierzysz, sprawdź w internecie. Pytanie, czy naprawdę to nic nie znaczy wg. Was? A może jednak? Ja osobiście muszę napisać, że jak "odkryłem" ten fakt, to dało mi wiele do myślenia....
tagi: benedykt xvi

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (32)

Odpowiedział(a): gość, 19 marca 2009, 22:01 [#odpowiedz]
2
gość
Zgadzam się, żę to troche przekręcone było. Nie było mówione, że papież będzie murzynem tylko, że przywódcą świata będzie murzyn. Wszyscy myśleli, że to właśnie o papieża chodzi, ale się mylili. A teraz pomyślcie kto jest prezydentem USA? Teoretycznie USA to potężny kraj i ma władzę nad wieloma państwami. Prezydentem został Barack Obama (afroamerykanin), coraz więcej konfliktów z Rosja, okres II zimnej wojny, Korea grozi wojną itp... Według mnie wiele przepowiedni nachodzi na siebie i 2012 rok będzie okresem III wojny światowej między USA i jej sojucznikami, a Rosją wraz z sojusznikami. No i niestety Polska jest tak położona, że jak już coś się zacznie dziać to jak zwykle zacznie się od nas a reszcie się oczy otworza jak już za późno będzie =]

Odpowiedział(a): roy3000, 19 marca 2009, 23:28 [#odpowiedz]
0
roy3000
w herbie mojej rodziny jest róg bawoła i jelenia czyli co, za 50 lat będę mieszkał w lesie i jadł z paśnika? :/

Odpowiedział(a): sebeq126, 20 marca 2009, 07:39 [#odpowiedz]
0
sebeq126
Czyli koniec świat będzie // Ja nie chce umierać

Odpowiedział(a): rafaljackass, 20 marca 2009, 08:16 [#odpowiedz]
-1
rafaljackass
Jea ! nareszcie będzie się dziac coś ciekawego

Odpowiedział(a): siesnimi85, 20 marca 2009, 13:19 [#odpowiedz]
1
siesnimi85
myślę, że to bujda na resorach ...

Odpowiedział(a): Julian, 20 marca 2009, 13:22 [#odpowiedz]
0
Julian
I to jaka a co do waszej III wś to będzie praktycznie na rakiety dalekodystansowe pokroju Atomówek, Biobomb, i Termojądrówek i zgadnijcie gdzie będą przelatywać...

Odpowiedział(a): gość, 20 marca 2009, 14:31 [#odpowiedz]
0
gość
Rosja nie zaatakuje prosto w Amerykę tylko w jakiś sojuszników. Tak się składa, że to my jesteśmy najbliżej. Według mnie atak na Polskę (albo Czechy) będzie jakby nastraszeniem Ameryki. I później wszystko się zacznie. I w to jak najbardziej wierzę bo wszystko ku temu prowadzi. (A to, że dzieje się to w okolicach 2012 roku, przypadek ? wątpie)

Odpowiedział(a): Madelein, 20 marca 2009, 14:37 [#odpowiedz]
0
Madelein
no ja z kolei slyszalam jeszcze wersje, ze po naszym bylym papiezu ma byc bialy, ale nie bedzie mial dlugiego stazu, a po nim ma dopiero byc murzyn . Ja narazie nie przejmuje sie tymi sprawami poki nic wielkiego sie nie dzieje, bo za duzo jest tych 'przepowiedni'.

Odpowiedział(a): Nieidealna, 20 marca 2009, 15:18 [#odpowiedz]
0
Nieidealna
Dużo się nad tym zastanawiałam i chyba wierzę w koniec świata, który nastąpi w dwa tysiące dwunastym... Wiele faktów na to wskazuje.

Odpowiedział(a): Blue, 20 marca 2009, 16:11 [#odpowiedz]
1
Blue
Koniec świata przez papieża-Murzyna? Sorry, ale czy aby na pewno wszystko u ciebie/was w porządku?
1. Co ma do rzeczy kolor skóry?
2. Co do końca świata ma papież i kościół?
3. Czemu (do najcięższej cholery) rok 2012?!

Bo tak mówi wróżba kościelna, czy jak kto woli, przepowiednia? Bo rypnę ze śmiechu... Kościół w średniowieczu przepowiadał koniec świata średnio co 100 lat, ilekroć coś mu nie pasowało, a to za małe wpływy finansowe, a to brak wpływu na politykę. A tak to postraszył końcem świata, 'karą boską' i trzymał ułomów w garści, bardzo ogólnie mówiąc.
Moje zdanie? Nie. Nie. I NIE. Głupota...

Odpowiedział(a): gość, 20 marca 2009, 16:13 [#odpowiedz]
0
gość
Przepowiednie niekiedy wydają się prawdziwe. Na przykład ta, dotycząca Husa. Był on reformatorem czeskim, przeciwnym duchowieństwu, za co został przez Kościół rządzący skazany za herezję i żywcem spalony na stosie. Przed śmiercią powiedział, że złapano zaledwie gęś, a 100 lat później łabędź będzie działał przeciw Kościołowi i nigdy nie zostanie schwytany. Husa spalono po soborze w Konstancji w 1415 roku. Hus znaczy po czesku 'gęś'. Około 100 lat później, w 1517 roku Marcin Luter ogłosił 95 tez przeciwko duchowieństwu, za co został wyklęty. Mimo ścigania, nigdy nie został schwytany. Będąc duchownym, był również szlachcicem. W herbie miał... łabędzia.

Odpowiedział(a): gość, 20 marca 2009, 17:52 [#odpowiedz]
0
gość
Do osób, które nie wierzą, możę boicie się tego ? Dobry przykłąd z kościołem był podany. Kościól się czegoś boi to to niszczy. Do Blue i wszystkich którzy źle interpretują przepowiednie o murzynie. Ma nim być przywódca świata, ale nie musi to być papież Ludzie tak zinterpretowali tą przepowiednie bo papież ma ogromną władzę, ALE JAK JUŻ WYŻEJ NAPISAŁEM ZOBACZCIE KTO JEST NAJWIĘKSZA POTĘGĄ GOSPODARCZĄ I KTO JEST JEJ PRZYWÓDCĄ. Roka 2012 nie wiem, ale skoro tak Cię takie rzeczy irytują to idz się spytaj rodziców dlaczego się urodziłeś wtedy kiedy się urodziłeś, a nie dzień później? Jak myślisz co powiedzą : NIE WIEMY ! tak samo jest z rokiem 2012, coś się dzieje niezależnie od nas i już. A kościól i papież to tylko interpretacja przepowiedni jak juz wyzej napisalem

Odpowiedział(a): killme, 20 marca 2009, 18:04 [#odpowiedz]
0
killme
ja uważam ogólnie że to brednie xD bo gdyby miał być ten koniec świata to byłby już kiedy benio 16 został papieżem xD a nie dopiero w 2012 r bo murzyn jest na herbie.. brednie xD

Odpowiedział(a): Julian, 20 marca 2009, 19:13 [#odpowiedz]
1
Julian
A z tym 2012 chodzi o to że ludzie myślą że kończy się kalendarz majów co ma parę tysięcy lat tylko jakby o tym poczytali to wiedzieli by że jest on cykliczny

Odpowiedział(a): gość, 20 marca 2009, 21:03 [#odpowiedz]
0
gość
Bujda... jak dla mnie więcej w tym wyobraźni ludzi.. zresztą jeżeli wierzyć biblii to człowiek nie wie kiedy nastąpi koniec świata bo w końcu tylko Bóg to wie. Zresztą zobaczycie że kupa sie stanie.. Pozdro

Odpowiedział(a): gość, 20 marca 2009, 22:11 [#odpowiedz]
0
gość
Jeśli chodzi o to, że w 2012 to dlatego, że w tym roku kończy się kalendarz majów...a tak z logicznego i naukowego punktu widzenia to bieguny się przesuwają i ociepla się klimat, więc z tego co wiem to ma występować więcej klęsk żywiołowych itp. więc to będzie następować stopniowo

Odpowiedział(a): roy3000, 20 marca 2009, 23:33 [#odpowiedz]
0
roy3000
Ludzie nie ma opcji żeby Rosja zaatakowała USA, bo to było by jak obusieczny miecz, po drugie bo co czarny prezydent? ludzie k*rwa w kraju gdzie jest więcej afro niż białych musiało do tego dojść, więc nie wiem dlaczego tacy zdziwieni jesteście. Kolejna paranoja to 2012, gdyby nie to słynne EURO mało kto by wiedział że inkowie mają jakiś tam kalendarz.

Odpowiedział(a): Anielica, 20 marca 2009, 23:40 [#odpowiedz]
0
Anielica
Według mnie to jeden wielki umysł człowieka który nie miał co robić wieczorem. Przecież to w ogóle nie ma sensu. A ludzi na siłę doszukują się spełnienia "proroczych" słów.

Odpowiedział(a): spoxboy, 21 marca 2009, 01:14 [#odpowiedz]
0
spoxboy
Ja nie laczylbym roku 2012 z koncem swiata i z "murzynem".
A skoro juz zeszlismy na temat roku 2012... wypowiadalem sie na ten temat juz w temacie dotyczacym tego roku. Osobiscie uwazam, po zapoznaniu sie dosc dokladnie z przepowiednia Majow, Egipcjan, Nostradamusa, z informacjami od P. Geryla a nawet od czlowieka, ktory pracowal w NASA i z innymi, ze istnieja dosc powazne przeslanki ku temu, by byc okresle to delikatnie - zaniepokojonym co do nadchodzacych wydarzen.

Pozwole sobie napisac wiecej, mam powazne obawy, ze przypuszczenia wielu milionow ludzi, przepowiednie i wreszcie obliczenia - sie sprawdza. Jednak nie zamierzam uciekac na himalaje, w inne czesci swiata...np. do Afryki, ktora podobno bedzie najbardziej bezpiecznym miejscem na Ziemi. zostane w domu i poczekam.

Jeszcze pozwole sobie zdementowac bardzo powaznie jedna rzecz. Konca swiata w 2012 roku z pewnoscia nie bedzie! Jesli sie sprawdzi czarna wizja i Nibiru, czy jak wolicie Planeta X zblizy sie do Ziemi i zakloci jej pole magnetyczne, wywolujac tym samym nadaktywnosc slonca, to dojdzie do zaglady wiekszosci ludzkosci - ponad 90%, ale nalezy podkreslic, ze nie bedzie to koniec swiata i zgadzam sie z tymi, co nawiazuja do Bibli, ze nie znamy dnia, ani godziny.

Odpowiedział(a): Nazgan, 21 marca 2009, 16:24 [#odpowiedz]
0
Nazgan
kurcze nigdy w takie bzdury nie wierze ale przez nature czlowieka (straach przed smiercia) mam obawy mam dopiero 17 lat i jeszcze w ogole nie skosztowałem zycia

Odpowiedział(a): gość, 22 marca 2009, 01:34 [#odpowiedz]
1
gość
Według mnie ludzie którzy nie siedzą w tym temacie, czyli w rzeczywistości nic o tym nie wiedzą, ale próbują wmówić światu, że to brednie to niech lepiej nic nie mówią, bo nauka poszła tak do przodu, że można przewidzieć co się stanie za x lat. Słyszeliście o nad aktywności słońca ? to jest fakt, a o hiper nad aktywności słońca to też jest fakt =] Więc poczytajcie. Jak nie rok 2012 to okolice roku 2020-2024, bo obok Ziemi będzie przelatywał ogromny meteoryt i jak technika nie pójdzie do przodu to mała zmiana kursu meteorytu i aliwederczi roma więc sory ale weźcie się ludzie zapoznajcie z materiałem, który zamierzacie opisywać. Mogę się założyć, że po przeczytaniu lub obejżeniu jakiegoś materiału z tym związanego nie będziecie tak święcie przekonani, że to bujda. I nie oglądajcie filmów typu 2012-Doomsdau bo to bajka jakich mało, ale jakies filmu naukowe. DOPIERO PÓŹNIEJ SIĘ WYPOWIADAJCIE.

Odpowiedział(a): gość, 23 marca 2009, 14:23 [#odpowiedz]
0
gość
Zgadzam się z gościem...

Odpowiedział(a): Nazgan, 23 marca 2009, 19:24 [#odpowiedz]
0
Nazgan
też tylko ten meteoryk to za jakies 40 lat sie zbliży do ziemi chyba

Odpowiedział(a): muminek1177, 24 marca 2009, 12:17 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Jakby nie patrzeć chodziło o Papieża,a Ty bardzo sprytnie przerobiłeś to pod swoje pytanie.
Ci którzy wieżą w Boga wiedzą a ci co nie wierzą zastanawiają się murzyn,meteoryt,nadaktywność słońca a może potop albo plaga mrówek.powodzenia.pozd.

Odpowiedział(a): spoxboy, 24 marca 2009, 21:56 [#odpowiedz]
0
spoxboy
Czytaj uwaznie. Nie przerobilem nic, tylko sie glosno nad tym zastanawiam, czy nie moglo dojsc do pomylki.
Chcesz mi powiedziec, ze ludzie wierzacy ( do ktorych sam sie zaliczam) nie obawiaja sie smierci? Wybacz, ale sam fakt umierania jest dla mnie rzecza straszna. Nie mowie o tym, co bedzie po smierci tylko o umieraniu.

Odpowiedział(a): muminek1177, 25 marca 2009, 12:43 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Zawsze czytam uważnie.
Wszyscy obawiają się smierci wierzący czy nie,
Ale uważam że nie ma sensu brać zbytnio do siebie doniesień naukowców bądź prasowych w temacie zagłady świata.po prostu trzeba żyć na 100%.
Po drugie kto o tym mówił,do wierzących się nie zaliczasz więc komu byłbyś skłonny uwieżyć w tej sprawie (jakby co to tak się zastanawiam)pozd.

Odpowiedział(a): spoxboy, 26 marca 2009, 01:04
0
spoxboy
Zgodze sie z tym, co napisales, ze nalezy zyc po swojemu tak ot po prostu, a co ma byc, to bedzie.
Bez obrazy, ale jakbys czytal uwaznie, to bys zauwazyl, ze napisalem wyzej, iz ZALICZAM sie do ludzi wierzacych.
Komu jestem sklonny uwierzyc w tej sprawie? - a jakie mam opcje?

Odpowiedział(a): muminek1177, 27 marca 2009, 06:57 [#odpowiedz]
0
muminek1177
No tak niedoczytałem zwracam honor nocki robią swoje,więc pytanie nie ważne.pozd.

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 09 kwietnia 2009, 23:16 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
o kurcze a ja mialem dostac w 2013 nowe mieszkanie. (sexmisja)

Odpowiedział(a): Szenioritta, 11 kwietnia 2009, 22:05 [#odpowiedz]
0
Szenioritta
nie wierzę w to.

Odpowiedział(a): AlianF, 11 kwietnia 2009, 22:20 [#odpowiedz]
0
AlianF
Niesamowite ... pamiętam że było coś że koniec świata miał byc w 2006 roku i co?
To jest bez sensu.

Odpowiedział(a): Rinkashimikika, 12 kwietnia 2009, 11:20 [#odpowiedz]
0
Rinkashimikika
Ktoś se to wymyślił i co? No... i ja w to nie wierze

Odpowiedział(a): julez92, 12 kwietnia 2009, 12:50 [#odpowiedz]
0
julez92
nie kapuje tego xd od razu jak murzyn to koniec świata. jeśli naprawdę papieżem zostanie czarny to nie powinno się go traktowac jako przepowiednie końca świata, bo takim myśleniem to tego doprowadzimy że na świecie będzie się zle działo. Ja tam nic nie mam do ludzi o tej rasie bo kiedyś sytuacja może się odwrócic. The end

Odpowiedział(a): gość, 12 kwietnia 2009, 13:23 [#odpowiedz]
0
gość
Pani i panowie , jedno jest pewne : NIC , dogłębnie NIC , nie jest pewne. Możemy tylko snuć teorie , wyobrażać sobie , wmawiać , wymawiać sobie zawiłe teorie i rzeczy.
Co ma nas ma obchodzićkoniec świata , skoro prędzej czy później umrzemy
Rok 2012 jest w ogóle taki jakiś. EURO , domniemany "koniec świata" , powrót Putina na posadę prezydenta Rosji , i Bóg wie co jeszcze na ten rok wymyślą.
Wszystko jest możliwe.
Jedno jest pewne : 1/3 naszego życia przeznaczamy na sen.
Dlatego w życiu trzeba jak najwięcej przeczytać , zrobić , przeżyć , zobaczyć , usłyszeć i poczuć.

Odpowiedział(a): Redziu111, 27 sierpnia 2009, 17:18 [#odpowiedz]
0
Redziu111
jest też mowa o tym że jak 44 prezydentem Stanów Zjednoczonych będzie murzyn to będzie koniec świata, no ale kurcze Obama nie jest całkowicie murzynem

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (760)Dom (1027)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4930)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (379)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (119)
Praca (465)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (697)Zdrowie (834)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18077, Odpowiedzi: 327658