Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

15
cezarycezary
Łysienie u facetów. Co wy dziewczyny myślicie na ten temat??
Pytanie zadał(a) cezarycezary, 03 kwietnia 2009, 17:01
Dzieje się tak, że proces łysienia może zacząć się już nawet u osiemnastolatków. Jak wy to postrzegacie drogie panie? Czy jest to coś co by wam przeszkadzało w facecie na tyle, że mogłybyście go zostawić zakladając nawet, że wszystko inne jest u niego ok (charakter, inteligencja, poczucie humoru, itp.)?? W sumie to nie wina faceta, że łysieje. To tak jakby się czepiać dziewczyny, że ma małe piersi, a przeciez ona nie miała tu nic do gadania. Natura tak chciała i już. Jakie jest wasze zdanie??

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (15)

Odpowiedział(a): bezimienn997, 03 kwietnia 2009, 22:54 [#odpowiedz]
0
bezimienn997
hmmmm... mówic szczerze mi to nie przeszkadza a zauwazyłam ze juz coraz młodsi chłopacy łysieja majac 18 lat to juz połowy włosów nie maja i robia im sie"zakola" na głowie .. ale lubie sbie w gronie kolezanek z tego pośmiac bo w sumie wiadomo tak jak mówiłaś oni tez sie z nas wyśmiewaja jak by byli idealni{nie wszyscy} wiec takie jest moje zdanie

Odpowiedział(a): Anielica, 03 kwietnia 2009, 23:32 [#odpowiedz]
0
Anielica
Hmm jak to mówił mój profesor od angielskiego.. od czego robią się takie zakola? Wycierają się... xD

Według mnie to nie jest powód żeby z kimś skończyć.Jak dla mnie to nic takiego strasznego.

Odpowiedział(a): edi92, 04 kwietnia 2009, 16:55 [#odpowiedz]
0
edi92
a co to jego wina? nie ma ludzi idealnych

Odpowiedział(a): emiilci00, 04 kwietnia 2009, 19:02 [#odpowiedz]
0
emiilci00
Nie ma ludzi idealnym.. Ktos by musial byc glupi zeby z takiego powodu zostawic chlopaka

Odpowiedział(a): Rinkashimikika, 06 kwietnia 2009, 22:16 [#odpowiedz]
0
Rinkashimikika
Czemu robią się zakola? bo dziewczyna miała szorstkie uda ... ja słyszałam taka wersję. Kiedyś i tak wszystkie włosy zsiwieją i wypadną. I to jest żadna różnica czy ma łysinkę czy nie... A zostawiać kogoś z takiego powodu? Pfff... żal (chociaż nie lubię tego słowa, tu bardzo dobrze ono pasuje).

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 08 kwietnia 2009, 23:35 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
podobno madrej glowy wlos sie nie trzyma......a tupecik kazdej. peruki tez sa fajne. a tak naprawde to nie wina faceta ze lysieje.

Odpowiedział(a): kamilaT, 12 kwietnia 2009, 17:51 [#odpowiedz]
0
kamilaT
Nie mam nic przeciwko o ile nie próbuje ukryć robiąc tak zwaną pożyczkę Wtedy to nieciekawie wygląda, ale jeśli włosy są w miarę krótkie to jest ok

Odpowiedział(a): gość, 16 kwietnia 2009, 14:31 [#odpowiedz]
0
gość
Łysienie to nie powód do kończenia związku ale nie dałabym się poderwać łysemu facetowi są w końcu przeszczepy włosów niech sobie zrobi skoro kobiety musza powiększać biust

Odpowiedział(a): nijao, 17 lipca 2010, 13:01 [#odpowiedz]
0
nijao
Nom łysienie to nie jest powód żeby skończyć związek . Jak się kogoś naprawdę kocha to się zostanie

Odpowiedział(a): lukaszq369, 23 listopada 2010, 12:09 [#odpowiedz]
0
lukaszq369
CIężko z tym łysieniem, ale warto w młodym wieku zadbać o włosy, żeby w przyszłości nie żałować.
Przy okazji, jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś o włosach, to zajrzyj tutaj : http://pl-pl.facebook.com/dbajowlosy

Odpowiedział(a): listless, 10 września 2011, 22:49 [#odpowiedz]
0
listless
hm.. no jeśli się już kogoś kocha to to jest drobiazg który się po prostu akceptuje. no bo przecież jak ludzie się zakochują w sobie i są ze sobą długo, starzeją się razem etc. przecież do takich zmian nie ma ucieczki.
co innego patrzeć na łysienie jak na coś co może mnie do faceta przyciągnąć. to jakoś nie bardzo

Odpowiedział(a): Bajorka, 05 marca 2014, 15:54 [#odpowiedz]
0
Bajorka
U facetów to normalne że łysieją, jedni wcześniej drudzy później co za różnica. Tylko kwestia tego czy im to pasuje czy też stanowczo źle w tym wyglądają bo to różnie bywa i też kwestia jak on sam na to patrzy jeśli nie widzi problemu to po co z igły robić widły niepotrzebnie

https://www.youtube.com/watch?v=dxU4g21YEuI

Odpowiedział(a): Pawel30, 04 maja 2017, 11:19 [#odpowiedz]
0
Pawel30
Ja jestem łysawy I jakoś nie mam z tego powodu żadnych kompleksów - wręcz przeciwnie, widzę jak panie na mnie niekiedy spoglądają i bardzo mi się to podoba. Za to mój kolega, gdy zaczął łysieć zdecydował się na... zabieg http://fabskin.pl/makijaz-permanentny-dla-mezczyzn/ - i też osiągnął swój cel. Także chyba wszystko zależy od podejścia do tematu

Odpowiedział(a): jjusti18, 08 lutego 2018, 14:35 [#odpowiedz]
0
jjusti18
Ja myślę, że w dzisiejszych czas łysienie nie jest już takim problemem, ponieważ są na to odpowiednie sposoby. Zerknijcie chociażby tutaj http://about-hair.pl . Znajdziecie tam ofertę dotyczącej transplantacji włosów, która jest wysokiej jakości, bezpieczna i w pełni efektywna. Myślę, że w przypadku problemów z łysieniem warto wtedy zgłosić się do specjalisty.

Odpowiedział(a): Aimee, 18 czerwca 2022, 11:56 [#odpowiedz]
0
Aimee
Na łysinę, dobrym rozwiązaniem może być chociażby przeszczep włosów. Jakiś czas temu nawet znajoma mówiła mi o klinice http://skymed.org.pl/przeszczep-wlosow-turcja-cennik/ , która ponoć wykonuje naprawdę świetne zabiegi w Turcji w dobrej cenie. Możecie sobie sprawdzić jakby co...

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
7
3
2

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (761)Dom (1027)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (449)Inne (4930)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (382)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (119)
Praca (467)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (697)Zdrowie (834)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18086, Odpowiedzi: 327681