Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

15
kirsti
Tatuaze i szkola
Pytanie zadał(a) kirsti, 15 maja 2009, 20:12
Czy macie jakies tatuaze i czy mozecie je nosic w szkole?
tagi: tatuaz szkola

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (15)

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 15 maja 2009, 21:09 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
mnie sie tatuaz kojarzy z lumpami z wiezienia. nie uznaje tego.

Odpowiedział(a): error, 15 maja 2009, 22:14 [#odpowiedz]
0
error
Nie podobają mi się tatuaże a u kobiet tym bardziej... również tego nie uznaję... rozumiem, że to w pewien sposób wyraża siebie ale czy nie można tego zrobić w inny sposób... ?

Odpowiedział(a): pepej94, 15 maja 2009, 22:20 [#odpowiedz]
0
pepej94
ja miałem kiedyś tatuaże-gdy kupiłem chipsy lub gumę do żucia i się trzymał ze 2 dni xD

Odpowiedział(a): paulina4006, 16 maja 2009, 11:49 [#odpowiedz]
0
paulina4006
tatuaże u kobiet nie podobają mi się.Kobieta to kobieta.Nie powinna robic się NA CHŁOPAKA.Jak widze np A.Chylińską to po prostu
eh...
a u facetów kojarzy mi sie z więzieniem.
A do szkoły tatuaż to nie bardzo.!

Odpowiedział(a): gość, 17 maja 2009, 17:56
0
gość
Ale tatuaż Rihanny jest bardzo subtelny i seksowny jak dla mnie

Odpowiedział(a): heroin, 16 maja 2009, 13:23 [#odpowiedz]
0
heroin
mam wytatuowanego hitlera na tyłku,do szkoły nie moge nosic tatuaży więc go ściągam i wrzucam na ten czas do szklanki.

Odpowiedział(a): shaddy, 31 maja 2009, 10:23
0
shaddy
A ja mam Husajna.

Odpowiedział(a): NonStop, 16 maja 2009, 13:50 [#odpowiedz]
0
NonStop
jak dla mnie, tatuaż to żadna ozdoba.

Odpowiedział(a): gość, 16 maja 2009, 15:30 [#odpowiedz]
0
gość
Mi sie tam podoba u kobiet taki jeden maly na nodze czy gdzie indziej a u mezczyzn to tak sobie...zawsze jak juz maja tatulaze to pelno ich nie podoba mi sie to no i zadnych takich zakazow u nas nie ma ze nie mozna..

Odpowiedział(a): killme, 16 maja 2009, 22:48 [#odpowiedz]
0
killme
ten text mnie rozwalił: "Czy macie jakies tatuaze i czy mozecie je nosic w szkole?"
odp: mamy wszyscy tatuaże, ale jak chodzimy do szkoły to je ściągamy i kładziemy na biórko, bo nie możemy nosić

Odpowiedział(a): gość, 17 maja 2009, 03:45 [#odpowiedz]
0
gość
Ja mam wydziarganego skorpiona na pół pleców ale do szkoły to zciągam razem ze skórą a po szkole przyklejam skóre spowrotem

Odpowiedział(a): kirsti, 17 maja 2009, 08:56 [#odpowiedz]
0
kirsti
bardzo smieszne,dzieki za odpowiedzi i nie musicie juz odpowiadac

Odpowiedział(a): gość, 17 maja 2009, 17:01 [#odpowiedz]
0
gość
Ja nie mam ale chcę mieć. Zdecydowanie nie podobają mi się duże tatuaże ani tzw rękawy ale jakiś mały tatuaż na brzuchu lub plecach jest fajny

Odpowiedział(a): gość, 17 maja 2009, 21:57 [#odpowiedz]
0
gość
i nas w szkole (gimnazjum) 2 osoby maja staly tatuarz O_o dla mnie to troche dziwne w tym wieku ...

Odpowiedział(a): Bielasso, 18 maja 2009, 08:24 [#odpowiedz]
0
Bielasso
Ja nie mam i nie zamierzam oszpecać się na całe życie.

Odpowiedział(a): NBSN, 15 września 2009, 22:45 [#odpowiedz]
0
NBSN
Ja mam tatoo jest to sentencja łacińska wzdłuż kregosłupa a to co mówią do mnie w średniej mam w dupie!

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
11
16
21
8
20
4
37
9
27
12
3
13
11
7
14

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (479)Dom (719)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (306)
Film (3599)Gry (451)
Hobby (371)Inne (4359)
Komputery i Internet (942)Kulinaria (218)
Kultura (190)Ludzie (1623)
Miłość i relacje (1268)Moda (305)
Motoryzacja (217)Muzyka i taniec (827)
Podróże (236)Polityka (108)
Praca (344)Prezenty (159)
Rozrywka (449)Sport (285)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (638)Zdrowie (699)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15944, Odpowiedzi: 317362