Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

Kategoria Sport

6
Pytanie zadał(a) olek767, 07 czerwca 2017, 09:35
siema. kumple zaczeli chodzić w koszulkach bez rękawów i ambicja sie we mnie odezwała, słaby bicek.. :/ oni chodzą na siłke ale ja nie mam takich możliwości przez moje obowiązki, prace w trybie zmianowym i jeszcze studia...Więcej
0
Pytanie zadał(a) loweo, 25 maja 2017, 10:07
Witajcie! Biegam od dawna i zastanawiam się nad kupnem plecaka sportowego , najlepiej taki dobrej jakości markowy . Potrzebuję takiego by zabrać tam wodę do picia i parę podręcznych rzeczy . Znalazłam taki fajny sklep h...Więcej
0
Pytanie zadał(a) loweo, 18 maja 2017, 20:37
Witam, tak jak w temacie, szukam prezentu dla mojego chłopaka, który od dawna już trenuje piłkę nożną. Chciałabym żeby był to prezent praktyczny, pomyślałam o takich skarpetach: https://hurtowniasportowa.net/produkty/odz...Więcej
2
Pytanie zadał(a) karolka13, 11 maja 2017, 11:06
cześć wszystkim! przybywam po poradę do mądrzejszych i bardziej doświadczonych ode mnie. nachodzi mnie na kupno orbitka, jedna koleżanka ma, druga ma, obie zadowolone, tylko one wybuliły kupę szmalu na swoje sprzęty, a j...Więcej
0
Pytanie zadał(a) Wabik22, 08 lutego 2017, 14:37
Wczoraj trafiłem na informacje o targach fitness we Wrocławiu. Mają odbyć się 11 lutego. Ktoś z was wybiera sie na takie wydarzenie ?Na ich stronie http://europesportpower.pl/ opisanych jest sporo atrakcji. Bilet nie jes...Więcej
1
Pytanie zadał(a) Ajka, 29 stycznia 2017, 11:25
Witajcie. Czy jest tu jakaś osoba, która chodzi na ściankę wspinaczkową w Krakowie? Najlepiej do Centrum Wspinaczkowego Forteca http://www.cwf.pl ? Planuję się tam wybrać w najbliższym czasie i mam kilka pytań :) Wiem, ż...Więcej
tagi: krakow
3
Pytanie zadał(a) ireczek, 22 grudnia 2016, 12:15
Chciałbym kupić worek treningowy, ale nie wiem jaki, tutaj: www.abcfitness.pl/silownia-c26/worki-treningowe-c93 widzę, że są całkiem fajne, co o nich myślicie?
1
Pytanie zadał(a) Mirio, 09 grudnia 2016, 15:14
Zaczynam ćwiczyć w domu, podpowiedzcie mi, który orbitrek najlepiej wybrać http://www.abcfitness.pl/sprzet-fitness-c5/orbitreki-trenazery-c8 ?
tagi: fitness
1
Pytanie zadał(a) Marcinek32, 05 grudnia 2016, 11:48
Które hantle wybrać do domowej siłowni https://www.hop-sport.pl/hantle/ ???
tagi: hantle
5
Pytanie zadał(a) hart521, 15 listopada 2016, 08:27
hej! jaki przyrząd najlepiej zastosować żeby wyrzeźbic bicepsy? odpada siłownia, tylko takie domowe sprzęty, może bym kupił jaką sztangę albo ławkę, co z tych rzeczy nadaje sie najbardziej? z góry dzięki za odzew...Więcej
12
...
2122> >>

wyszukiwarka   
popularne pytania z kategorii   
55
53
53
43
46
43
39
35
30
30
33
33
28
29
31

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (256)Dom (384)
Edukacja i szkoła (711)Erotyka i seks (284)
Film (3580)Gry (419)
Hobby (301)Inne (3845)
Komputery i Internet (898)Kulinaria (194)
Kultura (175)Ludzie (1593)
Miłość i relacje (1243)Moda (250)
Motoryzacja (147)Muzyka i taniec (818)
Podróże (201)Polityka (100)
Praca (211)Prezenty (131)
Rozrywka (435)Sport (233)
Sztuka (60)Taniec (27)
Uroda i styl (595)Zdrowie (605)
Zwierzęta (227)
Pytania: 13990, Odpowiedzi: 308383