'Kevin sam w domu' - uwielbiam
Zawsze sie smieje jak glupia,kiedy to ogladam
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
"Miasteczko Halloween" - za muzykę
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
"Zielona Mila" widziałam tysiac razy a i tak zawsze mam ochote
ogladnac
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
"Amelia", "Delicatessen", "Kill Bill 1 i 2", "Grindhouse: Death
Proof", "Jedwabna Opowieść", "Requiem Dla Snu", "Control",
"K-Pax", "Jestem na tak", "Job, czyli ostatnia szara komórka",
"Dzień Świra", "Przekleństwa Niewinności", "Juno", "Oszukać
przeznaczenie"...więcej grzechów nie pamiętam
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
BabciSynek.
pozdro
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
"Straszny film 3 ", "Titanic", "Dzień świstaka (czy jakoś
tak)"i "Zróbmy sobie wnuka"
...
hmmm i nie wiem co jeszcze...
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Zielona Mila
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
The Rocker
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Odpowiedział(a): BlueEe , 31 lipca 2009, 14:40 1
Yyy... I jeszcze : Straszny Film 4
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Step up 2
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
back tu the future ,mumia 1-3, scarry movie 1-5.,
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Juno, Agenci bardzo specjalni, American Pie i 1408
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
American Pie- zdecydowanie.
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
"Tylko mnie kochaj", "Armagedon", "La bamba", "Szkoła uczuć",
"Titanic", "Dirty dancing"
Te, które najbardziej lubię
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
"Pianista"; "Milczenie owiec"; "Asterix i Obelix misja
Kleopatra";
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Pianista, Wilk, Milczenie Owiec
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Zmierzch, Pacyfikator, Ona to on, Step up 2 i taki jeszcze jeden,
nie pamietam jak sie nazywa
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Wyznania zakupoholiczki, Kobiety pragną bardziej
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Zapomniałąm jeszcze o "Szansa na sukces" świetny
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
zielona mila, pianista i jeszcze ostatnio lecial taki film o
chlopaku ktory tanczyl balet ale nie pamietam tytulu :/
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
step up 1 i 2, czas surfera, jazda na maxa, titanic, job,
wymierzyć sprawiedliwość, ona to on, tylko mnie kochaj, dirty
dancing, etc.
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Odpowiedział(a): gość , 07 sierpnia 2009, 08:15 [#odpowiedz] 1
zycie jest piekne, egzorcyzmy ER, boze skrawki, pianista, czas
zabijania,
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Odpowiedział(a): gość , 08 sierpnia 2009, 21:03 [#odpowiedz] 1
Władca Pierścieni (wszystkie części), Titanic, Piraci z
Karaibów(Klątwa Czarnej Perły, Skrzynia Umarlaka), Skarb
Narodów, Szkoła uczuć, Nawiedzony, Misja na Marsa, Kod da
Vinci
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
American Pie wymiata
, Ring...
kurczę pieczone .. jak trzeba to nie mogę sobie przypomnieć
żadnego tytułu... ale jest tego sporo
.
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
The Hot chick, szkoła uczuć, stygmaty
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Niechce mi sie wymieniac
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Odpowiedział(a): BlueEe , 30 września 2009, 18:55 0
Tak to jest, jak się ma ogromnego lenia w du pie
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
To po cholerę piszesz
Zielona mila... Mocno mnie ruszył ten film...
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
"Zmierzch" i "Księżyc w nowiu"
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
PORNUCHY
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...
Sherlock Holmes, Dziwny przypadek benjamina buttona, most do
terrabiti, zielona mila i wszystkie filmy z hugh grantem
Zgłoś odpowiedź do moderacji
Tutaj wpisz powód zgłaszania odpowiedzi...