Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

10
fable
Co pomaga na czerwieniejącą twarz?
Pytanie zadał(a) fable, 01 października 2009, 20:00
Od niedawna mam pewien problem... dzisiaj na przykład byliśmy całą klasą w pizzerii.. siostra powiedziała mi, że jestem cała czerwona. chłopak, który siedział na przeciwko powiedział, że gorzej niż burak, że widział wcześniej, ale nie chciał nic mówić. na początku rozśmieszyło mnie to, ale gdy zobaczyłam się w lusterku nie było już tak fajnie. miałam całe czerwone policzki. wolałabym być blada... to jest.. denerwujące. kiedyś na polskim też się taka zrobiłam i to nie z gorąca. prędzej jest mi zimno, niż gorąco.. gdy wyszłam dzisiaj na dwór, to po ponad pół godzinie mi przeszło. dopiero, ale i tak byłam przyróżowiona delikatnie. wtedy po polskim przeszło mi na polu po 15 minutach. nie wiem co to jest, ale krępuje mnie to. chłopcy obrócili to w żart, że tak mnie rozgrzewają i zmieniliśmy temat. nikt nie zwracał na to uwagi, ale mi to bardzo przeszkadza. wiecie może jak można coś takiego powstrzymać, zmniejszyć, może ktoś ma podobny problem..? proszę Was bardzo o radę.

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (10)

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 01 października 2009, 20:32 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
czesto takie zaczerwienienia sa spowodowane zbyt wysokim cisnieniem krwi badz arytmia serca. zmierz puls i cisnienie krwi. z serduszkiem nie ma zartow.
ale moze to jakas banalna przyczyna. spoko.

Odpowiedział(a): XXXX, 02 października 2009, 13:18 [#odpowiedz]
0
XXXX
Może to Ci przejdzie?
Mój kolega też czasem sie czerwieni i to bardzo... Ale zazwyczaj mu przechodzi.

Odpowiedział(a): Elite263, 02 października 2009, 16:14 [#odpowiedz]
0
Elite263
Ja nie wiem jak ty, ale ja mam zaczerwienienia od walenia ognistego ptaka po dziobie xD I mi zazwyczaj przechodzi po dniu.

Odpowiedział(a): pepej94, 03 października 2009, 22:50 [#odpowiedz]
0
pepej94
indyk z Ciebie

Odpowiedział(a): Yachi, 08 października 2009, 16:46 [#odpowiedz]
0
Yachi
Jest też choroba która opiera się głównie na czerwieniejącej się twarzy. Ja zgłosiłabym się do lekarza. Jeśli wszystko będzie w normie przynajmniej będzsiesz spokojna

Odpowiedział(a): ciasteczko, 13 grudnia 2009, 16:20 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
moze po prostu masz naczynia krwionosne plytko pod skora... dwojka moich znajomych te tak ma i sie nie przejmuja

Odpowiedział(a): Eva145, 01 stycznia 2010, 16:28 [#odpowiedz]
0
Eva145
Nie jesteś jedyna. Ja jestem też cały czas czerwona i już (po 2 latach) się przyzwyczaiłam... Są na to chyba specjalne kremy, to się CHYBA nazywa rumień czy jakoś tak... Prawda, wredne to jest. Ale da się z tym żyć... Pozdrawiam

Odpowiedział(a): Esme1234, 01 stycznia 2010, 16:33 [#odpowiedz]
0
Esme1234
Miałam podobną sytuację, ale ja czerwieniłam się zawsze, gdy facet powiedział mi komplement
Na szczęście już tak nie mam, jakoś chyba samo przeszło

Odpowiedział(a): fable, 03 marca 2010, 19:42
0
fable
oj, to chyba o to właśnie wtedy chodziło

Odpowiedział(a): juliadupa, 16 września 2010, 21:19 [#odpowiedz]
0
juliadupa
Heh. Ja tak miałam po maści, może używasz czegoś na twarz co cie uczula? jak nie to idź do dermatologa, albo zapytaj o coś w aptece czy tam sklepie kosmetycznym. w moim przypadku twarz czerwieni się też wtedy, kiedy się chwilę śmieję i od razu muszę przestac - wkurzające..

Odpowiedział(a): karzynakilar, 03 kwietnia 2014, 15:08 [#odpowiedz]
0
karzynakilar
ja też mam zaczerwienioną twarz zwłaszcza w zimie lub jak jest bardzo gorąco ale już się przyzwyczaiłam

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
4
12
1
34
20
33
22
13
29
0
14
36
1
3
48

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (552)Dom (818)
Edukacja i szkoła (776)Erotyka i seks (312)
Film (3600)Gry (462)
Hobby (399)Inne (4474)
Komputery i Internet (958)Kulinaria (226)
Kultura (191)Ludzie (1635)
Miłość i relacje (1272)Moda (324)
Motoryzacja (244)Muzyka i taniec (828)
Podróże (247)Polityka (108)
Praca (383)Prezenty (175)
Rozrywka (455)Sport (293)
Sztuka (63)Taniec (28)
Uroda i styl (662)Zdrowie (751)
Zwierzęta (233)
Pytania: 16536, Odpowiedzi: 320389