Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

27
Alice11Bella
Co zrobić jeśli podejrzewasz chłopaka/dziewczynę o zdradę???
Pytanie zadał(a) Alice11Bella, 16 listopada 2009, 13:42
Często jest tak że jestęście z kimś dość długo i nie umiecie bez tego kogoś żyć. ale nagle widzicie ze ta osoba gwałtownie się zmienia. nie chcecie w to uwierzyć ale przypuszczacie zdrade. co zrobić??? zerwać??? powiedzieć o przypuszczeniach??? wybaczyć?? zrobić dochodzenie??? CO ZROBIĆ???

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (27)

Odpowiedział(a): pepej94, 16 listopada 2009, 14:29 [#odpowiedz]
0
pepej94
zapytać wprost po prostu

Odpowiedział(a): Sweetestx3, 05 czerwca 2011, 18:22
0
Sweetestx3
pogadaj z NIm/Nią o tym .. wyjaśnij . ..

Odpowiedział(a): alfik, 16 listopada 2009, 15:08 [#odpowiedz]
8
alfik
wyślij SMS o treści ZDRADA pod numer 7112 koszt 1,22 z vat

Odpowiedział(a): julita2710, 16 listopada 2009, 17:49
0
julita2710
dobre xD

Odpowiedział(a): niuniaSko, 17 listopada 2009, 00:45
0
niuniaSko
no i po co silic sie na rozmowe

Odpowiedział(a): domiklosi, 09 kwietnia 2010, 10:06
-2
domiklosi
alfik, cholera mało ze śmiechu nie popuściłem

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 16 listopada 2009, 15:13 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
porozmawiac jest najlepiej

Odpowiedział(a): sakurcia, 16 listopada 2009, 16:20 [#odpowiedz]
0
sakurcia
w/w rozmowa jest dobra, ale mało kto by się przyznał do zdrady..... zależy jeszcze jak się zmienił, tzn. np. czy cie unika czy coś w tym stylu.....powiedź mu co cie gryzie, poobserwuj troche, ALE NIE bądź katem na jego duszy..... niech ma swobodę....

Odpowiedział(a): killme, 16 listopada 2009, 16:41 [#odpowiedz]
0
killme
najpierw się upewnij, popytaj znajomych może itd. możne coś wyjdzie na jaw.. i po prostu szczerze z nim porozmawiaj..

Odpowiedział(a): szczesciaraxDD, 16 listopada 2009, 17:30 [#odpowiedz]
0
szczesciaraxDD
rozmowa chyba jest najlepsza. i to potwierdzaja odpowiedzi innych. ja na twoim miejscu wlasnie tak bym postapila. latwo wyczuc czy ktos klamie czy mowi prawde. powodzenia! xDD

Odpowiedział(a): malinowaxmamba, 16 listopada 2009, 18:35 [#odpowiedz]
0
malinowaxmamba
tylko, że jakby wprost porozmawiała z nim o tym to by pomyslal ze ona mu nie ufa. a zaufanie to podstawa...

Odpowiedział(a): zbuntowana666, 16 listopada 2009, 18:56 [#odpowiedz]
0
zbuntowana666
znowu będę inna niż wszyscy.
porozmawiaj z nim, ale nie naskakuj tak od razu, wtedy nie będzie zbyt dobrze. a jeśli chcesz zapytać się jakiegoś znajomego to nie wierz na słowo, może zmyślać.

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 16 listopada 2009, 19:07 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
wszyscy przedmówcy mają rację; nic tak nie rozladowuje sytuacji jak szczera (z obu stron) rozmowa. Nawet jesli nie będzie mówić prawdy to się zorientujesz, że coś kręci.

Odpowiedział(a): ogniczulka, 16 listopada 2009, 19:25 [#odpowiedz]
0
ogniczulka
A na jakiej podstawie podejrzewasz go o zdradę?.. Że człowiek się zmienił nie musi od razu oznaczać, że zdradził..

Odpowiedział(a): Puszek1245, 16 listopada 2009, 20:41 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Ja walę prosto z mostu i Tobie też to radzę. Jednakże trzeba być również delikatnym co do tej osoby...

Odpowiedział(a): muminek1177, 16 listopada 2009, 23:18 [#odpowiedz]
0
muminek1177
Po co tracić czas na rozmowe, przywalić z główki i nos połamać

Odpowiedział(a): plar, 17 listopada 2009, 00:04 [#odpowiedz]
0
plar
zrob dochodzenie i porozmawiaj o zmianiach jakie nastaly w partnerce.. ludzie czesto sie zmieniaja po dlugim zwiazku, niekoniecznie to oznacza zdrade... moze poprostu plomien waszej milosci troche przygasl.. zawsze morzna cos zrrobic by go ozywic...kobiety lubia byc zdobywane i kokietowne i czasami im tego brakuje po dluzszym zwiazku.. nie ma lekko nie ma tak ze hop siup jest moja i git! musisz caly czas sie o nia starac tylko nie powtarzaj starych numerow zrob cos nowego czego jeszcze nie robiles dla niej.

Odpowiedział(a): malinowa, 16 marca 2010, 18:45 [#odpowiedz]
0
malinowa
rozmawiam z nią/nim ale nie prosto z mostu tylko delikatnie i staram się zapędzić drugą osobę w kozi róg aby nie mogła sie wykręcić głupią wymówką np.nie mam czasu itd.itp...

Odpowiedział(a): proszek, 09 kwietnia 2010, 10:10 [#odpowiedz]
0
proszek
Zgłoś się do programu Ewy Drzyzgi

Odpowiedział(a): primabalerinaMM, 03 października 2010, 18:07 [#odpowiedz]
0
primabalerinaMM
Porozmawiaj z nim dlaczego się tak raptownie zmienił a jak będzie się wykręcał to mu je.bnij

Odpowiedział(a): muminek1177, 03 października 2010, 18:30 [#odpowiedz]
0
muminek1177
balerina z takimi radami trzeba było konto założyć na pytamy.pl ale jeszcze nic straconego

Odpowiedział(a): bieberkowa, 24 grudnia 2010, 18:51 [#odpowiedz]
0
bieberkowa
taaa,, na pewno ci odpowie dlaczego się zmienił ... może do końca on sam nie wie...

Odpowiedział(a): lelos, 02 stycznia 2011, 01:10 [#odpowiedz]
0
lelos
popytaj znoajomych moze cos wiedza a pozniej zapytaj wprost..

Odpowiedział(a): takietam, 31 stycznia 2011, 15:53 [#odpowiedz]
0
takietam
zapytac, czy napewno cie zdradza, UPEWNIC SIE,, bo nikt nie chce cierpieć.

Odpowiedział(a): Wazka, 26 sierpnia 2015, 10:55 [#odpowiedz]
0
Wazka
Porozmawiać przede wszystkim. Jesli sie wypiera a ty masz duże podejrzenia że kłamie to skorzystac z pomocy profesjonalistów. Jest w Warszawie agencja detektywistyczna http://detektyw997.pl/ która szybko i profesjonalnie dowody na zdradę znajdzie

Odpowiedział(a): basienka, 01 lipca 2016, 10:18 [#odpowiedz]
0
basienka
a może skorzystać z agencji detektywistycznej która zajmuję się rozwiązywaniem takich wątpliwości? Moja znajoma ostatnio korzystała z http://sprawdzwiernosc.pl/ i własnie dzieki nim dowiedziała się o zdradzie narzeczonego.

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
13
29
44
8
24
17
2
74
15
25
12
11
12
13
18

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (471)Dom (706)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3599)Gry (451)
Hobby (370)Inne (4337)
Komputery i Internet (941)Kulinaria (217)
Kultura (190)Ludzie (1623)
Miłość i relacje (1267)Moda (303)
Motoryzacja (216)Muzyka i taniec (827)
Podróże (234)Polityka (107)
Praca (336)Prezenty (159)
Rozrywka (449)Sport (284)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (637)Zdrowie (694)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15875, Odpowiedzi: 317034