Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

46
ulcia4517
Czy lubisz dr.Hause?
Pytanie zadał(a) ulcia4517, 21 lutego 2009, 17:31
Leczy ludzi z cieszkimy przypatkami choroby. Jest wredny, ale ja i tak go lubie

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (46)

Odpowiedział(a): edi92, 21 lutego 2009, 18:14 [#odpowiedz]
-1
edi92
"cieszkimy przypatkami"? interesujące... xD
moja koleżanka lubi ten serial, ja nie oglądam takich rzeczy

Odpowiedział(a): emiilci00, 21 lutego 2009, 21:06 [#odpowiedz]
-1
emiilci00
Zanim zadasz pytanie naucz sie pisać A co do pytania nie lubie tego Wole CSI:NY

Odpowiedział(a): gradian1990, 22 lutego 2009, 00:51 [#odpowiedz]
2
gradian1990
Dr. House jak już coś... super serial - polecam tym, którym sarkazm nie jest językiem obcym
Zayebisty serial - uzależnia...

Odpowiedział(a): Darkangel, 22 lutego 2009, 10:43 [#odpowiedz]
0
Darkangel
Dr. House jest spoko a to jego sarkastyczne poczucie humoru wymiata

Odpowiedział(a): delete, 22 lutego 2009, 13:51 [#odpowiedz]
0
delete
ja go lubię i w każdy czwartek go oglądam

Odpowiedział(a): killme, 22 lutego 2009, 13:53 [#odpowiedz]
0
killme
ja też tego nie lubię xD

Odpowiedział(a): olimka, 22 lutego 2009, 16:28 [#odpowiedz]
0
olimka
ja tak samo jak delete

Odpowiedział(a): Viking, 22 lutego 2009, 16:49 [#odpowiedz]
0
Viking
lubię bardzo to jeden z moich ulubionych seriali

Odpowiedział(a): Depeszka, 22 lutego 2009, 18:38 [#odpowiedz]
0
Depeszka
Jedyny serial, który w ogóle oglądam xD uwielbiam go. A oprócz tego to telewizję strasznie rzadko oglądam

Odpowiedział(a): oczko932, 23 lutego 2009, 12:11 [#odpowiedz]
0
oczko932
uwielbiam go xD

Odpowiedział(a): gość, 23 lutego 2009, 23:01 [#odpowiedz]
0
gość
Nie lubię seriali o chorobah i szpitalach:/

Odpowiedział(a): empireV, 25 lutego 2009, 19:26 [#odpowiedz]
0
empireV
ja też uwielbiam housa i ogłądam co czwartek świetny serial i humor

Odpowiedział(a): Nieidealna, 25 lutego 2009, 20:56 [#odpowiedz]
0
Nieidealna
Lubię go, xD.

Odpowiedział(a): Blue, 26 lutego 2009, 15:36 [#odpowiedz]
2
Blue
Ja bardzo lubię i tak jak dla Depeszki, to jedyny serial który naprawdę chce mi się oglądać. No dobra, jedyny zagraniczny. Humor, sarkazm, ironia. Naprawdę nieźle połączone. No i przypadki medyczne...
Rozwaliło mnie, jak jakiś koleś biegał z wrzaskiem po poczekalni, House podstawił mu nogę, znieczulił. Cameron mówi:
- Ale on nadal cierpi!
- Ale po cichu...


Odpowiedział(a): Lilyth666, 26 lutego 2009, 19:09 [#odpowiedz]
0
Lilyth666
Lubie go za jego arogancje i "poczucie humoru" i za to ze zawsze trafia w sedno choroby.

Odpowiedział(a): gość, 27 lutego 2009, 16:58 [#odpowiedz]
-1
gość
nienawidze tego filmu.

Odpowiedział(a): Bartus, 28 lutego 2009, 16:15 [#odpowiedz]
0
Bartus
ciekawy bardzo

Odpowiedział(a): Mall, 08 marca 2009, 15:10 [#odpowiedz]
0
Mall
swietny ten facet co go gra

Odpowiedział(a): marcing27, 14 marca 2009, 21:46 [#odpowiedz]
0
marcing27
Fajny serial.

Odpowiedział(a): bartes26, 15 marca 2009, 16:41 [#odpowiedz]
0
bartes26
TAK NAWET BARDZO

Odpowiedział(a): Rinkashimikika, 05 kwietnia 2009, 13:53 [#odpowiedz]
0
Rinkashimikika
Serial znośny, ale Ty naprawdę naucz się pisać... W podstawówce spałaś na polskim?

Odpowiedział(a): gość, 08 kwietnia 2009, 18:34 [#odpowiedz]
0
gość
Ciekawy, interesujący,
jaki jeszcze?
Zaj**isty!

Odpowiedział(a): heroin, 09 kwietnia 2009, 20:11 [#odpowiedz]
0
heroin
Jest spoko,Hause ma zarąbiste gadki

Odpowiedział(a): jozef, 07 maja 2009, 17:38 [#odpowiedz]
0
jozef
jednym słowem : Najlepszy

Odpowiedział(a): MaRRta, 31 maja 2009, 20:12 [#odpowiedz]
0
MaRRta
on jest odjechany.. tak jak Cejrowski

Odpowiedział(a): gość, 06 czerwca 2009, 17:32 [#odpowiedz]
0
gość
Oczywiście to mój najlepszy serial

Odpowiedział(a): klaudag, 30 czerwca 2009, 02:19 [#odpowiedz]
0
klaudag
House ma taki sam charakter jak facet od matmy xd

Odpowiedział(a): gość, 08 lipca 2009, 16:16 [#odpowiedz]
0
gość
kocham . Pan Gregory ma fajne odzywki . !
xD

Odpowiedział(a): Monni, 31 lipca 2009, 14:11 [#odpowiedz]
0
Monni
ostatnio oglądnęłam jeden z odcinków i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał ...

Odpowiedział(a): proszek, 03 sierpnia 2009, 00:55 [#odpowiedz]
1
proszek
NAwet spoko jest

Odpowiedział(a): julita2710, 03 sierpnia 2009, 20:48 [#odpowiedz]
0
julita2710
Bardzo dobry serial...charakterystyczne poczucie humoru...swietni aktorzy...i jeszcze o medycynie...bardzo mi sie podoba dlatego, ze pelno tam niesamowitych przypadkow

Odpowiedział(a): Redziu111, 26 sierpnia 2009, 21:55 [#odpowiedz]
0
Redziu111
ja go uwielbiam spoko gościu

Odpowiedział(a): alfik, 05 września 2009, 00:00 [#odpowiedz]
0
alfik
nie oglądam

Odpowiedział(a): jaladreips, 13 września 2009, 04:27 [#odpowiedz]
0
jaladreips
mój ulubiony serial HOUSE WYMIATA pozdro

Odpowiedział(a): marshalarek, 24 września 2009, 17:52 [#odpowiedz]
0
marshalarek
Tak lubię. to jedyny serial który główny bohater ma jakieś problemy typu uzależnienia i chorą nogę.

Odpowiedział(a): ciasteczko, 26 września 2009, 16:52 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
nawet lubię

Odpowiedział(a): kami2710, 20 października 2009, 16:25 [#odpowiedz]
0
kami2710
lubie go
i greysów też**

Odpowiedział(a): alfik, 19 lutego 2010, 14:25 [#odpowiedz]
0
alfik
dr. House jak coś

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 19 lutego 2010, 14:33
0
Czarnaaa
Dokładnie Ach te dzieci.....

Odpowiedział(a): czarnaowca, 19 lutego 2010, 14:51 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Twoja ortografia wypala mi wzrok... :/

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 29 marca 2010, 21:34 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
nie oglądałam nawet jednego odcinka

Odpowiedział(a): alfik, 27 lipca 2010, 12:43 [#odpowiedz]
0
alfik
Kurde raz oglądnąłem i teraz oglądam za każdym razem jak leci

Odpowiedział(a): ikrzysku, 03 sierpnia 2010, 14:32 [#odpowiedz]
0
ikrzysku
Jest zaje*isty

Odpowiedział(a): sweetblondi, 26 września 2010, 22:02 [#odpowiedz]
0
sweetblondi
Taak ! suuper jest.

Odpowiedział(a): lelos, 16 grudnia 2011, 02:37 [#odpowiedz]
0
lelos
najlepszy!

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
0
0
3
13
4
1
4
3
2
3
2
1
8
1
0

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1024)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4930)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (278)Polityka (118)
Praca (445)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (313)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (833)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18036, Odpowiedzi: 327620