Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

43
alfik
Ile dni wytrzymacie bez mycia się ???
Pytanie zadał(a) alfik, 22 marca 2010, 20:29
Było już pytanie o komputer , to ja teraz pytam o mycie się. Ja max. wytrzymam jeden dzień bo zasnąć nie mogę po za tym źle się czuję;/ a , wy ??

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Głosuj







Odpowiedzi (43)

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 22 marca 2010, 20:33 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
kilku godzin nie wytrzymam
pytanie jest oblesne

Odpowiedział(a): alfik, 22 marca 2010, 20:34 [#odpowiedz]
0
alfik
przepraszam za obrzydzenie ale byłem ciekaw po prostu waszego zdania

Odpowiedział(a): pepej94, 22 marca 2010, 20:37 [#odpowiedz]
0
pepej94
kiedyś 3 dni .... to było latem 08 roku, wyjazd z dwoma kuzynami pod namioty brak wody. niczego

Odpowiedział(a): czyczek, 22 marca 2010, 20:37 [#odpowiedz]
0
czyczek
Hmmm... 3razy dziennie muszę wykąpać. Jak nie to szlak mnie trafi

Odpowiedział(a): maria666avaria, 22 marca 2010, 20:39
0
maria666avaria
Kobieto...skore sobie zedrzesz

Odpowiedział(a): roy3000, 22 marca 2010, 20:44
0
roy3000
To dlatego mam takie spadki ciśnień na chacie jak z roboty wracam

Odpowiedział(a): czyczek, 23 marca 2010, 09:22
0
czyczek
Co ja poradzę, że się czuję brudna

Odpowiedział(a): Puszek1245, 22 marca 2010, 20:37 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
No jakby to mial byc kres moich wytrzymalosci, to mzoe z tydzien, moze nawet dwa.. Ale potem chyba kąpał bym sie przez dłuuuuuugi czas

Odpowiedział(a): Miyake, 22 marca 2010, 20:38 [#odpowiedz]
0
Miyake
Maksymalnie dzień.

Odpowiedział(a): roy3000, 22 marca 2010, 20:39 [#odpowiedz]
0
roy3000
jak byłem w Wietnamie to nasz oddział nie mył się miesiąc, bo ciągle lało

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 23 marca 2010, 17:37
0
Czarnaaa
Weź przestań bo mnie już brzuch boli od czytania Twoich odpowiedzi xD

Odpowiedział(a): agrafka, 22 marca 2010, 20:42 [#odpowiedz]
0
agrafka
Najwyżej jeden dzień.

Odpowiedział(a): klaudag, 22 marca 2010, 20:43 [#odpowiedz]
0
klaudag
Dwa dni

Odpowiedział(a): laura1994, 22 marca 2010, 20:46 [#odpowiedz]
0
laura1994
nie bede sprawdzać

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 22 marca 2010, 20:46 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
po porodzie mnie chyba umyli, to na razie nie musze. moze jak latem bedzie cieplo to sie w stawie przekapie. ale bez mydla bo mam alergie na mydlo i szampon.
czeste mycie skraca zycie !
wiec je szanuj nalezycie.
bo jak umrzesz stracisz zycie.

Odpowiedział(a): czyczek, 22 marca 2010, 20:59
0
czyczek
To ja zniknę szybko

Odpowiedział(a): coquico, 22 marca 2010, 20:53 [#odpowiedz]
2
coquico
zaznaczam tydzień i dłużej. ja się myję codziennie z przyzwoitości, a nie z potrzeby.

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 22 marca 2010, 20:57 [#odpowiedz]
3
GosiaczekOsa
mówi sié, ze brud powyzej 1cm sam odpada
i, z brudu jeszcze nikt nie umar£ a woda niejednego zabra£a

Odpowiedział(a): maria666avaria, 22 marca 2010, 20:58
1
maria666avaria
Dokladnie ...

Odpowiedział(a): Miyake, 22 marca 2010, 21:06
-1
Miyake
Poprawka. Od brudu zginęło kilka tysięcy osób. Trzeba popatrzeć na średniowiecze

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 22 marca 2010, 21:10
2
gentelmanpaul
to nieprawda. z braku higieny i innych chorob zakaznych. brud to jakby warstwa ochronna.
hahaha haha

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 22 marca 2010, 21:11
1
GosiaczekOsa
Miyake, wiesz co to znaczy odebrac temat z przymrózeniem oka

Odpowiedział(a): Miyake, 22 marca 2010, 21:20
0
Miyake
Raz czytałam o pewnym człowieku, który udławił się własnym brudem I jak już z przymrużeniem

Odpowiedział(a): proszek, 22 marca 2010, 21:14 [#odpowiedz]
0
proszek
Nigdy nie eksperymentowałem z niemyciem się ale nie wytrzymałbym chyba dnia nawet. Uwielbiam się myć xD

Odpowiedział(a): killme, 22 marca 2010, 21:28 [#odpowiedz]
0
killme
dzień! nie ma mowy w ogóle żebym sie nie umył xD

Odpowiedział(a): Karmelek, 22 marca 2010, 21:39 [#odpowiedz]
0
Karmelek
Muszę się myć conajmniej rano i wieczorem.
Nie wyobrażam sobie inaczej.

Odpowiedział(a): devlieger, 22 marca 2010, 22:20 [#odpowiedz]
0
devlieger
nic, zero, nul, ja całe życie siedzę w wannie

Odpowiedział(a): ciasteczko, 22 marca 2010, 22:24 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
niecaly dzien

Odpowiedział(a): sha2502, 23 marca 2010, 07:07 [#odpowiedz]
0
sha2502
nie wejdę do łóżka jak sie nie wykapie. raz wytrzymalam jeden dzien ale to bylo po sylwestrze bo kac zabójca był

Odpowiedział(a): Esme1234, 23 marca 2010, 09:15 [#odpowiedz]
0
Esme1234
Nie potrafię niestety wytrzymać ani jednego dnia

Odpowiedział(a): edyta18, 23 marca 2010, 14:26 [#odpowiedz]
0
edyta18
Wytrzymać to bym wytrzymała nawet kilka tygodni gdyby była taka potrzeba, ale czułabym się okropnie i bym nigdzie nie wychodziła.
Myje się codziennie

Odpowiedział(a): Madelein, 23 marca 2010, 17:22 [#odpowiedz]
0
Madelein
ojej nie wiem, nie przeprowadzalam testu
ale po jednym dniu czuje sie juz brudna, wiec mysle ze dluzej nie wytrzymam
z domu na pewno nie wyjde niewykapana
nawet jak chora jestem to musze sie odswiezyc

Odpowiedział(a): Kalientaa, 23 marca 2010, 19:23 [#odpowiedz]
0
Kalientaa
może z 2 dni

Odpowiedział(a): InMyEyes, 23 marca 2010, 19:49 [#odpowiedz]
0
InMyEyes
W ogóle

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 07 kwietnia 2010, 19:54 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
w£asnie obejrza£am reklamé jednego z dezodorantów, które dzia£ajá 48h masakra teraz wiem skád sié biorá brudasy - z obietnic reklamowych

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 07 kwietnia 2010, 20:05
0
Czarnaaa
Aaahahaha znowu mnie brzuch boli xD Nie wyrabiam tutaj xD

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 07 kwietnia 2010, 20:08
0
GosiaczekOsa
Czarnaaa a tak nota bene reklam - widzia£as reklamé colgate z namowá o wcieranie w miejsca wrazliwe chyba bym sié zapiek£a

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 07 kwietnia 2010, 20:26
0
Czarnaaa
Hahahah widziałam xD Ja też

Odpowiedział(a): czyczek, 08 kwietnia 2010, 10:31 [#odpowiedz]
0
czyczek
Nadszedł ten dzień! Nie ma wody w całej kamienicy! A muszę się wykąpać. Latam naburmuszona jak osa

Odpowiedział(a): agulka66623, 18 kwietnia 2010, 13:43 [#odpowiedz]
0
agulka66623
Ani jednego dnia nie wytrzymałabym.

Odpowiedział(a): Elite263, 18 kwietnia 2010, 23:31 [#odpowiedz]
0
Elite263
ja do 3 dni max.

Odpowiedział(a): karolinaa18, 09 sierpnia 2010, 12:07 [#odpowiedz]
0
karolinaa18
dzień bym wytrzymała

Odpowiedział(a): lelos, 24 stycznia 2011, 20:52 [#odpowiedz]
0
lelos
jezu dzień może dwa, ale wątpie.

Odpowiedział(a): blondyna7, 12 lipca 2011, 18:42 [#odpowiedz]
0
blondyna7
może 1 dzień, jak nigdzie nie wychodzę to może i dłużej,

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
11
35
34
46
27
21
30
33
117
28
81
45
18
26
22

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (300)Dom (456)
Edukacja i szkoła (724)Erotyka i seks (287)
Film (3582)Gry (420)
Hobby (309)Inne (3896)
Komputery i Internet (908)Kulinaria (196)
Kultura (175)Ludzie (1599)
Miłość i relacje (1246)Moda (257)
Motoryzacja (167)Muzyka i taniec (820)
Podróże (210)Polityka (100)
Praca (246)Prezenty (139)
Rozrywka (438)Sport (247)
Sztuka (61)Taniec (27)
Uroda i styl (603)Zdrowie (630)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14339, Odpowiedzi: 310188