Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

24
ona26
Co byście zrobili na moim miejscu?
Pytanie zadał(a) ona26, 09 sierpnia 2010, 20:15
Bo miałam przyjaciółki i teraz idziemy do gima. I było nas 4 i 2 z nas poszły do klasy be w gimie a 2 z nas do klasy gie. I przyjaciółka co chodziła ze mna w klasie miała zamiennika i napewno ją przepiszą do klasy gie czyli do pozostalych a ja dałam samo podanie i niewiem czy zostane w klasie be czy mnie przepiszą do gie. I te przyjaciółki niedawno zerwały ze mna przyjaźń, i powiedziały żebym się modliła bym zotała w klasie be bo jak mnie przepiszą do gie i bd z nimi chodzić do klasy to będe miała piekło przez 3 lata.;/ w gie klasie znam wszystkich ale jest nieparzysta liczba dziewczyn i napewno będe sama, a w be nikogo nie znam. Co byście zrobili na moim miejscu jak byście trafili to gie? bo ja kompletnie nie wiem..

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (24)

Odpowiedział(a): Karmelek, 09 sierpnia 2010, 23:51 [#odpowiedz]
1
Karmelek
Nic bym nie zrobiła.. co z tego, że nieparzysta liczba dziewczyn? A chłopaki to jakieś ufoludki co nie można z nimi pogadać? Ogarnij się!

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 00:00 [#odpowiedz]
4
Puszek1245
Hm.. zaiste, powazny problem.. Mam dla Ciebie radę.. Ale musisz to robic zgodnie ze wskazowkami
Po pierwsze: teraz, tak teraz, wlasnie jak to czytasz, wybiegnij do lasku i przynies duzo pokrzyw! jak wrocisz, doczytaj reszte!
Po drugie: już? ok, 'żondzisz'. Masz pokrzywy, posiekaj je bardzo drobno.
Po tzrecie: zrob sobie z nich wywar.
Po czwarte: Nalej do miski wody, umyj w nich nogi, ale najpierw musisz pochodzic bo oborniki, ewentualnie moze byc bloto, ale jak bedzie bloto, to daj 3 i pol garsci soli.
Po piate: nogi umyte? To teraz dolej tam 2 szklanki wywaru z pokrzyw.
Po szoste: dodatkowym[magicznym] skladnikiem, ktory uratuje Cie z problemu, jest .. ser!
Po siódme: rozpusc ser na sloncu/
Po ósme: daj ser do mikstury
Po dziewiąte: wymieszaj dokładnie i odstaw na 6 godzin, 6 minut i 6 sekund.
Po dziesiate: smacznego! wypij wszystko do dna! nastepnego dnia, jak sie obudzisz bedzie po wszystkim !


Pozdrawiam, wróżka puszka

Odpowiedział(a): asiek9999, 10 sierpnia 2010, 00:03
1
asiek9999
rozwalasz mnie

Odpowiedział(a): error, 10 sierpnia 2010, 00:10
4
error
I tak właśnie powstaje sok z gumi jagód !
Puszku, zapomniałeś jeszcze, że musi dolać spermę szatana ( takie wino jakby ktoś nie wiedział... -.-' ) i ser musi wcześniej przeleżeć 2 miesiące w ciepłym miejscu, dla dodania odrobiny słodyczy dorzuć tuskafki !

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 00:13
4
Puszek1245
O ja gÓpi debil o.O jak moglem zapomniec

A dla zagrychy, kup używane skarpetki na allegro, ale pamietaj, musza byc zielone!

Odpowiedział(a): error, 10 sierpnia 2010, 01:10
4
error
PUSZKU ! Mana mi się kończy, gdzie healler ? i gdzie jest tank, głupie elefy... :/
Aha jeszcze jedno, kiedy idziesz na boss'a nie zapomnij kupić tamponów, bo inaczej... może boleć...
Kiedy go zabijesz, zbierzesz achievement'y potem musisz poszukać magicznej włóczni, i iść koniecznie do maga na 44 lvl jak nie pójdziesz, to nie dostaniesz swiętego grala, który jest zarazem kluczem do bram ciemności wiecznej !
Kiedy przez nie przejdziesz, Twoje problemy znikną, ale musisz mieć wystarczający dps ! nie zapomnij o tym... choć mogę się mylić bo... dobrze przyznam się, jestem złodziejem i... to trudne... Tak to ja przyznaje się! kradne euro-gąbki na nk ! przepraszam !
Puszku, jutro idziemy na ziomali, drużyny actimela, bo się wożą skurwysy ny po naszej dzielni...

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 01:17
4
Puszek1245
To zle, ze Ci sie mana konczy Przysyłam posiłki! Z czym chcesz kanapki?

Musze zapamietac, jak bede nastepnym razem w Biedronce, poprosze o tampony, nie bedzie mnie tu jakis boss atakowal, bedzie oslona.
Ale ja juz mam swietego grala! Nie pamietasz? Na allegro za pare groszy kupilem razem z ta rozowa firanka w sloneczka dla Ciebie na urodziny
Gdzie jest ta brama? Tam obok tej stajni augiasza, w ktorej masz schowane te eurogabki co je kradniesz z nk ?
Tak, druzyna actimela nie ma szans z druzyna pullka i puszka! Rozwalimy ich na kawalki! Nic nie zostanie z tych 10 miliardow bakterii 'elkasejdefencis'

Odpowiedział(a): error, 10 sierpnia 2010, 01:23 [#odpowiedz]
4
error
Aha, zapomniałem... sorki... magiczna włócznia będzie Ci potrzebna, bo przed bramami ciemności wiecznej, będą stały gremliny, i bd. Cie namawiały żebyś trzymała ser na czole, popatrz na "reklamę" po prawej stronie, już teraz Cie namawiają, (browser) ale nie daj się ! trzymaj go w ciepłym miejscu... zaciupaguj ich magiczną włócznią, dps Ci podskoczyć i skikaj w bramy ! Tylko żeby tampon Ci nie wypadł bo kioskarz zenek Cie zajebie -.-'
Puszku, może być z... SEREM !
Ej właśnie je wywiesiłem, ładnie pachną, i jak powiewają mrrrr
Nie ! brama jest w Dalaranie ! wydałeś moja kryjówkę, przynieś mi ciasteczka z cynamonem albo zginiesz śmiercią pontonową nie wierny nie zapomnij o rodzynkach...
CHOWAJ CUKIER ! Gremliny atakują ! do mikrofalówki, jej moc je zabija !
DAWAJ TU TANKA !

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 01:36 [#odpowiedz]
4
Puszek1245
Będę go trzymał w ciepłym miejscu, najlepiej w śledzionie ze śledzika na nk! A gremliny sa chytre! Oprócz tego sera namawialy mnie na seks bez zobowiazan Fuj !
Zaciupagowalem juz je i teraz mi dps podskoczyl jak kobieta, gdy rak ja szczypnie w udo o.O
Podczas skikania z bramy trzymalem sie za .. tampon i jest dobrze!
Kioskarz zenek to istne zuo
Ale te kanapki z serem to z tego czola, czy isc do Media Markt po nastepny? Gwarancja bedzie!
A gdzie ten Dalaran? Tam, gdzie ostatnio był piknik druidów ? [ciaseczka juz ida-nowa technologia, same chodza(albo po prostu byly na tyle przeterminowane, ze same sie ozywily)]
Aaaa, chowam cukier Caly, jaki mam jest juz w mikrofalowce!
TANK tez jedzie! z dwoma lufami! Pomaranczowy, moze byc ? Strzela puchem z iglami!

A teraz uwazaj! Przed chwila przeczytalem w 'niusłiku', że szykuje sie na Cb boss mafii wielbicieli zelek Haribo! Jakby co, to miej ze sobą kompot babci Paoli, to go zabije!
W razie czego tez dzwon do mnie, ale na sluzbowy 0700-880-774. Ten normalny mam zepsuty, a dokladniej wymienilem swoja karte na kielbase, bo bylem glodny. No i to mi podniosło mane oraz heal, wiec wiesz, oplacalo sie.
Poza tym, mam 2 wiadomosci, zla i taka srednia. Zla to taka, ze nie ma dobrej wiadomosci, a ta srednia to taka, ze niedlugo koniec sezonu na misia i nie bedziemy mieli z czego robic futra dla elfow! To bedzie masakra! Masz jakis pomysl?

Odpowiedział(a): error, 10 sierpnia 2010, 02:10 [#odpowiedz]
5
error
Śledzik to chuy ! podpie rdalał euro-gąbki i mówił, że to ja... kuta s... :/

No wiesz ?! maja tupet, małe cwaniaki, ale chyba mnie nie zdradziłeś... ?

Dlaczego w udo? a nie w... okrężnicę ?
No to dobrze ! a co ? znowu chciał Cię dźignąć trąbką ?
DO MEDIA ! bo to nie da idiotów... no gwarancja to podstawa !
Jak to gdzie jest dalaran ?! a gdzie ku rna peta łapałem ?!
Już nie pamiętasz jak opętała Cie nimfa, co piersi na plecy zarzucała ?!

Piknik druidów był w fioletowej cytadeli, byłeś tak pijany, że nie pamiętasz... a jak zrzygałeś się na alchemika ? miałeś szczęście, że miał przy sobie miksturę, pierwotnego pionu.... bo było by z Tobą źle... :/
No ja mam nadzieję, że dotrą do mnie do jutra, nie wierny Ty !
Nie prawda, bo to ja schowałem cukier do mikrofalówki... ej, zaraz... k urwa, ja nie mam mikrofalówki ! w8, m8 i wgl. WTF? ! brb !

O ku rwa, jak można pomylić bidet z mikrofalówką, i wgl. kuchnie z kiblem ? ...
To powiedz Tankowi, żeby się streszczał, bo ten mój już leży zaje bany... -.-' co za czasy, z czego oni ich robią?!
Rat go ugryzł... :/ albo to był wolf ? cholera wie...
Po za tym, chciałem różowego, żeby mi do firanek pasował !
Spoko, dzięki za info, kompotu babci paoli nie mam bo mi druid podpier dolil :/
Wiem, wezmę... DZIECI ! z przedszkola, wipier dolą boss'a i spokój
i DPS mi podskoczy !
Ej, ja też chcę kiełbaske...
Wiesz... zostaje nam jeszcze poed-bear

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 03:06 [#odpowiedz]
2
Puszek1245
Pedo-bear to kumpel tego alchemika jest, co na niego zwymiotowalem wtedy! On nam też pomagał w jednej akcji, gdy trzeba było zniszczyć parę dzieci neo. !
Zatrudnimy go i bedziemy mu placic tymi eurogabkami, ktore kradniesz z nk, a sledzika usmazymy na patelni od tego gina z Japonii, co mu tarwnik nozyczkami kosilismy[2.5ha , to byly czasy].
Szukajac w starych sktach naszej firmy natknalem sie na pewien szczegol... Gdzie jes ta kasa od Unii dla nas? 15 tysiecy droga nie chodzi.. chyba ze w krainie kasy, co w niej bylismy pol roku temu po sweet papier toaletowy w ksztalcie 100-dolarowek. Wydales te 15tys? Na co? To wlasnie na te nocniki dla teletubisiow poszlo ? Rozumiem, fioletowy sobie zazyczyl specjalnego nocnika, pod kolor torebki, ale zeby z brylantow?! Puszcza nas z torbami .
A jak Diego? Ten z Meksyku, co gral w 6723 odcinku Mody na Sukces. Pamietasz? Pomagal nam kopac rowy dla muminkow podczas 7 wojny druidow z Buka. Slyszalem, ze ma 3 dzieci, chlopca i dziewczynke. Podobno ma niezla zone, ktora ma jednego cycka tylko, ale za to takiego duzego, ze ledwo co sie w drzwiach miesci Musimy go kiedys odwiedzic i znowu sie napic tej jego specjalnej kawy z dodatkiem robakow z gry Worms
Aa.. jak chcesz kielbaske, to czekaj, wysle Ci z ciasteczkami!
A co do mylnosci lazienki z kuchnia.. Dobrze, ze nie zrobiles tego na odwrot, bo wyproznianie do lodowki byloby fuj
I wiesz co.. nie pamietam tego piknika druidow.. Co ja wtedy pilem? o.O
A właśnie.. masz dla mnie to zioło do palenia? No wiesz.. te z wybrzeża kości słoniowej co je dostalismy od pewnego mudżyna co w zamian zapragnal byc jednorozcem i co mu tego roga dorobilismy z kaktusa.. Jak masz cos na skladzie to wyslij mi, bo juz mi sie rece trzesa bez tego.. ; /
No i gdzie Ty teraz wgl jestes? Szukalem Cie w promieniu 3 galaktyk i jedyne co znalazlem, to Twoja chusteczka do nosa w koszu na Marsie, na ulicy Wenus przy 5. alei wolnosci zespolu feel.. Przekaz mi swoja dokladna lokalizaje, to wpadne za pare lat swietlnych
Odebrales ten moj stroj Pameli Anderson z pralni? No wiesz, ten co byl caly brudny od wielbladziego lajna, bo w tym kostiumie probowalem sprzatac wielbladom przy piramidach.. skutek nieoczekiwanie odwrotny do zamierzonego.. za pralnie zwroce Ci kase, albo przysle jakas pizze z ulubionymi dodatkami czyli serem, seremm i seremmm ; P
Opowiadaj pullku, co sadzisz o tej nowej walce z sweet emo poprzez ultrasomatyczne dzwieki ? Wg mnie to taka sobie metoda jest, wymaga duzo dopracowania.. Ale NASA na razie zajmuje sie czyms innym. Otoz dowiedzialem sie, ze mysla nad stworzeniem specjalnej kanapki, ktora bedzie miala 10000 kalorii przy masie 1 grama! Ciekawe, czy im sie uda.. To bedzie hit sezonu lato-zima-jesien.
DPS mi spada, ide sie polozyc na moim 16 i pol pietrowym lozu smierci

Odpowiedział(a): alfik, 10 sierpnia 2010, 11:08 [#odpowiedz]
2
alfik
Ja pier*ole wam to się nigdy nie nudzi

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 19:58
0
Puszek1245
O co Ci chodzi? Nie wierzysz nam? Ok, zapraszam Cię do mrocznej krainy, tam, w 3 domu po lewej zaraz przy znaku informującym o odleglosci do KFC mieszka pewien druid.. On Ci wszystko wytłumaczy, ale żeby to zrobił, musisz mu zapłacić. Ale nie w kasie, on nie lubi kasy, za bardzo go drażni, gdy się nią podciera.. Zapłać mu 6 ślimakami, 66 jaskółkami i 666 mrówkami. Wtedy on Cię wtajemniczy

Odpowiedział(a): proszek, 10 sierpnia 2010, 19:59
0
proszek
Puszek ! podchodzi mi tu coś o drwinę z Tibia a wiesz, że ja jestem maniak

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 20:02
0
Puszek1245
Niee, wydaje Ci się Ja sam do końca nie wiem, co piszę, ale sekta się powiększa xD

Odpowiedział(a): proszek, 10 sierpnia 2010, 20:03
0
proszek
No to masz szczęście


....

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 sierpnia 2010, 20:24
0
Puszek1245
A co by było, gdyby okazało się, że to jednak drwina? xD

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 10 sierpnia 2010, 11:08 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
zastrzelil bym sie, a potem powiesil za nogi glowa w dol.

Odpowiedział(a): klaudag, 10 sierpnia 2010, 18:00 [#odpowiedz]
0
klaudag
to idź do "ce"

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 10 sierpnia 2010, 20:12 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Yyyy może idź najpierw do psychologa ?

Odpowiedział(a): XXXX, 11 sierpnia 2010, 10:37 [#odpowiedz]
0
XXXX
Pójdziesz do 'be' to będziesz chodzić do 'be', a jak pójdziesz do 'gie' to będziesz chodzić do 'gie'. Chyba, że użyjesz magicznej różdżki...

Odpowiedział(a): marshalarek, 11 sierpnia 2010, 19:34 [#odpowiedz]
0
marshalarek
nie czytałem tego ale masz rację

Odpowiedział(a): Bombolada, 13 sierpnia 2010, 15:33 [#odpowiedz]
0
Bombolada
wolałabym iść do klasy B i poznać nowych, fajnych ludzi

Odpowiedział(a): agulka66623, 15 sierpnia 2010, 18:50 [#odpowiedz]
0
agulka66623
Tylko pozazdrościć takich przyjaciółek...

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
4
12
14
0
2
4
4
3
4
13
7
0
28
10
22

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (765)Dom (1030)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (451)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (384)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (119)
Praca (475)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (835)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18111, Odpowiedzi: 327730