Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

34
amandaa5
Czy jestem ładna ?
Pytanie zadał(a) amandaa5, 09 września 2010, 18:02

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (34)

Odpowiedział(a): lolcia, 09 września 2010, 18:07 [#odpowiedz]
1
lolcia
Na tym zdjęciu w bluzce w paski wyglądasz jakbyś chciała a nie mogła albo jakbyś miała za chwilę zwymiotować ... . Kur.wa, dzieci weźcie się lepiej do książek a nie " jestem ładna, jestem ładna ?" odpowiedź : nie nie jestś -.-'

Odpowiedział(a): Nicholas, 10 września 2010, 17:52
1
Nicholas
nazywanie kogoś dzieckiem będą c nim jest dziwne

Odpowiedział(a): amandaa5, 09 września 2010, 18:11 [#odpowiedz]
0
amandaa5
Dobra spoko nie podoba ci sie ok, pytałam o opinie , wyraziłas ją..ale mi nie mów że jestem dzieckiem bo sama masz 13 lat a ja mam 15 i prosze bez takich tekstow mi tu!

Odpowiedział(a): alfik, 09 września 2010, 18:11 [#odpowiedz]
2
alfik
Znowu się zaczyna , może i ja zadam takie pytanie

Odpowiedział(a): lolcia, 09 września 2010, 18:13
0
lolcia
Wszyscy zadajmy

Odpowiedział(a): Karmelek, 09 września 2010, 18:13 [#odpowiedz]
0
Karmelek
Jesteś całkowicie przeciętna.

Odpowiedział(a): amandaa5, 09 września 2010, 18:14 [#odpowiedz]
-2
amandaa5
ale ja tylko pytam co o mnie sądziecie .. nie rozumiem ..

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 09 września 2010, 18:19 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
jesteś baaaardzo ładna i masz śliczne oczy
nie rozumiem tylko czemu zamieszczasz takie pytania w internecie, z taką urodą nie powinnaś mieć problemów z zaniżoną samooceną itp. - nie szukaj potwierdzenia swojej urody u innych, po prostu przyjmij do wiadomości, że TAK, jesteś ładna i już

Odpowiedział(a): Bombolada, 09 września 2010, 18:20 [#odpowiedz]
0
Bombolada
masz ładne niebieskie oczy, a tak nic szczególnego

Odpowiedział(a): XXXX, 09 września 2010, 18:26 [#odpowiedz]
0
XXXX
powiem tak: dobre zdjęcie.

Odpowiedział(a): error, 09 września 2010, 18:31 [#odpowiedz]
0
error
Hahaha
Masz minę jakby ci ktoś aplikował kij w dupę...
nie, nie jesteś ładna -.-'

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 09 września 2010, 18:31 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Tak, słodkie z Ciebie maleństwo xD

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 09 września 2010, 21:08
0
9xamfetaminax9
dokładnie to samo myśę

Odpowiedział(a): proszek, 09 września 2010, 18:50 [#odpowiedz]
2
proszek
Piękna z daleka .... daleka od piękna

Odpowiedział(a): maria666avaria, 09 września 2010, 19:46
0
maria666avaria
Ten tekst jest dobry

Odpowiedział(a): Bombolada, 09 września 2010, 21:57
0
Bombolada
haha widzę, że nie tylko ja TVN oglądałam

Odpowiedział(a): Adrienko, 09 września 2010, 19:01 [#odpowiedz]
0
Adrienko
Słodziutka blondi
Taki piękny blond...
No a czy ładna... Hmmm...
Nom może być

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 09 września 2010, 19:12 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
nie wiem bo na tym linku co podalas jest jakas dziewczynka tylko. a dzieci wszystkie sa ladne. zapytaj za pare lat. ja nie oceniam wygladu dzieci.

Odpowiedział(a): sima, 09 września 2010, 19:19 [#odpowiedz]
0
sima
Ładna dziewczynka

Odpowiedział(a): karolinaa18, 09 września 2010, 19:40 [#odpowiedz]
0
karolinaa18
ładniejsza od mnie

Odpowiedział(a): alfik, 09 września 2010, 19:52
2
alfik
ee ODE mnie jak już

Odpowiedział(a): maria666avaria, 09 września 2010, 19:49 [#odpowiedz]
2
maria666avaria
Z takimi pytaniami,to zapraszamy na samosie

Odpowiedział(a): Szynszyl, 09 września 2010, 19:53 [#odpowiedz]
1
Szynszyl
muszę przyznać że ładne oczy ^^
buzia całkiem całkiem

Odpowiedział(a): klaudag, 09 września 2010, 20:12 [#odpowiedz]
1
klaudag
tak, jesteś ładna, ale niepotrzebnie zadałaś pytanie .

Odpowiedział(a): czarnaowca, 09 września 2010, 22:42 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Ujdzie w tłoku
Ale minę smutnego pieska to opanowałaś do perfekcji

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 10 września 2010, 02:25
4
Czarnaaa
A raczej głodnego chomika, który błaga "daj kartofla" xD

Odpowiedział(a): czarnaowca, 10 września 2010, 18:03
0
czarnaowca
Haha, też pasuje

Odpowiedział(a): Puszek1245, 10 września 2010, 18:03 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Jesteś ładna, ale jeszcze dziecinna z wyglądu bardzo

Odpowiedział(a): killme, 11 września 2010, 12:44 [#odpowiedz]
2
killme
dziecko! przypominasz mi małą dzidzię i tylko brakuje Ci śliniaczka i smoczka...

Odpowiedział(a): amandaa5, 11 września 2010, 13:19 [#odpowiedz]
0
amandaa5
Sory za to pytanie!
bezsensss

Odpowiedział(a): amandaa5, 11 września 2010, 13:22 [#odpowiedz]
0
amandaa5
Mój kuzyn (6 lat) wszedł sobie na kompa jak był u mnie .. a ja mam tak że jak wchodze na neta to nie ktore stronki się same wyświetlaja .. no i powchodził mi na różne moje konta i narobił wsi.. sory
i jeszcze do tego dowiedziałam się że nie da sie usuwać pytań..popsrostu świetnie

Odpowiedział(a): ciasteczko, 11 września 2010, 13:24
0
ciasteczko
tak tak... -.-

Odpowiedział(a): alfik, 11 września 2010, 13:25
1
alfik
Słyszałem wiele bajek ale w tą nie uwierzę

Odpowiedział(a): agrafka, 11 września 2010, 13:48
0
agrafka
A mi na konto włamuje się Buka i za mnie odpowiada

Odpowiedział(a): lolcia, 17 września 2010, 21:25
1
lolcia
A krasnoludki i smoki w tej bajce były ?

Odpowiedział(a): amandaa5, 11 września 2010, 13:35 [#odpowiedz]
0
amandaa5
Wiecie co wielkie dzięki naprawde!
Nigdy nie byliście w takiej sytuajci więc nieiwem skąd ta pewność!
Ja się teraz czuje naprawde głupio

Odpowiedział(a): ciasteczko, 11 września 2010, 13:38
2
ciasteczko
to trzeba sie wylogowywac i nie podawac nikomu hasla

Odpowiedział(a): zaczrowana, 27 września 2010, 15:10 [#odpowiedz]
0
zaczrowana
niw weim bo mi sie nie chce wyswietlic (

Odpowiedział(a): primabalerinaMM, 03 października 2010, 22:13 [#odpowiedz]
0
primabalerinaMM
lolcia dobre dobra hahaha dzieciaku

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
5
2
20
3
3
5
4
8
9
29
4
2
3
3
1

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (455)Dom (677)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3598)Gry (448)
Hobby (367)Inne (4280)
Komputery i Internet (939)Kulinaria (215)
Kultura (190)Ludzie (1620)
Miłość i relacje (1264)Moda (296)
Motoryzacja (214)Muzyka i taniec (827)
Podróże (232)Polityka (106)
Praca (325)Prezenty (159)
Rozrywka (448)Sport (281)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (631)Zdrowie (685)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15714, Odpowiedzi: 316250