Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

15
agulka66623
Co sądzisz o ludziach, którzy rozmawiają przez telefon komórkowy...
Pytanie zadał(a) agulka66623, 19 listopada 2010, 22:29
... jadąc np autobusem/tramwajem czy stojąc w kolejce w sklepie, i wręcz drą się do słuchawki, tak, że wszyscy w promieniu kilometra wiedzą o czym gość(ówa) rozmawia. Drażni Cię to, czy jesteś na to obojętny/a? Zwracacie takim osobom uwagę, by zachowywały się ciszej? Mnie osobiście piekielnie to wkur-ża!!! Najchętniej w takich sytuacjach rozwaliłabym tej osobie ten telefon na głowie. Nie wiem dlaczego, aż tak mnie to irytuje ;/

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (15)

Odpowiedział(a): Bombolada, 19 listopada 2010, 22:41 [#odpowiedz]
0
Bombolada
no jak ktoś się drze do telefonu to wkurzające, nic dziwnego... Jednakże ja nie natykam się na takich ludzi

Odpowiedział(a): sybelle, 19 listopada 2010, 23:04 [#odpowiedz]
0
sybelle
Kiedy ktoś rozmawia przez telefon to mi nie przeszkadza( chyba, że mam zły dzień ), ale kiedy ktoś się drze to już przesada, bo jeśli nie ma problemu ze słuchem to przepraszam bardzo..niby każdy może robić co chce, ale uszanować innych by wypadało

Odpowiedział(a): Karmelek, 19 listopada 2010, 23:20 [#odpowiedz]
0
Karmelek
Szczerze mówiąc to nie zwracam na to uwagi, bo sama często rozmawiam przez telefon w takich miejscach, aczkolwiek różnica jest taka, że ja rozmawiam a nie się drę

Odpowiedział(a): roy3000, 19 listopada 2010, 23:25 [#odpowiedz]
0
roy3000
poznać kto rozmawia bo musi i takiego co gada tak aby inni wiedzieli że "gada", ci drudzy to pozerka że beka jak sam chu.j

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 19 listopada 2010, 23:28 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
ja wogole nie bardzo rozumiem po co rozmawiac w miejscach publicznych przez telefon. to urzadzenie przeznaczone jest do przekazywania istotnych wiadomosci komus kto jest np. w podrozy lub nie mozna go w inny sposob kontaktowac. mnie bardzo smiesza malolaty krzyczace do tubki zeby poinformowac kogos o tym o czym nie trzeba. kultura to takze element wspolzycia miedzyludzkiego, wiec po co drzec ryj i przeszkadzac innym. przychodzi sie do domu ,sie dzwoni i tyle.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 19 listopada 2010, 23:53 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Jak rozmawiają cicho to ok ale jak właśnie się drą to mnie to baaaardzo.... irytuje Często im docinam

Odpowiedział(a): Puszek1245, 20 listopada 2010, 00:06 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Tacy ludzie mnie jakoś nie irytują, bardziej śmieszą

Odpowiedział(a): edisooonik, 20 listopada 2010, 08:34 [#odpowiedz]
0
edisooonik
Przecież jak ktoś zadzwoni to sama rozmawiam np. w autobusie. A z osobą, która by wrzeszczała jeszcze się nie spotkałam

Odpowiedział(a): Puszek1245, 20 listopada 2010, 15:45
0
Puszek1245
Taak ! xD

Odpowiedział(a): rossa, 20 listopada 2010, 12:20 [#odpowiedz]
0
rossa
ja się drą to się patrzę zirytowanym wzrokiem ale jak mówią po cichu to albo nie słyszę (słuchawki) albo mnie to nie obchodzi

Odpowiedział(a): xyz, 20 listopada 2010, 18:27 [#odpowiedz]
0
xyz
moja mama i tato zawsze tak się drą więc jestem przyzwyczajona. ja bym tak nie mogła.

Odpowiedział(a): ciasteczko, 20 listopada 2010, 19:13 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
podobnie jak Roy, kiedy ktos rozmawia tak po prostu, z koniecznosci to ok, nawet nie zwracam uwagi, a denerwuje to jak trafi sie taki pozer..

Odpowiedział(a): smile4vere, 20 listopada 2010, 21:03 [#odpowiedz]
0
smile4vere
Ja odbieram zawsze, ale nigdy nie krzyczę, ale jeśli muszę (bo jest hałas w autobusie) , po prostu mówię że oddzwonie i się rozłączam. A kiedy jestem w sklepie też odbieram, może to mama chcę powiedziec że mam kupić cos jeszcze (chyba że to znajomy chce poplotkować). No, nie odbieram jak zaraz będę przy kasie . A jesli chodzi o ludzi - wkurzają, chyba ze gadają bez sensu, można się nieźle pośmiać

Odpowiedział(a): edyta18, 21 listopada 2010, 11:24 [#odpowiedz]
0
edyta18
Mi to w ogóle nie przeszkadza.
Lubię słuchać takich rozmów, bo często poprawiają mi humor xD Sama się nie drę do telefonu bo rzadko rozmawiam przez tel

Odpowiedział(a): marchewka200, 22 listopada 2010, 15:35 [#odpowiedz]
0
marchewka200
ja zawsze uważam na ton rozmowy gdy gadam.
a co do pytania:tak,wkurza mnie to

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
5
2
4
12
20
4
3
3
4
3
10
3
4
6
14

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (459)Dom (690)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3598)Gry (449)
Hobby (368)Inne (4311)
Komputery i Internet (940)Kulinaria (215)
Kultura (190)Ludzie (1622)
Miłość i relacje (1267)Moda (297)
Motoryzacja (216)Muzyka i taniec (827)
Podróże (233)Polityka (106)
Praca (329)Prezenty (159)
Rozrywka (448)Sport (283)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (634)Zdrowie (688)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15786, Odpowiedzi: 316598