Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

Pytania

50
megi
Pytanie zadał(a) megi, 13 stycznia 2009, 11:51
Jak myślicie, co mogą widzieć tacy ludzie w snach?

40
Pytanie zadał(a) gość, 13 stycznia 2009, 11:30
mnie zawsze nurtowało, czy zebra jest biała w czarne paski czy czarna w białe paski...?

83
David
Pytanie zadał(a) David, 12 stycznia 2009, 22:18
Czy nasza klasa ma jeszcze mozliwosc na rozwoj czy raczej portal juz bedzie odchodzil do histori polskiego internetu, posiadam tam konto i z kazdym dniem ubywa mi znajomych , mysle ze im sie juz po prostu to znudzilo , a...Więcej

77
David
Pytanie zadał(a) David, 11 stycznia 2009, 22:58
Jaki wedlug was jest najlepszy prezent na walentynki dla kobiety ? Oczywiscie dla swojej jedynej , chyba ze ktos tesciowa albo mame tez bierze pod uwage :)

53
David
Pytanie zadał(a) David, 11 stycznia 2009, 00:41
Ktory film uwazacie za najlepsza produkcje roku 2008, dla mnie faworytem jest Mroczny Rycerz.

19
David
Pytanie zadał(a) David, 11 stycznia 2009, 00:36
Czy myslicie ze Adam powinien skonczyc juz ze skokami czy ma jeszcze szanse powrocic do dawnej formy ?

56
David
Pytanie zadał(a) David, 11 stycznia 2009, 00:32
Czy faktycznie jestesmy jedyna cywilizacja we wszechswiecie czy moze Incydent w Roswell z roku 1947 jest prawdziwym wydarzeniem ? Dla niewstajemniczonych polecam zapoznac sie ze strona http://www.roswell47.pl/

33
David
Pytanie zadał(a) David, 11 stycznia 2009, 00:20
Ktos widzial ? A moze planuje pojsc ? A tak naprawde ile mogl wazyc ?

49
Pytanie zadał(a) gość, 10 stycznia 2009, 20:48
i odwrotnie...

27
Pytanie zadał(a) gość, 10 stycznia 2009, 20:40
Mężczyźni widzą wszystko czarno-biało... Zawsze?

  << <12
...
 1018 10191020> >>

wyszukiwarka   
popularne pytania   
27
11
10
7
6
6
6
5
1
3
2
2
1
1
2

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (339)Dom (510)
Edukacja i szkoła (737)Erotyka i seks (287)
Film (3585)Gry (422)
Hobby (321)Inne (3989)
Komputery i Internet (915)Kulinaria (202)
Kultura (178)Ludzie (1605)
Miłość i relacje (1251)Moda (270)
Motoryzacja (180)Muzyka i taniec (821)
Podróże (219)Polityka (101)
Praca (269)Prezenty (150)
Rozrywka (441)Sport (253)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (611)Zdrowie (642)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14683, Odpowiedzi: 311640