Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

12
Pawel30
Zatrzymać klienta
Pytanie zadał(a) Pawel30, 11 października 2016, 10:30
Zawaliłem pewną sprawę w firmie i jeden z kluczowych klientów planuje odejście. Szef dał mi ostatnią szansę na zatrzymanie go. Co oprócz przeprosin i wyrównania strat mogę zrobić, aby takiego klienta udobruchać?
tagi: klient

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (12)

Odpowiedział(a): Brygida26, 13 października 2016, 09:40 [#odpowiedz]
0
Brygida26
Ojj współczucia, mam nadzieję, że się wywiniesz. Może zorganizuj temu klientowi atrakcję w http://www.drivingexperience.pl/ . Na pewno będzie zachwycony, a jeżeli to nie pomoże, to już nie wiem co.

Odpowiedział(a): ogar, 16 października 2016, 08:58 [#odpowiedz]
0
ogar
Nieciekawa sprawa, współczuję. Jeśli ten klient jednak odejdzie, to musisz szybko zatroszczyć się o nowych. W e-biznesie dobrze sprawdza się w tym celu projektowanie usability http://auroracreation.pl/uslugi/strategia , poczytaj sobie więcej na ten temat.

Odpowiedział(a): klimek, 23 listopada 2016, 10:39 [#odpowiedz]
0
klimek
Proste. Rozwiązać jego problem i dać od siebie więcej niż się obiecywało. Jeśli nawet nie skorzysta ponownie z usług to na pewno poleci Nas innym

Odpowiedział(a): klimek, 23 listopada 2016, 11:05 [#odpowiedz]
0
klimek
Proste. Rozwiązać jego problem i dać od siebie więcej niż się obiecywało. Jeśli nawet nie skorzysta ponownie z usług to na pewno poleci Nas innym
http://scandsocialmedia.pl

Odpowiedział(a): DanielOpolski, 19 stycznia 2017, 14:07 [#odpowiedz]
0
DanielOpolski
Warto aby zapobiec takim sytuacjom, na bieżąco analizować satysfakcję klienta. W tym celu świetnie sprawdzają się anonimowe badania satysfakcji. Na potrzeby swojej firmy skorzystam z oferty profesjonalnej firmy badawczej, opisującej swoją ofertę na stronie http://www.badania-satysfakcji-pracownikow.pl/

Odpowiedział(a): grazymich, 23 stycznia 2017, 15:59 [#odpowiedz]
0
grazymich
Postaraj się wymyślić jakieś dobre argumenty, dlaczego tak się stało i przedstaw dowody, że nigdy więcej taka sytuacja już się nie powtórzy. To chyba jedyna rzecz, którą możesz zrobić.

Odpowiedział(a): DanielOpolski, 31 stycznia 2017, 11:13 [#odpowiedz]
0
DanielOpolski
To prawda. Rzetelnie przeprowadzone analizy rynku to niezwykle cenna wiedza przed rozpoczęciem wdrażania strategii zarządzania w firmie. Wybór rzetelnej firmy badawczej nie jest jednak sprawą łatwą. A przecież zależy nam na tym, aby badania marketingowe przyniosły realne korzyści biznesowe. Polecam usługi firmy, której oferta znajduje się pod poniższym linkiem:

http://www.analizy-rynku.pl

Odpowiedział(a): barteksmolinski, 13 kwietnia 2017, 13:55 [#odpowiedz]
0
barteksmolinski
Na pewno można zrekompensować straty jakie poniósł, oraz zaproponować dalszą pomoc w rozwiązaniu jego problemu.

Odpowiedział(a): dana78, 13 kwietnia 2017, 19:10 [#odpowiedz]
0
dana78
Czasem zdarzają się takie sytuacje. Warto jednak spróbować działań takich jak tutaj opisane: https://assay.pl/lean-management , aby eliminować straty tego typu. Wszystko to świadczy o złej organizacji i rytmie pracy, że takie są sytuacje.

Odpowiedział(a): Mira23, 26 kwietnia 2017, 20:13 [#odpowiedz]
0
Mira23
Na pewno tego rodzaju działania są bardzo wskazane. Myślę sobie jednak, przede wszystkim warto zatroszczyć się o najwyższą jakość obsługi klienta. Co więcej dodatkowo należy podjąć wszelkie działania, aby nazwa firmy się utrwaliła. W związku z tym bez wątpienia dobrym pomysłem będzie zainwestowanie w tego rodzaju wizytówki http://web-to-print.pl/wizytowki . Mamy tutaj do wyboru wiele pakietów, w korzystnych cenach, a co więcej na pewno za ich sprawą, zostaniemy lepiej zapamiętani.

Odpowiedział(a): mariola685, 28 maja 2017, 14:09 [#odpowiedz]
0
mariola685
Teraz podczas prowadzenia firmy ważne jest, aby zatrzymać klienta dla siebie . Zbieranie o nim informacji po przez Leady laehttp://adnext.pl/lead-generation/ to bardzo modny pomysł w ostatnim czasie.

Odpowiedział(a): lucky79, 25 stycznia 2022, 15:40 [#odpowiedz]
0
lucky79
nie wiem jak zatrzymać, ale pomyśl o tym, jak można pozyskać nowych klientów. dobrym sposobem jest pozyskanie klientów poprzez lead generation. zapoznaj się blog.neocraft.eu/

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
1
5
3
0

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (753)Dom (1021)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3613)Gry (494)
Hobby (446)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1289)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (277)Polityka (118)
Praca (430)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (312)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (830)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18002, Odpowiedzi: 327494