Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

58
fuckU
Co myślicie o użytkowniku gentelmanpaul?
Pytanie zadał(a) fuckU, 24 października 2009, 11:36
Bo mi się wydaje że daje odpowiedzi byle dawać^^ nawet jak na dany temat nie ma nic do powiedzenia albo nie ma zielonego pojęcia^^ według mnie stary pryk który nie ma nic do roboty i z młodzieżą przesiaduje na pytajni i myśli że jest fajny^^

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (58)

Odpowiedział(a): SweetDrama, 24 października 2009, 11:40 [rozwiń] [#odpowiedz]
-32

Odpowiedział(a): senderki11, 24 października 2009, 20:06
6
senderki11
jak ja cie dorwe to ..

Odpowiedział(a): Grzechu94, 24 października 2009, 12:14 [#odpowiedz]
1
Grzechu94
Całkiem spoko koleś xD ma poczucie humoru i wie co nie co o życiu pozdro dla niego

Odpowiedział(a): alfik, 24 października 2009, 12:19 [#odpowiedz]
4
alfik
fuckU ty chyba jesteś jakiś pier dolnięty wcześniej zadałeś pytanie o killme a teraz gentelmanpaul jeśli cię ludzie wkurzają to się łaskawie odwal

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 24 października 2009, 12:24 [#odpowiedz]
4
GosiaczekOsa
osobiscie nie mam nic do niego. Wobec mnie zawsze jest uprzejmy i taktowny, wiéc czego chciec wiecej A, ze moze czasem jego odpowiedzi w jakims temacie sá lakoniczne i nie do konca na temat, to ja sié pytam: a kto z nas nie ma tego na sumieniu ? Czy wszyscy tak rzetelnie dodajemy tu odpowiedzi, czy czasem zdarza sié cos hlapnác bo mielismy zly dzien, bo boli mnie glowa, bo mi sie nie chce tak naprawde pisac, ale nude czyms trzeba zabic. Nawet jesli takie odpowiedzi dane przez Paula pojawiaja sie na pytajni, to chyba nikt nie zaprzeczy, ze w wielu udziela odpowiedzi kluczowych, podpartych imponujácá wiedzá. Paula darze szacunkiem (zreszta podobnie jak innych z niewieloma wyjatkami uzytkowników) i tak pewnie dlugo pozostanie.

Odpowiedział(a): julita2710, 24 października 2009, 12:38 [#odpowiedz]
1
julita2710
hehexD : 'taki bez wyrazu, i fajny i nie '

Odpowiedział(a): 4lesSandro, 05 listopada 2009, 14:24
0
4lesSandro
Ty to jednak jestes taka pamietliwa... no jak ja xD

Odpowiedział(a): julita2710, 16 listopada 2009, 11:26
0
julita2710
hahaxD....taki znak

Odpowiedział(a): comandante, 24 października 2009, 12:44 [#odpowiedz]
1
comandante
a ja go postrzegam jako człowieka który do życia podchodzi z dystansem i to się ceni. ma w życiu swoje cele i jak już ktoś napisał wie co nie co o życiu. w większości pytań na które odpowiedział (te pytania które ja widziałem) się z nim zgadzałem. no i ma poczucie humoru. zauważyłem, że jest wkurzający, ale tylko dla tych którzy go nie rozumieją, wystarczy troche pomyśleć i dostrzegasz sens odpowiedzi. no i oczywiście na bezsensowne pytania odpowiada głupimi odpowiedziami co jednych wkurza drugich nie, ale wg mnei dobrze robi bo irytuje tzw. dzieci neo ktore mam nadzieje powoli z tego portalu znikna. pozdrawiam

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 24 października 2009, 12:44 [#odpowiedz]
1
GosiaczekOsa
i jeszcze cos mi przyszlo do glowy...
FuckU, czy dawanie odpowiedzi "byle dawac" nie przeklada sié na to samo czym jest zadawanie pytan byle pytac Jak dobrze pójdzie to masz do wykorzystania jeszcze dobrze powyzej dwóch setek pytan (minus jedno, bo o siebie pewnie nie zapytasz)

Odpowiedział(a): XXXX, 24 października 2009, 13:15 [#odpowiedz]
1
XXXX
Ja tam do niego nic nie mam. Fakt, czasem jest wkurzający i dodaje nieadekwatne odpowiedzi, ale nie mów że Tobie sie to nigdy nie zdarzyło?
I lubie jego pesymistyczne odpowiedzi Bo sam jestem pesymistą

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 24 października 2009, 13:16 [#odpowiedz]
15
gentelmanpaul
facku - twoj nick jest odzwierciedleniem ciebie. ja sie z ciebie nigdy nie nasmiewalem, a ty nie wiesz juz sam chyba co wymyslic na moj temat. jedynym ktory cie tu prawidlowo rozpoznal to killme. to ze jestes niedorozwinietym gnojkiem nie powinno byc dla ciebie atutem. teraz przynajmniej wiem co to sa emo. ty jestes dla mnie zwyklym gadem a twoj poziom inteligencji nie przekracza przecietnego plaza. nie wspomne o erudycji czy takcie bo pewnie nawet nie wiesz co to jest. ty w du.e rzniety emosiu.

Odpowiedział(a): XXXX, 24 października 2009, 20:16
2
XXXX
omG... uwielbiam ten tekst


Odpowiedział(a): listless, 26 listopada 2009, 15:33
0
listless
Paul kocham twoje teksty ! znowu pojechałeś

Odpowiedział(a): selena8, 24 października 2009, 14:59 [#odpowiedz]
3
selena8
niestety, FuckU, nie popisałeś się tym pytaniem. co kto mysli o jakim użytkowniku, to jego sprawa. w takim wieku, jaki napisałeś, że masz, powinieneś już trochę zacząć myśleć. popieram użytkownika GosiaczekOsa w większości jej wypowiedzi powyżej. powiem krótko: nie mam nic do gentelmanpaula.KAśdy ma inne spojrzenie na świat, trzeba to akceptować. nie wiem, czego się spodziewałeś, zadając to pytanie. mam nadzieję, że kiedyś to zrozumiesz.

Odpowiedział(a): BlueEe, 24 października 2009, 15:01 [#odpowiedz]
3
BlueEe
Fajny facet.
Prawie każdą swoją odpowiedzią mnie rozbawił.
No i popieram tych, którzy napisali, że wie co nie co o życiu

Odpowiedział(a): ciasteczko, 24 października 2009, 15:07 [#odpowiedz]
3
ciasteczko
fucku będziesz tak pytać o każdego? zresztą jakich odpowiedzi się spodziewałeś? a ten portal chyba nie służy do zadawania takich pytań :/

Odpowiedział(a): sebeq126, 24 października 2009, 15:15 [#odpowiedz]
1
sebeq126
To spoko gość Jak masz jakiś problem to napisz do przyjaciela...

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 24 października 2009, 15:18 [#odpowiedz]
4
Czarnaaa
Jesteś żałosny.... Aż szkoda klawiatury na ciebie Sprawia ci frajdę czepianie się porządnych ludzi czyli najpierw Killme a teraz Paula Wiesz cooo... FUCK U

Paul jest zaj*bisty

Odpowiedział(a): pepej94, 24 października 2009, 15:34 [#odpowiedz]
1
pepej94
według mnie powinieneś jak najszybciej spierd*alać z tego portalu bo możesz oberwać w mordę i wylądować na wieży ciśnień

Odpowiedział(a): Depeszka, 26 października 2009, 18:59
3
Depeszka
szkoda wieży ciśnień....lepiej jakiś Czarnobyl

Odpowiedział(a): Grzechu94, 24 października 2009, 15:55 [#odpowiedz]
1
Grzechu94
w ogóle takie DURNE EMO jak FuckU chyba nikogo nie lubią i wszystko im przeszkadza.., nawet normalni ludzie .. idź się leczyć ...

Odpowiedział(a): czarnaowca, 24 października 2009, 16:25 [#odpowiedz]
1
czarnaowca
Ja do Paula nic nie mam, pewnie dodałeś 2*więcej bezsensownych wiadomości niż Paul.
Tak więc - zamknij się.
Jak coś ci nie pasuje, to zachowaj to dla siebie, a nie szukasz sprzymierzeńców nie wiadomo po co i na co :/
Czekam na pytanie o mnie :/

Odpowiedział(a): kosmita123, 24 października 2009, 19:15 [#odpowiedz]
0
kosmita123
nie wiem o co Ci chodzi fuckU znam gentelmanpaul'a z korespondencji ale czytam też jego odpowiedźi i muszę powiedzieć że to spoko gość jest zabawny, potrafi odpowiadać sensownie a jednocześnie z humorem. Swoim pytaniem pokazałeś że to ty nie masz nic do roboty i zadajesz pytania żeby zadać.

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 24 października 2009, 19:20 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
to pytanie jest swietnym przykladem na to jak karty potrafiá sié odwracac mialo byc o Paul'u a tymczasem jest o FuckU

Odpowiedział(a): fable, 24 października 2009, 20:22 [#odpowiedz]
0
fable
uwielbiam Paula.
zawsze ma coś ważnego do powiedzenia, na każde pytanie zna odpowiedź.
pozdro dla Niego ; )

Odpowiedział(a): senderki11, 24 października 2009, 20:37 [#odpowiedz]
0
senderki11
ja nic do niego nie mam

Odpowiedział(a): niuniaSko, 24 października 2009, 22:27 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
co mysle? umie doradzic i zna sie na wielu sprawach ale czasem jak pier*ie jakis tekst to masakra.
peace

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 25 października 2009, 13:31 [#odpowiedz]
3
gentelmanpaul
dzieki wszystkim za wsparcie duchowe.

sweetdrama - popisz ze mna na private to sie przekonasz czy jestem fajny czy nie. bo jestes tu krotko i jeszcze mnie nie znasz...

Odpowiedział(a): Depeszka, 26 października 2009, 19:04
1
Depeszka
hehe...podejrzewam, że nie ma o czym.

Odpowiedział(a): lolcia, 25 października 2009, 14:33 [#odpowiedz]
1
lolcia
jest spoko nic do niego niemam

Odpowiedział(a): czyczek, 25 października 2009, 15:30 [#odpowiedz]
1
czyczek
Jest spoko, dobrze doradza nic do niego nie mam.
fucku zazdroscisz to napisz a nie durne pytania zadajesz...

Odpowiedział(a): killme, 25 października 2009, 21:58 [#odpowiedz]
1
killme
FuckU ty się lubisz narażać innym.. jak ty się tak na co dzień zachowujesz jak na pytajni to się dziwię że jeszcze żyjesz i nikt Ci mordy nie obił.. w sumie ogólnie się dziwie że żyjesz bo w końcu EMO jesteś i dziwne że się jeszcze sam nie zabiłeś
a od Paula się odwal bo w przeciwieństwie do Ciebie ten gość ma coś w głowie!
PS FUCK U!

Odpowiedział(a): bambus, 26 października 2009, 19:11 [#odpowiedz]
4
bambus
nie mam zamiaru oceniac Paula.
Ma poczucie humoru to napewno. I ogolnie lubie jego nastawienie do zycia.
Znamy go tylko z pytajni wiec skad mozecie wiedziec jaki on jest? hm..

FuckU a moze tak pogadajmy o Tobie co?
Ile Ty masz lat ze zachowujesz sie w ten sposob?

Odpowiedział(a): pepej94, 26 października 2009, 19:15 [#odpowiedz]
3
pepej94
zobaczcie cwaniaka, nawet nie odpowiedział nic w tym pytaniu

Odpowiedział(a): dareczka333, 27 października 2009, 15:49 [#odpowiedz]
-1
dareczka333
może być

Odpowiedział(a): julita2710, 27 października 2009, 15:52 [#odpowiedz]
0
julita2710
Czemu posypalo sie tak duzo minusow?:/

Odpowiedział(a): czarnaowca, 27 października 2009, 21:03
1
czarnaowca
to znak, że fucku jest z nami...

Odpowiedział(a): BlueEe, 27 października 2009, 21:13
0
BlueEe
nie. to znaczy, że chciał się na nas zemścić ze to, że nie jesteśmy z nim zanim się pociął

Odpowiedział(a): niuniaSko, 27 października 2009, 21:14 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
fuckU a ja mam propozycje. zamiast tak pytac o kazdego poczytaj sobie pytania typu "ktorych najbardziej lubicie a ktorych nie"

Odpowiedział(a): Taves, 29 października 2009, 20:34 [#odpowiedz]
3
Taves
Może lepiej powiem co myślę o emo...
Małe niedowartościowane dzieci które naprzykrzają się innym, nie potrafiące poradzić sobie z życiem i tym co je otacza, użalające się nad sobą zamiast coś z tym zrobić...
Ogólnie tylko płakać nad takimi albo skopać zależy od charakteru...
A co mam do gentelmanpaul - normalnego człowieka z dużym bagażem doświadczeń i wiedzy którą tu okazuje ... zupełnie nic.
Mimo że jestem tu krótko to mogę śmiało powiedzieć że jesteś niedowartościowany Fuck.

A i jeszcze jedno: "Traktuj z glana Emochama".

Odpowiedział(a): czarnaowca, 29 października 2009, 20:52
1
czarnaowca
Hehe
Ostatnie zdanie jest powalające

Odpowiedział(a): Taves, 29 października 2009, 21:59 [#odpowiedz]
1
Taves
C oż jest jeszcze pera odmian ^^
Traktuj z glana technofana.
Tego najczęściej używam ^^
Są też inne pewnie ale ich nie znam

Odpowiedział(a): Swan, 30 października 2009, 15:56 [rozwiń] [#odpowiedz]
-18

Odpowiedział(a): SmileyLady, 01 listopada 2009, 16:47 [#odpowiedz]
1
SmileyLady
mega gość, lubię Go.
pozdro dla Paula

Odpowiedział(a): Shine, 04 listopada 2009, 15:47 [#odpowiedz]
1
Shine
Paul jest zarą.bisty .
weź sie wal . Uważaj piszesz na pytajni bo jesteś ''fajna'' ^^

Odpowiedział(a): sakurcia, 07 listopada 2009, 11:07 [#odpowiedz]
1
sakurcia
jest ok.......

Odpowiedział(a): Esmeralda, 11 listopada 2009, 18:45 [#odpowiedz]
0
Esmeralda
nic do niego nie mam
ale Ty sie wszystkich czepiasz, wczesniej proszka i mari666avari...teraz gentelmenpaula

Odpowiedział(a): maria666avaria, 11 listopada 2009, 18:48
0
maria666avaria
Mnie tez sie czepial Hmm..chyba mnie to ominelo

Odpowiedział(a): maria666avaria, 11 listopada 2009, 18:52
0
maria666avaria
A nieeeeeeeeee...juz pamietam

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
27
24
10
27
59
28
22
27
45
27
688
39
25
29
21

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1021)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (277)Polityka (118)
Praca (442)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (312)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (831)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18025, Odpowiedzi: 327600