Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

25
Kara
Pytanie skierowane do pań
Pytanie zadał(a) Kara, 31 października 2009, 19:34
Co zrobić żeby chłopacy przestali gwizadać za mną. Wkurza mnie to że wieczorem nigdzie nie mogę wyjść w obawie że spotkam jakiś typów i że mi coś zrobią.
tagi: problem

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (25)

Odpowiedział(a): XXXX, 31 października 2009, 19:52 [#odpowiedz]
0
XXXX
Bo np. wyszli z opuszczonego domu, w którym kilka dni temu była płacząca dziewczyna, i wołali "ale z ciebie fajna du.pa"itp.?

Odpowiedział(a): niuniaSko, 31 października 2009, 19:53 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
jak masz nadszarpnieta reputacje albo ubierasz sie wyzywajaco to nic im nie narobisz

Odpowiedział(a): czyczek, 31 października 2009, 20:01 [#odpowiedz]
0
czyczek
'Nie gwizdz za mna Dzi.w.ka nie jestem' zawsze to do nich krzycze (nie odwracajac sie) i do tego fu.ck.er.a im pokazuje. Ich to zatyka i jest cisza. A jak cos jeszcze powiedza to idz dalej nie zwracajac na nich uwagi.

Odpowiedział(a): bambus, 31 października 2009, 20:30 [#odpowiedz]
0
bambus
czyczek ja myslalam ze jestes chlopakiem xD
hm.. nie ubieraj sie zbyt wyzywajaco?

Odpowiedział(a): czarnaowca, 31 października 2009, 20:37 [#odpowiedz]
1
czarnaowca
Ubierz się w dres, kaptur na głowę - wątpię żeby gwizdali
Oczywiście pod dres możesz założyć coś ładnego

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 31 października 2009, 21:04 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
zalezy od twojego wygladu i od kregow w jakich sie obracasz. normalni chlopcy nie gwizdza. a tych walnietych moze prowokujesz tapeta lub wyzywajacym ubiorem ?

Odpowiedział(a): Taves, 31 października 2009, 21:12 [#odpowiedz]
0
Taves
Pokemon czy już wszystkie znasz...

Gwizdali za workiem kości

Mało jacy faceci lecą na kościotrupy...

Odpowiedział(a): czyczek, 31 października 2009, 21:13 [#odpowiedz]
0
czyczek
O kurde... No to Cie zawiodlam P

Odpowiedział(a): bambus, 31 października 2009, 21:15 [#odpowiedz]
0
bambus
hehhe spoko

Odpowiedział(a): error, 31 października 2009, 21:56 [#odpowiedz]
0
error
Może nie noś miniówek krótszych od gaci i dekoltu do pępka ?

Odpowiedział(a): zbuntowana666, 31 października 2009, 21:57 [#odpowiedz]
0
zbuntowana666
załóż rajtuzy.

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 31 października 2009, 22:09 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
zalóz majtki i dluzszá spódnice

Odpowiedział(a): muminek1177, 31 października 2009, 22:36
0
muminek1177
Czytasz w moich myślach

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 31 października 2009, 22:49
0
GosiaczekOsa
no bo ja ogólnie rzecz biorác BOSKA JESTEM

Odpowiedział(a): muminek1177, 31 października 2009, 22:52
0
muminek1177
Zauważyliśmy to w poprzednich pytaniach ale gdy o tym wspomnieliśmy to się zawstydziłaś

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 31 października 2009, 22:58
0
GosiaczekOsa
ja zawstydzilam muminku, w moim slowniku brak pojecia wstyd

Odpowiedział(a): Taves, 31 października 2009, 22:42 [#odpowiedz]
0
Taves
Co to za zagadka: Czym różnią się pytania Kary [bożej] i Myszy [gryzonius emonius]
Kto zgadnie pierwszy dostaje nagrodę

Jak pisałem wcześniej Karo/Myszo idź do specjalisty/psychologa to może wspólnie rozwiążecie twe wszystkie problemy...

No w każdym bądź razie nie zadawaj dalej tych samych pytań na tym portalu bo to nie na wiele się zda...

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 01 listopada 2009, 00:11
0
GosiaczekOsa
odpwiadam na zagadké : NICZYM SIE NIE RÓZNIÁ
mniemam, ze dopowiedz jest prawidlowa - co wygralam

Odpowiedział(a): muminek1177, 01 listopada 2009, 14:20
0
muminek1177
Gosiu ja Cie nagrodze łap

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 01 listopada 2009, 14:51
0
GosiaczekOsa
uhuhu no dzięki muminku
warto było walczyc o tę nagrodę hahaha...

Odpowiedział(a): roy3000, 01 listopada 2009, 02:06 [#odpowiedz]
0
roy3000
idź na imprezę, zrzygaj się, strzel kloca na kanapie wtedy na pewno nikt nie zagwiżdże.

Odpowiedział(a): Taves, 01 listopada 2009, 10:17 [#odpowiedz]
0
Taves
Noo gratulacja ^^

Wygrałaś me bezkresne zdziwienie bo ta zagadka była baaardzo trudna ^^

No i też dwa upominki od sponsorów [czyt. kary i myszy] ^^

Odpowiedział(a): alfik, 01 listopada 2009, 11:22 [#odpowiedz]
0
alfik
znajdź sobie faceta najlepiej jakiegoś pakera i sprawa załatwiona albo daj ... tym gościom którzy na cb gwiżdżą i będziesz może miała spokój

Odpowiedział(a): julita2710, 01 listopada 2009, 15:22 [#odpowiedz]
0
julita2710
łahaha... wystaw im fuck you, albo nie reaguj ... ja tak robie xD

Odpowiedział(a): Bombolada, 07 maja 2010, 20:31 [#odpowiedz]
1
Bombolada
ubierz się w strój zakonnicy

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
8
26
7
23
1
22
8
8
10
3
11
17
4
6
8

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1022)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (278)Polityka (118)
Praca (445)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (312)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (832)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18031, Odpowiedzi: 327610