Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

8
kwiatuszek
Cechy zewnętzne i wewnętrzne
Pytanie zadał(a) kwiatuszek, 13 stycznia 2010, 19:36
jakie są cechy zewnętrzne i wewnętrzne gospodarstwa w utworze Pan Tadeusz????????? pomóżcie
tagi: lektura

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (8)

Odpowiedział(a): pepej94, 13 stycznia 2010, 20:21 [#odpowiedz]
0
pepej94
przestaniesz zawracać du*pę swoimi zadaniami ? może wysikać się za Ciebie lub stanik założyć ?

Odpowiedział(a): czyczek, 13 stycznia 2010, 20:24
0
czyczek
Haha, z tym stanikiem to pewnie byś chciał ale zdjąć ...

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 13 stycznia 2010, 20:24 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
gdybys przeczytala dzielo to bys wiedziala co napisac; gdybys nie przeczytala ale miala choc rozum to potrafilabys znalezc odpowiednie fragmenty mówiáce o tym NIE POMOGÉ bo dziéki temu sié tylko debilizm szerzy

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 13 stycznia 2010, 21:07 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
pan tadeusz to jedno z najwspanialszych dziel w literaturze polskiej. to wlasciwie ostatni esej w dziejach szlacheckiej rzeczypospolitej. moze twoi przodkowie przewracali gnoj widlami to cie i tadeusz go.wno obchodzi.... ale jak mozesz tego nie czytac ja bym sie na twoim miejscu spalil ze wstydu albo zapadl pod ziemie. to wspaniale dzielo przeczytac to obowiazek kazdego polaka. jesli nie poczuwasz sie przyynalezna do tego dzielnego narodu to wyjedz do izraela lub do rosji a nie bedziesz ludziom du.pe zawracac glupimi pytaniami. sorry za mocne slowa. nie bierz ich calkiem do siebie ale ja nie rozumiem jak polak czy polka moze o cos takiego pytac. co przekazesz kiedys swoim dzieciom ? dzieci walcie na wszystko liczy sie tylko kasiora

Odpowiedział(a): XXXX, 14 stycznia 2010, 14:58 [#odpowiedz]
0
XXXX
oj Paul. Chyba Cie dawno w polskiej szkole nie było... Kieeedyś to sie czytało, a teraz to ściąga, jedna, druga itd.
Dobrze mówi Gosia, gdybyś mogła wytężyć na chwile mózg to poszukałabyś odpowiednich wersów... A tak poza tym... Jeśli tego nie rozumiesz to nie słuchaj muzyki, nie oglądaj tv, ale sie wczuj. Bo do sztuki trzeba podchodzić z takim cichym dystansem .

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 14 stycznia 2010, 18:34 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
alez xxxx w polskim przedszkolu bylem. a ksiazki kupuje w sklepie lub wypozyczam opracowania o literaturze, i tam jest napisane co trzeba przeczytac. nie wiem co sciagac z internetu bo to chodzi o mnie a nie o to zeby sie nauczycielowi przypodobac. jak ja nie bede czegos wiedzial to mnie wysmieja........

Odpowiedział(a): ciasteczko, 14 stycznia 2010, 19:07 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
mam dla Ciebie swietna rade- przeczytaj te ksiazke co na egzaminie tez ktos Ci bedzie zdanie pisal?!

Odpowiedział(a): ciasteczko, 14 stycznia 2010, 19:46
0
ciasteczko
upss pomyleczka mialo byc ZADANIE a nie zdanie

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
41
7
4
49
27
14
3
1
2
17

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (765)Dom (1030)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (451)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (384)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (477)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (835)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18115, Odpowiedzi: 327736