Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

16
kirsti
Tylko szczerze
Pytanie zadał(a) kirsti, 25 czerwca 2009, 11:41
Napiszcie za co mnie lubicie i za co nie lubicie

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (16)

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 25 czerwca 2009, 12:15 [#odpowiedz]
1
gentelmanpaul
jestes bardzo wulgarna. czy przy rodzicach uzywasz rowniez takich slow? w twoim wieku raczej bardziej pasuje "bycie" mila skromna dziewczynka. popraw sie troche! dla mnie jestes ok. tylko nie klnij, prosze. chetnie bym napisal, ze cie lubie.

Odpowiedział(a): heroin, 25 czerwca 2009, 13:29 [#odpowiedz]
0
heroin
po Twoich wypowiedziach wyobrażam sobie Ciebie jako dziecko z osiedla która ciągle tylko klnie i podpala cygary
Mniej wulgarności,więcej wyrozumiałosci

Odpowiedział(a): heroin, 25 czerwca 2009, 13:41 [#odpowiedz]
0
heroin
a poza tym myślę ze jestes git
No cóz,ja tez do zbyt wyrafinowanych osób nie naleze.

Odpowiedział(a): kirsti, 25 czerwca 2009, 14:01 [#odpowiedz]
0
kirsti
no dobra,od dzis nie przeklinam

Odpowiedział(a): heroin, 25 czerwca 2009, 14:12 [#odpowiedz]
1
heroin
Ja obiecuje to sobie od dwóch lat xd
Super,ujawniłam swoją hipokryzję

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 25 czerwca 2009, 16:15 [#odpowiedz]
-1
Czarnaaa
Niezłe pytanie.... Wymiękłam... LOL

Odpowiedział(a): gość, 25 czerwca 2009, 16:16 [#odpowiedz]
0
gość
ja cie nie lubie bo jesteś pyskatą gówniarą gówno wiedzącom o życiu. potrafisz tylko szczekać nawet jak nie masz racji!

Odpowiedział(a): Depeszka, 25 czerwca 2009, 16:31
1
Depeszka
ooo fajnie? nie wiedziałam, że piszę się "gówno wiedzącom" gdybyś miał firefoxa to by ci wszystkie byki popodkreślał....

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 25 czerwca 2009, 19:13 [#odpowiedz]
1
Czarnaaa
Zgadzam się z Depeszką Poza tym mógłby się ten nasz gość zalogować, bo anonimowo to każdy sobie może wrzucać ile wlezie

Odpowiedział(a): error, 25 czerwca 2009, 20:28 [#odpowiedz]
0
error
Zgadzam się z dwoma damami powyżej
Jesteś zbyt wulgarna jak na swój wiek... a tak po za tym to chyba git.

Odpowiedział(a): chuck007, 25 czerwca 2009, 22:12 [#odpowiedz]
0
chuck007
13 lat i takie słownictwo... ja takiego nie znałam do czasu kiedy miałam 15 na karku racja, zbyt duzo przeklinasz, własciwie powinnaś w ogóle nie przeklinać to byłoby milej

Odpowiedział(a): roy3000, 26 czerwca 2009, 00:40 [#odpowiedz]
0
roy3000
a ja cię kurde nie znam ale żebyś nie skończyła jak statek na twoim awatarze lub moja spacja.

Odpowiedział(a): gość, 26 czerwca 2009, 01:21 [#odpowiedz]
0
gość
Nie zaloguje sie bo nie moge.A zresztom mam na imie Pawel

Odpowiedział(a): selena8, 26 czerwca 2009, 07:58 [#odpowiedz]
0
selena8
no to dużo nam mówi
zresztą równie dobrze możesz mie na imię Maciek, Ola czy Zygfryd itp. Kirsti, jak tylko przestaniesz tak przeklinać, to chyba nikt nie będzie miał nic przeciwko Tobie postaraj się

Odpowiedział(a): pepej94, 26 czerwca 2009, 08:47 [#odpowiedz]
0
pepej94
nie klnij tyle

Odpowiedział(a): Blue, 26 czerwca 2009, 10:39 [#odpowiedz]
0
Blue
W tej chwili Cię nie lubię za to, że podałaś tzw. Dzieciom Neo kolejny sposób na utrudnianie życia innym.. Pewnie za jakiś czas znów pojawi się pytanie w stylu: "Co o mnie sądzisz?" :/
No i przeklinanie..

Odpowiedział(a): miriam1, 13 lipca 2009, 22:52 [#odpowiedz]
0
miriam1
nieznam cie, więc nie wiem

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
37
22
13
67
47
7
44
34
13
46
21
4
45
1
4

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (765)Dom (1032)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (451)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (384)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (477)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (835)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18117, Odpowiedzi: 327739