Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

92
Czy wierzycie w koniec świata, który ma nastąpić w 2012r. ?
Pytanie zadał(a) gość, 14 lutego 2009, 16:07
Chce znać wasze zdanie na temat końca świata w 2012r. ;]

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (92)

Odpowiedział(a): error, 14 lutego 2009, 17:31 [#odpowiedz]
54
error
Hehe NIIE, zdecydowanie Nie Prędzej ludzie sami się pozabijają...

Odpowiedział(a): NaTT15, 14 lutego 2009, 18:46 [#odpowiedz]
0
NaTT15
Dokładnie.. Po za tym nie wiadomo kiedy to nastąpi..

Odpowiedział(a): Darkangel, 14 lutego 2009, 18:48 [#odpowiedz]
0
Darkangel
Zdecydowanie nie wierzę w takie brednie że niby w 2012 r miałby być koniec świata

Odpowiedział(a): Zerstoren, 14 lutego 2009, 19:56 [#odpowiedz]
0
Zerstoren
bullshit. Sami się zabijemy, ale zmiany przyrodnicze, aż tak szybko się nie posuwają by nastąpiło to akurat w tym roku,

Odpowiedział(a): gość, 14 lutego 2009, 20:18 [#odpowiedz]
1
gość
Ja w to nie wierze ,że koniec świata ma być 20-któregoś grudnia 2012 roku, ponieważ tyle już mówiono o końcu świata ,że ma to nastąpić z rokiem 2008 ,a tu co ? niespodzianka - wszyscy żyjemy

Odpowiedział(a): kabaczek97, 14 lutego 2009, 20:23 [#odpowiedz]
0
kabaczek97
Ja NIE wierze, bo nawet moja mama ze koniec świata już miał być w 19...któryms tam roku (tysiąc dziewięćset...którymś). I co nadal żyją, ci co mieli żyć...

Odpowiedział(a): aga006, 14 lutego 2009, 20:31 [#odpowiedz]
3
aga006
niet! przeciez to absurd jakiś że w 2012 ma byc koniec swiata xDD

Odpowiedział(a): killme, 14 lutego 2009, 20:34 [#odpowiedz]
-4
killme
Nikt chyba nie wierzy w takie brednie xD

Odpowiedział(a): Virus, 14 lutego 2009, 20:35 [#odpowiedz]
2
Virus
koniec swiata mialbyc najpierw w przelomie 1999/2000 a teraz podobno 12.12.2012 ale to g*wno prawda i tyle z mojej strony

Odpowiedział(a): rafaljackass, 12 marca 2009, 20:20
0
rafaljackass
teoretycznie , sugeruje się tak , bo tego dnia kończy się kalędarz majów

Odpowiedział(a): DarkSkorpio, 14 lutego 2009, 21:29 [#odpowiedz]
0
DarkSkorpio
Nie, bo po co wierzyć. Jak będzie to będzie, lepiej żyć by niczego nie żałować

Odpowiedział(a): gość, 14 lutego 2009, 21:52 [#odpowiedz]
0
gość
raczej nie... co prawda kalendarz astec-ow sie konczy w 2012 ale juz tyle bylo teorii o tym koncu... np. jak juz pare osob wspomnialo ze w 2008 roku, inni mowia ze jak muzyn zostanie papierzem... nie nie wierze

Odpowiedział(a): Budubu, 14 lutego 2009, 22:20 [#odpowiedz]
-1
Budubu
Nie, nie ma jak dla mnie na to żadnych dowodów.

Odpowiedział(a): gość, 14 lutego 2009, 22:58 [#odpowiedz]
0
gość
Nie, nie wierzę w toP

Odpowiedział(a): gość, 14 lutego 2009, 23:26 [rozwiń] [#odpowiedz]
-11

Odpowiedział(a): roy3000, 15 lutego 2009, 00:38 [rozwiń] [#odpowiedz]
-7

Odpowiedział(a): GingerHot, 15 lutego 2009, 12:25 [#odpowiedz]
1
GingerHot
Za mojego krótkiego życia już 4 razy miał być koniec świata za każdym razem nagłaśniają to i mówią, żeby tym razem nie ignorować przepowiedni Ja wierzę tylko w Boga i tylko on wie kiedy nastąpi koniec

Odpowiedział(a): gość, 15 lutego 2009, 13:25 [#odpowiedz]
8
gość
ja w to wierzę, powód końca świata? EURO 2012 w Polsce

Odpowiedział(a): delete, 15 lutego 2009, 17:08 [#odpowiedz]
0
delete
nieeeeeeeee

Odpowiedział(a): dyna, 15 lutego 2009, 17:19 [rozwiń] [#odpowiedz]
-14

Odpowiedział(a): roy3000, 15 lutego 2009, 17:57
6
roy3000
koniec świata będzie jak wszyscy będziemy pisali posty w ten sposób j.w

Odpowiedział(a): killme, 15 lutego 2009, 19:03
3
killme
popieram! jak wszyscy będą używali EMOpisma to koniec świata będzie szybciej niż nam sie wydaje xD

Odpowiedział(a): Ryan, 25 lutego 2009, 18:44
1
Ryan
To nie EMOpismo, tylko pokemoniaste xD

Odpowiedział(a): Gufiii, 15 lutego 2009, 17:20 [#odpowiedz]
-1
Gufiii
A ja wam powiem tak..... Gdzieś doczytałem, że w 2011roku mamy niby zobaczyć ,,to coś'' co ma nas zgładzić w 2012...... Wierzyć lub nie Sam nie wiem

Odpowiedział(a): gość, 15 lutego 2009, 18:06 [#odpowiedz]
0
gość
niewieże bo wtedy bedzie euro

Odpowiedział(a): gość, 15 lutego 2009, 19:17 [#odpowiedz]
0
gość
Ja w to nie wierzę.

Odpowiedział(a): gość, 15 lutego 2009, 21:21 [rozwiń] [#odpowiedz]
-9

Odpowiedział(a): gość, 24 lutego 2009, 13:39
-1
gość
Data urodzin Jezusa jest umowna. Tak jak wszystko. Wiele nacji ma swój własny umowny system obliczania czasu i swój własny umowny kalendarz. I jaki dziennik? Jakie przepowiednie? To tylko kalendarz. Zwykły kalendarz.

Odpowiedział(a): gość, 15 lutego 2009, 21:52 [#odpowiedz]
1
gość
Nikt nie wie kiedy nastąpi koniec świata, a jeśli są tacy co twierdzą, że wiedzą- kłamią.

Odpowiedział(a): gość, 15 lutego 2009, 22:15 [#odpowiedz]
1
gość
ja wam powiem tak. ja niewierze a zreszta sie zgadzam z wami. w 2012 roku babyc koniec swiata a wtedy mamy miszczostwa europy w polsce i to jest dziwne ja bym nazwał to jest smieszny przybatek, a co do kalendaża asteków czy majów jak by oni żyli teras to morze a że niezyja bo gdyby zyli to przedlużyli by ten kalendaz czy dziennik zreszta i tak bedzie a narazie "POŻYJEMY ZOBACZYMY"

Odpowiedział(a): gość, 16 lutego 2009, 07:05 [#odpowiedz]
2
gość
Na Boga! Facet zainstaluj sobie Firefoxa to podkreśli te Twoje byki na bieżąco i nie będziesz się już musiał tłumaczyć, że masz papiery na dysleksję...
Jak będziemy do wszystkiego tak podchodzili jak co niektórzy do pisowni w necie, to koniec świata jest nieuchronny he he...

Odpowiedział(a): Bielasso, 16 lutego 2009, 10:54 [#odpowiedz]
1
Bielasso
haahahaha popieram gościa nade mną błędy STOP a co do końca świata to nie wierzę a nawet jak by miał nastąpić to nic bym w swoim życiu nie zmienił bo ani się nie boję śmierci ani nie zaczął bym szaleć bo czerpię z życia tyle radości ile mi trzeba.

Odpowiedział(a): Taxus, 16 lutego 2009, 12:31 [#odpowiedz]
2
Taxus
W sumie to końców świata było już troche...w 1999 miał być, 2000 również, później ktoś stwierdził iż kalendarz którego używamy jest źle policzony i koniec świata ponownie przesunięto...a teraz 2012...Ciekawe jaka data będzie po tym.

Odpowiedział(a): gość, 16 lutego 2009, 12:47 [#odpowiedz]
2
gość
tylko Bóg wie, kiedy skończyć z naszym marnym światem
ale wolałbym, żeby to było po udanym Euro 2012 xD i żebym się wnuków doczekał
(a mam niespełna 22 lata)

Odpowiedział(a): siesnimi85, 16 lutego 2009, 12:56 [#odpowiedz]
1
siesnimi85
no no ciekawe, ciekawe co bedzie ... bardziej tak z przymróżeniem oka na to spogladam, ale ... nawet nakrecili 2 filmy o tym dniu : " 2012" oraz " 2012-Koniec Świata". A tak po za tym , wtedy nie kończy sie kalendarz Azteków tylko Majów...

Odpowiedział(a): barto24, 16 lutego 2009, 17:46 [#odpowiedz]
4
barto24
Koniec świata będzie jak serial moda na sukces się skończy

Odpowiedział(a): gość, 16 lutego 2009, 18:30 [#odpowiedz]
3
gość
25 Grudnia 2012 r kończy się kalendarz Majów.
Co nie oznacza iż bedzie koniec świata
Bo to że ułozyli kalendarz aż do 2012 r świadczy o tym że byli niesamowicie inteligentni , z różnych przyczyn mogli go nie skończyć.
i nikt tak naprawde nie wie jak było
zresztą mamy XXI w i myśle że naukowcy przewidzieli by ' koniec świata ' zresztą od tak to nie nastąpi . Musi się coś stać nie wiem kometa czy coś.
Zresztą moim zdaniem sami się nie długo powybijamy że tak powiem ponieważ na dzień dzisiejszy praktycznie wszyscy nasi sasiedzi posiadają bomby atomowe . I gorzej kiedy stosunki euriopejskie i nie tylko zaczną się psuć wtedy możemy liczyć na zagłade

Odpowiedział(a): GingerHot, 16 lutego 2009, 19:04 [#odpowiedz]
1
GingerHot
Ludzie nie piszcie takich rzeczy Ja jeszcze nie nacieszyłam się życiem...

Odpowiedział(a): gość, 17 lutego 2009, 18:52 [#odpowiedz]
-1
gość
Ludzie kalendarz Azteków jest cykliczny TZN pewnego dnia się kończy lecz następnego zaczyna się odnowa. Koniec ludzkości może nadejść w każdym momencie tylko nie zdajemy sobie z tego sprawy wystarczy że jeden megawulkan wybuchnie i życie na ziemi się skończy

Odpowiedział(a): gość, 17 lutego 2009, 20:41 [#odpowiedz]
0
gość
Ja w to wierze przeciez naukowcy to potwierdzili moze nie są do końca pewni ale wiedzą że przebiegunowanie miało miejsce już wiele razy i było cykliczne.Słyszalem że w niektórych państwach budują już schrony ale niewiem czy to prawda.

Odpowiedział(a): gość, 17 lutego 2009, 22:13 [#odpowiedz]
1
gość
Koniec świata?! O... a który to już z kolei ?

Odpowiedział(a): heh, 18 lutego 2009, 14:08 [#odpowiedz]
0
heh
6 06 2006r miał być koniec świata w 1 01 2000r. też miał być koniec i 31 12 1999r też i 1000r też i w 666 roku też miał być koniec

Odpowiedział(a): gość, 18 lutego 2009, 19:14 [#odpowiedz]
2
gość
Jak Reprezentacja Polski wygra na EURO 2012 to koniec świata...

Odpowiedział(a): gość, 18 lutego 2009, 21:13 [#odpowiedz]
0
gość
Po odpowiedzi barto24 sądze, że nigdy nie będzie końca świata

Odpowiedział(a): gość, 19 lutego 2009, 10:47 [#odpowiedz]
-1
gość
po przeczytaniu waszych odpowiedzi mam mętlik w głowie, ale jeden jasnowidz rok temu przepowiedział obecny kryzys, w który oczywiście wtedy nikt nie wierzył. Ten facet podał nawet miesiąc w którym kryzys nastąpi jego przepowiednia sprawdziła sie.
ten jasnowiedz twierdzi ze bedzie III wojna swiatowa...

Odpowiedział(a): gość, 19 lutego 2009, 17:04 [#odpowiedz]
1
gość
Nie wierzę w te brednie ! Bóg tylko wie, kiedy będzie koniec świata ! Któryś z Was powiedział, że koniec świata będzie trwał 3 dni-Bzdura. Gdy nastąpi ten ostatni dzień nawet nie pomyślimy ani się nie zorientujemy, że nas już nie ma. A po za tym apokalipsa w 2012r. to jeden z wymysłów Jehowych.

Odpowiedział(a): elogrod, 19 lutego 2009, 17:55 [#odpowiedz]
0
elogrod
Koniec Świata jest jak brakuje mi kasy do następnej wypłaty. Dla każdego nastąpi Koniec świata. Tylko każdy dostąpi to w innym wieku. Dla jednych to będzie 90lat, a dla innych 20. Wypada to losowo.
I tak się spotkamy na Tamtym Świecie. Do zobaczenia.

Odpowiedział(a): czesio0007, 19 lutego 2009, 20:40 [#odpowiedz]
0
czesio0007
Nie będzie końca świata w 2012 i jak w to można wierzyć.... Ile razy już miał by koniec świata to jest po prostu wymysł ludzi hihi

Odpowiedział(a): gość, 19 lutego 2009, 22:19 [#odpowiedz]
0
gość
w 2012r. kończy sie kalendarz majów

Odpowiedział(a): pepej94, 24 lutego 2009, 09:49
1
pepej94
to zacznie się czerwców

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
22
65
49
21
12
21
82
10
6
0
11
23
9
2
21

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (340)Dom (510)
Edukacja i szkoła (737)Erotyka i seks (287)
Film (3585)Gry (422)
Hobby (321)Inne (3989)
Komputery i Internet (915)Kulinaria (202)
Kultura (178)Ludzie (1605)
Miłość i relacje (1251)Moda (270)
Motoryzacja (180)Muzyka i taniec (821)
Podróże (219)Polityka (101)
Praca (269)Prezenty (151)
Rozrywka (441)Sport (253)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (611)Zdrowie (642)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14685, Odpowiedzi: 311650