Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

65
Kiedy będzie koniec Świata?
Pytanie zadał(a) gość, 10 stycznia 2009, 19:53
Krótkie i treściwe pytanie. Kiedy nastąpi koniec świata i co się potem stanie?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (65)

Odpowiedział(a): gość, 10 stycznia 2009, 21:43 [rozwiń] [#odpowiedz]
-5

Odpowiedział(a): gość, 31 stycznia 2009, 22:18
2
gość
Wcale nie w 2012 roku i nie będzie epoki lodowcowej ty jesteś głupi i tyle.Koniec świata będzie gdy słońce wybuchnie czyli za kilka miliardów lat

Odpowiedział(a): gość, 11 stycznia 2009, 21:12 [#odpowiedz]
-1
gość
zgadza się. w 2012, bo wtedy jeżeli dojdzie do skutku (mam nadzieję, że się nie wyrobimy, bo chcę się ponabijać) Euro będzie w Polsce.

Odpowiedział(a): gość, 11 stycznia 2009, 22:26 [rozwiń] [#odpowiedz]
-11

Odpowiedział(a): gość, 12 stycznia 2009, 12:53 [#odpowiedz]
7
gość
haha nigdy

Odpowiedział(a): gość, 12 stycznia 2009, 17:29 [#odpowiedz]
5
gość
Gdy wybuchnie 3 i ostatnia wojna swiatowa i ludzie sami sie wyzabijaja ta swoja bronia a zywioly im tylko pomoga...

Odpowiedział(a): gość, 12 stycznia 2009, 19:25 [#odpowiedz]
6
gość
ludzie przestańcie gadać ze w 2012 bo tyle razy mial niby byc ten koniec świata a jakoś ciagle istnieje wiec moim zdaniem koniec swiata bedzie... hmm na pewno dłuuuugo po naszej śmierci pzdr Nula

Odpowiedział(a): domiklosi, 01 lipca 2010, 08:51
0
domiklosi
takie coś zdaża się raz na kilkanaście mlrd lat dzieje się coś tam z płytami tektonicznymi ziemii osatnio było to w 9000którymś roku p.n.e. więc 11 miliardów bedzie za bardzo długo

Odpowiedział(a): gość, 12 stycznia 2009, 23:56 [#odpowiedz]
3
gość
ostatnio naukowcy stwierdzili, ze za ok. 2-3 miliardow lat, wiec troche tego czasu jeszcze zostalo

Odpowiedział(a): LadyEfron, 13 stycznia 2009, 16:08 [#odpowiedz]
0
LadyEfron
24 grudnia 2012 roku. Nie wierzę... MAMO.! xD

Odpowiedział(a): gość, 25 lutego 2009, 20:47
-1
gość
31 grudnia 2012 roku zatrzyma się ziemia na 3 dni ...a potem...

Odpowiedział(a): gość, 13 stycznia 2009, 16:39 [#odpowiedz]
3
gość
O masz.. nikt. nikt.. niktr. tylko jednen Bóg Pan wie kiedy.. To on zdecytuje .. nie wierze ze w 2012.. ani ze.. 2 a nawet 8 mlrd. lat.. .. zqaalosni jestescie.. wogule bezsensu pytanie.. jedynie moglabym sie zgodzic z nula.. KC ADI..

Odpowiedział(a): DooM, 13 stycznia 2009, 22:31 [#odpowiedz]
0
DooM
Ja wierzę w to, że koniec świata nadejdzie gdy pojawi się AntyChryst i nastawi wszystkich grzeszników którzy za nim pójdą, by walczyli z ludźmi wiary. Wtedy pochłonie ich piekło, a z nieba zstąpią anioły by zabrać do nieba ludzi "dobrych", by żyli długo i szczęśliwie.

Odpowiedział(a): gość, 14 stycznia 2009, 19:39 [#odpowiedz]
2
gość
Podobno według kalendarza Majów ma być 2012 roku 31. grudnia, a mianowicie Ziemia ma zacząć kręcić się w dugą strone (przez jakies "pole magnetyczne)i spadnie na nas wielki meteoryt. Ale ja w to nie wierze (tak pisało na onecie).

Odpowiedział(a): gość, 15 stycznia 2009, 16:50 [#odpowiedz]
1
gość
bzduryprędzej świnie zaczną latać niż będzie koniec światabrednie xD a nawet jak bedzie ten koniec świata to my już dawno będziemy odpoczywać w trumnach xD

Odpowiedział(a): gość, 15 stycznia 2009, 19:51 [#odpowiedz]
2
gość
Ten 2012 rok, bardzo prawdopodobny.. duzo o tym słyszłam i od tych naukowców i od tych co maja wizje itp. ale raczej w to nie wierze.. takim pewniejszym końcem świata, aczkolwiek także wątpliwym jest wypalenie sie słońca.. a nastapi to dopiero za jakies kilka miliardow lat.. a wiec mozemy spac spokojnie

Odpowiedział(a): killme, 16 stycznia 2009, 11:41 [#odpowiedz]
0
killme
bzdury a nie prawdopodobny 2012 rok!nie ośmieszajcie sie!xD jak będzie koniec świata my już dawno będziemy na tamtym świecie więc nad czym tu rozmyślać xD

Odpowiedział(a): gość, 16 stycznia 2009, 15:04 [#odpowiedz]
0
gość
Kiedyś mówili że w 2000 r inni że w 2007 nie wiadomo...

Odpowiedział(a): Natalia, 16 stycznia 2009, 15:32 [#odpowiedz]
2
Natalia
To wie tylko Bóg...
na razie cieszcie się pełnią życia, zamiast martwić się końcem świata

Odpowiedział(a): gość, 16 stycznia 2009, 20:50 [#odpowiedz]
0
gość
wyjscia sa 4

1.podobno ja papierzem zostanie murzyn
2.jak jakas satelita amerykanska uderzy w Polske
3.w swiatyniach majow czesto pojawia sie liczba 2012
4.sam Bóg wie kiedy to nastąpi

Odpowiedział(a): Sharq, 16 stycznia 2009, 23:25 [#odpowiedz]
0
Sharq
Co do papieża to teraźniejszy ma w godle murzyna i jakoś żyjemy, a wątpię, żebyśmy zginęli jak Ben umrze. Dalej co do tych Majów to teraz dopiero się dowiedziałam o tym 2012 roku. Bóg wie i nie powie. A amerykańska satelita nie uderzy w nas.

Zapraszam serdecznie na gg : 7921766. Chętnie o tym pogadam

Odpowiedział(a): gość, 18 stycznia 2009, 01:14 [#odpowiedz]
2
gość
miedzy 20a24 grudnia 2012 bo wtedy wlasnie bedzie przebiegunowanie ziemi nasza planeta zatrzyma sie na jakis czas wystapia oceany i zaleja 90%planety bezpieczne beda tylko tereny centralnej afryki i polnocne indie.zreszta nawet pentagon wydal oswiadczenie w tym temacie

Odpowiedział(a): novuska, 18 stycznia 2009, 21:23 [#odpowiedz]
0
novuska
zapytajcie jehowców! u nich już tyle razy był że głowa mała..

Odpowiedział(a): gość, 18 stycznia 2009, 21:48 [#odpowiedz]
-2
gość
Jutro! )

Odpowiedział(a): gość, 19 stycznia 2009, 16:05 [#odpowiedz]
0
gość
Podobno w 2012 ale ja w to nie wierze... RACZEJ tylko wtedy kiedy wszystkie lodowce się roztopią...
ludzie dajcie spokój xD

Odpowiedział(a): gość, 19 stycznia 2009, 16:44 [#odpowiedz]
0
gość
Nie warto wierzyć w to, że koniec świata będzie w 2012roku. spytajcie swoich dziadków, ponieważ dawno temu mówiono że koniec świata będzie w 2000 roku... a my mamy już 2009 rok gdyby ktoś nie zauważył... w Piśmie Świętym jest napisane że koniec świata będzie w najmniej spodziewanym momencie. zgadzam się z Nulą że tylko bóg wie kiedy to nastąpi. równie dobrze koniec świata może nastąpić jutro. I kto się tego spodziewa

Odpowiedział(a): gość, 20 stycznia 2009, 10:22 [#odpowiedz]
0
gość
koniec swiata bedzie wczoraj

Odpowiedział(a): delete, 20 stycznia 2009, 13:11 [#odpowiedz]
0
delete
nie mam pojęcia...i chyba nie chcę wiedzieć

Odpowiedział(a): gość, 20 stycznia 2009, 17:49 [#odpowiedz]
1
gość
Różnica między rokiem 2012 a wszystkimi końcami świata, jakie miały być, jest taka, że info o roku 2012 jest nie tylko w przepowiedniach, ale w kalendarzu majów i wiedzy astronomicznej starożytnych Egipcjan, a to już nie takie byle co. Oglądałem kiedyś na YouTubie filmiki o tym, w tym wywiad z polskim geologiem. Nie był on w stanie powiedzieć czegokolwiek o prawdziwości przewidywań starożytnych, bo wiedza o Słońcu, jaką teraz dysponuje ludzkość (cała sprawa polega na hiperaktywności Słońca w 2012 r., którą to zresztą naukowcy zgodnie potwierdzają) jest po prostu zbyt mała. Wniosek: nie można tego bagatelizować.

Odpowiedział(a): gość, 20 stycznia 2009, 17:55 [#odpowiedz]
0
gość
Acha, tak w ogóle to nie chodzi o żaden koniec świata, tylko o katastrofalne dla większości z nas (śmierć) skutki cyklów tej hiperaktywności słonecznej, jakie Ziemia podobno naturalnie przechodzi. Podobno, bo znowu - nasza obecna cywilizacja ma za mało rozwiniętą naukę, żeby to zweryfikować.

Odpowiedział(a): gość, 21 stycznia 2009, 22:45 [#odpowiedz]
2
gość
Z majami rok 2012r. dlatego jest kojarzony, że ich kalendarz kończy się tego roku. Wcale nie piszą tam że to będzie koniec świata. Jest szansa że im nie starczyło ściany...

Katastrofalnie - możliwy za kilka miliardów lat,
Atak UFO - gdyby chcieli już by się do nas wybrali
2012r. - bzdura wyssana z palca. Napisali w Fakcie albo SuperExpressie i się rozeszło.
Bóg - przez całe pismo święte zapewnia Nas, że nie będziemy się spodziewać. Może gdy ludzie będą czuć się tak dumnie ze swoich osiągnięć że przestaną myśleć o końcu świata on wróci i pokaże kto jest szefem.

Pozdro, Janek

Odpowiedział(a): gość, 22 stycznia 2009, 16:42 [#odpowiedz]
1
gość
Wole nie wiedziec nie wiem jak wy ale ja sie bardzo boje smierci i jak tylko o tym myśle to zaraz płacze

Odpowiedział(a): krystian, 27 stycznia 2009, 00:39 [#odpowiedz]
0
krystian
Ehh, @up up Taki z Ciebie katolik jak ze mnie baletnica. Ja nie jestem wierzacy a wiem ze w biblii czy gdzies tam jest zapisane ze nastanie sąd ostateczny, armagedon, apokalipsa, ze bog bedzie sądzic ŻYWYCH i umarłych. Gdy ten papiez co teraz mamy umrze, Papiezem zostanie ktos, kto nazwie sie Piotr. Bedzie rzadzil nieudolnie i przeniesie stolice z watykanu gdzies tam. Oprocz tego Ziemie zaleje Morze ognia. Taka przepowiednie gdzies kiedys znalazlem Te morze ognia to pewnie chodzi o wojne nuklearna, bo ma chyba byc III wojna. Nieznam szczegolow, co bedzie to bedzie. A euro doczekamy, bo wg majow, to ma byc w grudniu jakos tak.

Odpowiedział(a): gość, 31 stycznia 2009, 18:42 [#odpowiedz]
1
gość
Kiedy słońce wybuchnie.A wybuchnie za kilka miliardów lat

Odpowiedział(a): gość, 05 lutego 2009, 22:21 [#odpowiedz]
-1
gość
w 2012 roku

Odpowiedział(a): gość, 14 lutego 2009, 10:57 [#odpowiedz]
0
gość
Ale wy wszyscy pierdo*****e od rzeczy. Majom sie nie chcialo rysowac kalendarza dalej niz do 2012 roku i wszyscy sobie wymyslili ze wtedy bedzie koniec swiata. Żenada...

Odpowiedział(a): error, 14 lutego 2009, 17:33 [#odpowiedz]
0
error
Kiedy wyemitują ostatni odcinek mody na sukces

Odpowiedział(a): Darkangel, 14 lutego 2009, 18:59
1
Darkangel
Moda na sukces będzie trwać wiecznie agencie Err więc nasz świat jest bezpieczny hehe

Odpowiedział(a): vanka, 14 lutego 2009, 22:30 [#odpowiedz]
0
vanka
jak sie przeladuje nsza piekna planeta i zrobi bumm

Odpowiedział(a): vanka, 14 lutego 2009, 22:37 [#odpowiedz]
0
vanka
a wlasciwie nasze sloneczko bedzie pierwsze

Odpowiedział(a): ulcia4517, 17 lutego 2009, 18:14 [#odpowiedz]
0
ulcia4517
Gdyby miał być koniec świato to by dawno był już miało byc koniec świata w 2008 roku a jakos jeszcze żyjemy dopuki ludzie żyjo to KONIEC ŚWIATA NIGDY

Odpowiedział(a): gość, 17 lutego 2009, 19:52 [#odpowiedz]
0
gość
Koniec Świata? nigdy
Koniec życia na ziemi? kiedy słońce wybuchnie
Mylicie 2 proste pojęcia we wszechświecie nie możemy być jedynymi rozumnymi istotami gdyż jest on za duży i gdzieś musiało powstać życie

Odpowiedział(a): Nat, 20 lutego 2009, 15:29 [#odpowiedz]
0
Nat
oby nie za mojego zycia

Odpowiedział(a): gość, 21 lutego 2009, 18:42 [#odpowiedz]
0
gość
Jak piekło zamarznie

Odpowiedział(a): Strawberry110, 22 lutego 2009, 15:02 [#odpowiedz]
0
Strawberry110
2012.? Popłakałam się ze śmiechu..==' Koniec świata miał być też w 2002,2007,2004 i w 1992 == I rzeczywiście..sprawdziło się xDD .

Odpowiedział(a): domiklosi, 01 lipca 2010, 08:57
0
domiklosi
i w 999r od tamtej pory obchodzimy sylwestra. a jak chcecie zapytac to piszcie do mnie wiadomosci

Odpowiedział(a): lila1107, 22 lutego 2009, 21:26 [#odpowiedz]
0
lila1107
Zgadzam się z error, a tak naprawde to wtedy jak Bóg zdecyduje a nie jak ktoś wymyśli ż w 2012 równie dobże może być za minute, sekunde czy godzine. Poprostu czekajcie na Boga, bądzicie przygotowani i przeczytajcie zdanie w Bibli "nie znacie dnia ani godziny". Końec świata miał ybć w prawie każdym roku więc się nie martwcie

Odpowiedział(a): jerzol, 23 lutego 2009, 22:46 [#odpowiedz]
0
jerzol
Zgadzam się z tym, że tylko Bóg wie, kiedy będzie koniec świata, ale dlaczego nie wierzycie, że mógł się komuś objawić i powiedzieć mu o tym. W końcu w czasie potopu biblijnego Bóg objawił się Noemu i kazał zbudować łódź i dzięki temu przetrwała cywilizacja. Gdyby wtedy się nie objawił byłby koniec cywilizacji. Równie dobrze mógł się objawić każdemu z proroków, którzy przepowiedzieli koniec świata. Ale moje motto jest następujące: Pożyjemy, zobaczymy

Odpowiedział(a): gość, 26 lutego 2009, 21:56 [#odpowiedz]
0
gość
Majowie napisali kaledarz do 2012 roku (tlumaczac na kalendarz gregorianski []) Wg ich kalendarza w tym czasie co na naszym kalendarzu bedzie 2012, na ich kalendarzu bedzie rok 4000. I to jest odpowiedzia na to ze niechcialo im sie rysowac dalej kalendarza i zostawili na okraglej dacie, a potem jakis NIBY naukowiec policzyl date na nasz kalendarz i wyszedl rok 2012. Pomyslcie sami jak ciezko by bylo wyliczyc wiecej niz 734380 dni bez komputera ^^

Odpowiedział(a): sylwia2302, 27 lutego 2009, 22:04 [#odpowiedz]
0
sylwia2302
Koniec świata ma nastąpić w tedy gdy ponownie na ziemie zejdzie Jezus Chrystus.! Weźmie nas do nieba (tych zasłużonych) inni pójdą do czyśćca.. weźmie to całe zło ze sobą i ziemia zacznie na nowo żyć tak jak było za czasów DINOZAURÓW. xd ludzie zaczną wszystko od nowa..od początku..
W sumie to nikt nie wie czy będzie to w 2012 czy jakimś innym czasie..kiedyś to nastąpi najprawdopodobniej w tedy gdy na ziemi ZŁO zgładzi DOBRO, a więc do dzieła ZACZNIJMY OD SIEBIE poprawmy swe życie,zacznijmy pomagać innym i zwalczmy to cholerne zło na tym wielkim NASZYM świecie. a nie gdybajmy.!

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
92
12
8
49
22
21
9
30
82
2
6
54
10
21
29

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (327)Dom (491)
Edukacja i szkoła (732)Erotyka i seks (287)
Film (3585)Gry (421)
Hobby (316)Inne (3950)
Komputery i Internet (913)Kulinaria (199)
Kultura (178)Ludzie (1604)
Miłość i relacje (1248)Moda (261)
Motoryzacja (179)Muzyka i taniec (820)
Podróże (217)Polityka (100)
Praca (260)Prezenty (142)
Rozrywka (439)Sport (252)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (607)Zdrowie (639)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14552, Odpowiedzi: 311265