Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

74
pepej94
Jakie macie plany na swoją przyszłość ? :>
Pytanie zadał(a) pepej94, 04 marca 2009, 21:45

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (74)

Odpowiedział(a): killme, 05 marca 2009, 08:08 [#odpowiedz]
8
killme
Są dwie możliwości.. albo zostane "śmieciem" i będe zamiatał ulice, albo moje marzenie się spełni i wydam kiedyś płytę [muzyka punk-rock] xD

Odpowiedział(a): patrycja77, 06 grudnia 2009, 19:57
0
patrycja77
hah, a masz talenta?

Odpowiedział(a): NaTT15, 05 marca 2009, 08:24 [#odpowiedz]
0
NaTT15
Hmm ja bym chciała być fizjoteraopeutką ... Albo nauczycielką

Odpowiedział(a): roy3000, 05 marca 2009, 17:50 [#odpowiedz]
3
roy3000
obliczyłem że w wieku 35 lat będę miliarderem

Odpowiedział(a): pepej94, 23 czerwca 2009, 10:52
0
pepej94
o0 to nice podzielisz się ?

Odpowiedział(a): emiilci00, 05 marca 2009, 18:06 [#odpowiedz]
0
emiilci00
Ja bym chciała być weterynarzem

Odpowiedział(a): Darkangel, 05 marca 2009, 21:59 [#odpowiedz]
1
Darkangel
Najbliższa przyszłość to chęć skończenia studiów i obrona magisterki potem znalezienie pracy.. i co najważniejsze żebym na zawsze został ze swoją ukochaną

Odpowiedział(a): proszek, 06 marca 2009, 16:34 [#odpowiedz]
3
proszek
Do Klime uważasz że osoby zamiatające ulice to śmiecie?

ja uważam że żadna praca nie hańbi

Odpowiedział(a): Szenioritta, 06 marca 2009, 20:00 [#odpowiedz]
0
Szenioritta
ja chciałabym pracować w jakimś muzeum czy coś... Mam nadzieje że mi sie uda

Odpowiedział(a): gość, 07 marca 2009, 00:14 [#odpowiedz]
0
gość
Wygrać kasę i spełnić swoje marzenia Takie mam plany na przyszłość

Odpowiedział(a): gość, 07 marca 2009, 18:28 [#odpowiedz]
0
gość
Heh Ja Bym osobiscie Chciał Zostac Lekarzem Diagnostykiem albo moze Obrona Przyrody ... a jak juz mi całkowicie nie wyjdzie to moze Wojsko Zawodowe

Odpowiedział(a): gość, 08 marca 2009, 10:14 [#odpowiedz]
0
gość
nie mam planow. niewiem co bedzie jutro a co dopiero za kilka lat...na dzien dzisiejszy nie chce mi sie zyc.

Odpowiedział(a): Karmel, 08 marca 2009, 12:17 [#odpowiedz]
0
Karmel
Rozmawiałem na ten temat z nauczycielem języka polskiego. Mówił, że każdemu ludzie mówią, że ma taki talent, albo taki itd... a jak przychodzi co do czego i taka osoba dostaje pytanie kim chciałaby być w przyszłości, co naprawdę dobrze jej wychodzi to nie wie co odpowiedzieć. Powiedział, że należę do małej grupy ludzi która jednak ma ogromne zadatki w jakiejś dziedzinie i powinienem iść w tym kierunku. Jeśli się nie uda - trudno, ale muszę myśleć i mieć chęci, żeby się udało

Piszę maile jak dorosły, mam siostrę, brata i kuzynkę w Londynie, więc obecnie moim celem jest praca w Londyńskim oddziale spółki MTV Networks jako ich PRowiec

Mam nadzieję, że się uda

Odpowiedział(a): gość, 08 marca 2009, 12:56 [#odpowiedz]
0
gość
chciałabym zostac psychologiem i tłumaczem j. angielskiego. myslę też na zostaniu fotomodelką.Czasem jeszcze wrcam marzeniami do dzieciństwa i marzy mi się bycie piosenkarką tak szczerze, to i tak nie wiem co bede chciała robić za rok czy za dwa lata. mam jeszcze czas, w końcu dopiero 14 lat skończyłam

Odpowiedział(a): jerzol, 08 marca 2009, 23:05 [#odpowiedz]
0
jerzol
A ja chciałbym zarobić, ale się nie narobić. A tak na poważnie to nie wiem bo... warto żyć chwilą i nie spoglądać daleko w przyszłość =]

Odpowiedział(a): gość, 09 marca 2009, 16:21 [#odpowiedz]
0
gość
Mój plan na przyszłość to zrealizowanie swoich wszystkich marzeń

Odpowiedział(a): gość, 09 marca 2009, 16:58 [#odpowiedz]
0
gość
moje najblizsze plany na przysz. to isc sie wysrac i zwalic konia nerx ide palniac marzenia

Odpowiedział(a): Kalientaa, 14 marca 2009, 19:31 [#odpowiedz]
0
Kalientaa
w przyszłości? chciałabym mieć własną cukiernię

Odpowiedział(a): Kalientaa, 03 kwietnia 2009, 22:14
0
Kalientaa
a jak nie to, to chcę pracować w policji kryminalnej w laboratorium

Odpowiedział(a): Rinkashimikika, 19 marca 2009, 13:30 [#odpowiedz]
1
Rinkashimikika
Ja do wojska chciałam iść
I zostać zawodowym marynarzem!

Odpowiedział(a): gość, 19 marca 2009, 16:11 [#odpowiedz]
0
gość
najlepiej nic nie planować... najlepszy jest spontan

Odpowiedział(a): margot, 23 marca 2009, 15:16 [#odpowiedz]
1
margot
ja bym chciala zostac projektantem wnetrz (ucze sie w tym kierunku ) lecz prywatnie chce robic tatuaze ludziom (kocham tatuaze mam bzika na ich punkcie) kupic sobie szybkie sportowe autko i kavasaki ninja
znalezdz sobie pozadnego faceta i wziasc z nim slub a moim najwiekrzym mazeniem jest miec synka xD

Odpowiedział(a): izunia17, 24 marca 2009, 19:10 [#odpowiedz]
0
izunia17
Narazie nie mam żadnych planów....

Odpowiedział(a): Kinaruto, 26 marca 2009, 06:26 [#odpowiedz]
0
Kinaruto
Ja na informatykę i mam zamiar programy pisać.A na taką bliższą przyszłość to się nauczyć PHP.

Odpowiedział(a): valeria85, 29 marca 2009, 11:55 [#odpowiedz]
0
valeria85
Zdobyć fajnego faceta i być z nim szczęśliwa

Odpowiedział(a): bezimienn997, 02 kwietnia 2009, 15:05 [#odpowiedz]
0
bezimienn997
a ja chce iść do wojska
założyc rodzine i mniec kaseeeeeee

Odpowiedział(a): Rasta, 03 kwietnia 2009, 16:47 [#odpowiedz]
0
Rasta
ja tak samo jak kolega ponad

Odpowiedział(a): Maciek7876, 09 kwietnia 2009, 00:01 [#odpowiedz]
0
Maciek7876
Ja chce zostac albo informatykiem albo naukowcem... albo 1 albo 2 (raczej 2 nauka mnie FASCYNUJE)

Odpowiedział(a): erremita, 12 kwietnia 2009, 03:30 [#odpowiedz]
0
erremita
Filozofem...

Odpowiedział(a): AlianF, 12 kwietnia 2009, 12:42 [#odpowiedz]
0
AlianF
Pomagać innym (prawdopodobnie lekarz)

Odpowiedział(a): atomowka, 18 kwietnia 2009, 21:54 [#odpowiedz]
0
atomowka
fotografem będę, co za tym idzie(moj plan, wymysl, czy co tam chcecie) przed 30 zarobię pierwszy milion i bede milionerką.

Odpowiedział(a): Amelia, 23 kwietnia 2009, 16:34 [#odpowiedz]
0
Amelia
Farmaceutka

Odpowiedział(a): drt, 27 kwietnia 2009, 11:50 [#odpowiedz]
0
drt
Albo cieciostwo albo japonistyka

Odpowiedział(a): gość, 01 maja 2009, 10:54 [#odpowiedz]
0
gość
wyjechać do brazylii i uczyć się capoeira od mistrzów

Odpowiedział(a): iza975, 01 maja 2009, 20:17 [#odpowiedz]
0
iza975
słąwna tancerka.... wygrana w you can dance.... rodZina.... mąż klochający i wierny... kasa.kasa.kasa,kasa,kasa.kasa.zdrowe dzieci.... zdRpowie ....

Odpowiedział(a): SmileyLady, 01 maja 2009, 21:37 [#odpowiedz]
0
SmileyLady
Psycholog lub aktorstwo, jeśli sie uda.

Odpowiedział(a): SkrzaT, 16 maja 2009, 20:16 [#odpowiedz]
0
SkrzaT
ja chce być charakteryzatorka

Odpowiedział(a): Nikusia61293, 17 maja 2009, 15:35 [#odpowiedz]
0
Nikusia61293
Chciałabym w przyszłości zostać policjantką. Jak na razie to tylko moje marzenie i mam nadzieję,że je zrealizuję

Odpowiedział(a): Aqua404, 17 maja 2009, 17:34 [#odpowiedz]
0
Aqua404
Nie wiem, ale moja przyszłość nie będzie tutaj, w tym kraju... Prawdopodobnie będzie to wspólne mieszkanie z przyjaciółmi około pół kilometra od Białego Domu w USA, albo domek na perypetiach Londynu... tego jeszcze nie wiem, ale będzie to z przyjaciółmi

Odpowiedział(a): lolcia, 17 maja 2009, 19:20 [#odpowiedz]
2
lolcia
Ja chciałabym zdac maturę po angielsku dostac sie na studia w Stanach zjednoczonych narazie chce tylko to a potem niech to bedzie niespodzianka

Odpowiedział(a): lolcia, 17 maja 2009, 19:27 [#odpowiedz]
2
lolcia
albo mam prostrzą wersje maży mi się być nauczycielką histori o to by było coś
xD

Odpowiedział(a): BlueEe, 18 maja 2009, 16:30 [#odpowiedz]
0
BlueEe
Architektka lub projektantka wnętrz

Odpowiedział(a): Zuzaaa15, 22 maja 2009, 17:39 [#odpowiedz]
0
Zuzaaa15
fotograf lub projektantka wnętrz.


Odpowiedział(a): chesterine, 27 maja 2009, 14:15 [#odpowiedz]
0
chesterine
rockowcem.

Odpowiedział(a): gość, 30 maja 2009, 09:43 [#odpowiedz]
0
gość
Sportowiec lub lekarz,a może nawet psycholog

Odpowiedział(a): gość, 06 czerwca 2009, 20:19 [#odpowiedz]
0
gość
bede tanczyc na rurze w clbie heaven w lesznie o kur...a

Odpowiedział(a): gość, 28 czerwca 2009, 20:15 [#odpowiedz]
0
gość
jedyną wersją jaką się trzymam jest to że zostane adwokatem(uwielbiam to ) nie przepracowałam bym ani jednego dnia w życiu wszystko co bym robiła było by przyjemnością

Odpowiedział(a): gość, 01 lipca 2009, 12:52 [#odpowiedz]
0
gość
a ja nic nikomu nie powiem

Odpowiedział(a): marianka, 15 lipca 2009, 13:44 [#odpowiedz]
1
marianka
chciałabym skończyć wymarzone studia

Odpowiedział(a): miriam1, 16 lipca 2009, 15:17 [#odpowiedz]
1
miriam1
spełnić swoie 2 największe marzenia. a jakie one są to nie zdradze

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
23
23
22
25
3
32
40
15
21
21
23
25
14
41
15

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (756)Dom (1021)
Edukacja i szkoła (794)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4929)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (375)
Motoryzacja (287)Muzyka i taniec (836)
Podróże (278)Polityka (118)
Praca (445)Prezenty (178)
Rozrywka (476)Sport (312)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (696)Zdrowie (832)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18030, Odpowiedzi: 327609