Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

29
0natka0
Mieliście 'za dzieciaka' takie 'jazdy'...
Pytanie zadał(a) 0natka0, 26 marca 2010, 22:42
...by poprzestawiać meble w swoim pokoju w jakiś dziwny sposób? Albo coś podobnego xD np. zabarykadować drzwi, ustawić szafę na środku, zrobić slalom z mebli pomiędzy łóżkiem a drzwiami.. :D ja potrafiłam np z kolegą wszystko w pokoju powiązać nitką aż gęsto było, jakby cały pokój był w pajęczynie:) Czy może do czegoś innego mieliście równie dobrze rozwiniętą wyobraźnię?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (29)

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 26 marca 2010, 22:50 [#odpowiedz]
0
9xamfetaminax9
u koleżanki CAŁY dom obwijałyśmy papierem toaletowym
to była nasza autostrada

kiedyś robiłam namiot: na 2 fotele koc wieszałam
i kiedyś na 2 krzesła wieszałam sznurek i prałam ubranka lalek i na sznurku rozwieszałam (pamiętam jak mi mamma pozwoliła wypłukać w płynie do płukania )

Odpowiedział(a): 0natka0, 26 marca 2010, 22:54
0
0natka0
papier toaletowy to ja kiedyś pouwieszałam babci nad łóżkiem jak spała żeby się zdziwiła i nie wiedziała gdzie jest jak się obudzi hahah no i trochę żeby ją rozśmieszyć
namiot z koca i krzeseł też często robiłam

Odpowiedział(a): Puszek1245, 26 marca 2010, 23:04
0
Puszek1245
amfetaminko()-z tymi namiotami to i tak ja Ciebie przebijam, bo razem z kuzynem i kuzynką potrafiliśmy kiedyś 2 pokoje tak urzadzic, czasem nawet 3 i spedzic tam caly dzien potem spac tam i znowu sie tam bawic, az w koncu wszystko by sie rozwalilo i koniec zabawy

Odpowiedział(a): sha2502, 26 marca 2010, 23:06 [#odpowiedz]
0
sha2502
tzw. bazy xD
koc krzesla itp jak bylam dzieciakiem uwielbialam takie cos

Odpowiedział(a): proszek, 26 marca 2010, 23:17
3
proszek
Bazy to najlepsza zabawa

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 27 marca 2010, 17:09
0
Czarnaaa
Ja bazy z koleżankami robiłam non stop Jadłyśmy tam i nawet nie chciałyśmy wyjść żeby iść spać

Odpowiedział(a): alfik, 26 marca 2010, 23:20 [#odpowiedz]
0
alfik
właśnie budowanie bazy z krzeseł , kocy , i z nie wiadomo czego jeszcze

Odpowiedział(a): error, 26 marca 2010, 23:46 [#odpowiedz]
0
error
Tak
Bazy to ja robiłem z krzeseł, biurka i łózka 2 piętrowego... zasłaniając kocem
Albo przywiązywałem sznurek do klamki okna klamki drzwi i robiłem kolejkę linową z klocków lego

Odpowiedział(a): XXXX, 26 marca 2010, 23:57 [#odpowiedz]
0
XXXX
najbardziej to lubiłem ciuciu babke z innymi dzieciakami xD. Kiedys rozwaliliśmy stół

Odpowiedział(a): listless, 27 marca 2010, 00:07 [#odpowiedz]
0
listless
zdarzało się barykadowanie drzwi, ale tak poza tym to sobie nie przypominam takich drastycznych zmian w umeblowaniu mojego lokum

Odpowiedział(a): Gyps, 27 marca 2010, 00:11 [#odpowiedz]
0
Gyps
hehe, ja jak byłam mala (5, 6 lat) wychodziłam na balkon przez okno, a mieszkałam na 10 piętrze, moja mama myślała że śpię, albo rzucałam papier toaletowy i słonecznik na balkon sąsiadki hehe, przyszła naskarżyć, a inna powiadomiła moją mamę że sobie chodzę po parapecie na 10 pietrze. Biedna moja mama, a moze ona mnie nie pilnowala

Odpowiedział(a): alfik, 27 marca 2010, 10:01
1
alfik
mój kolega na przerwie w szkole wyrzucił rolkę papieru toaletowego ale tak żeby się w powietrzu rozwinęła no i tak wyszło

Odpowiedział(a): Lili, 27 marca 2010, 09:07 [#odpowiedz]
0
Lili
Tak krzesła i koc A potem nocka na ziemi, bo nie chciałam stamtąd wyjść ^^ A zdarzało się robić drobne przemeblowanie w pokoju.. A nitką też obwijałam co się dało. Tylko potem do odplątać.. Masakra, bo jak mocowałam to 50 supełków, taśmą, no po prostu czym się dało, byleby się nie rozwaliło Oczywiście było wszystko ładnie, pięknie do czasu, gdy trzeba było to posprzątać A co do papieru toaletowego to przypomniało mi się, że był taki okres, gdy wszystkie lalki obwijałam nim.

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 27 marca 2010, 09:31 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
ja nie mialem. spedzalem caly dzien na psoceniu i dokuczaniu innym. ew. wlazilem na drzewo albo na dach garazu.

Odpowiedział(a): bambus, 27 marca 2010, 11:00 [#odpowiedz]
0
bambus
nie nie mialam.

Odpowiedział(a): pepej94, 27 marca 2010, 11:49 [#odpowiedz]
0
pepej94
nie miałem

Odpowiedział(a): Grzechu94, 27 marca 2010, 11:51 [#odpowiedz]
0
Grzechu94
No pewnie jak się dobrałem do taśmy izolacyjnej to koniec ! wszystkie szafy pozaklejany klamki wszystko poowijane, albo jak miałem sznurek to wszystko było powiązane ze sobą mama zawsze chowała przede mną Super Glue, bo raz prawie cały wylałem na obrus na stole .. i stół to wywalenia xD

Odpowiedział(a): Katari, 27 marca 2010, 11:55 [#odpowiedz]
0
Katari
domki się robiło z foteli, stołu, kanapy ze wszystkiego co się dało, z siostrą miałyśmy całe pudło pudełek po zapałkach i wychodziły z tego całkiem niezłe budowle, a taśmą z kasety ubierałyśmy drzewa, a na mamę jak wracała z pracy zastawiało się pułapki tzn. wiązała się sznurek do drzwi i wszystkiego po kolei i przywiązywało dzwonek i było jeszcze mnóstwo innych fajnych rzeczy

Odpowiedział(a): edisooonik, 27 marca 2010, 12:43 [#odpowiedz]
2
edisooonik
bazy... kiedyś miałam taki odpał, że w takim "namiocie" mojej cioci, który był umeblowany na czas budowy domu wyjęłam ketchup i musztardę i wylałam na podłogę.. ale było o to szumu. A ja wmawiałam, ze to krasnoludki

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 27 marca 2010, 14:43 [#odpowiedz]
1
GosiaczekOsa
Budowa£am z dwóch krzesel piétrowy domek dla lalek z piécioma pokojami nakrywa£am je kocem i by£y sciany Jak juz by£am starsza i wiedzia£am co do czego to im sié dawa£am jeszcze bzykac w takim laleczkowym £ózeczku .
Czésto tez robi£am biblioteké - wybebesza£am wszystkie pólki z figurek, lalek, misiów... a znosi£am ksiázki z ca£ego domu
No i w piwnicy urzádzi£am kiedys klub lokowy Znieslismy tam mnóstwo ciarastwa, sciany oblepilismy plakatami...
A meblami czésto zdarza£o mi sié jezdzic po domu jak juz by£am starsza. Srednio raz na 3 miesiáce zmienia£am w swoim pokoju ustawienie

Odpowiedział(a): Katari, 27 marca 2010, 22:12
0
Katari
pamiętam jak dziś te przemeblowania

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 28 marca 2010, 11:02
0
GosiaczekOsa
haha no, by£as moim pomocnikiem niemal za kazdym razem

Odpowiedział(a): fable, 27 marca 2010, 15:42 [#odpowiedz]
1
fable
my sobie robiłyśmy pod stołem las. i byłyśmy wiewiórkami. albo huragan, wszystko w pokoju porozwalać, komiksy, książki itd. - to było coś. gorzej ze sprzątaniem i reakcją mamy

Odpowiedział(a): czarnaowca, 27 marca 2010, 17:52 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Z siostrą jak byłyśmy małe to przesuwałyśmy meble ot tak, żeby było inaczej, skakałyśmy z mebli etc.

Odpowiedział(a): InMyEyes, 27 marca 2010, 18:49 [#odpowiedz]
0
InMyEyes
Dużo było takich zdarzeń, przemeblowanie kiedyś też zrobiłam

Odpowiedział(a): xyz, 27 marca 2010, 19:01 [#odpowiedz]
0
xyz
oj tak się działo, pamiętam jak kiedyś zbudowałam z krzeseł domek dla lalek obok okna,a wtedy.....podczas zabawy.... bęc i karnisz o mały włos nie wylądował na mojej głowie, ale miałam stracha...

Odpowiedział(a): 0natka0, 27 marca 2010, 19:19 [#odpowiedz]
0
0natka0
ja jeszcze dopowiem, że mój wujek miał masę pustaków. (wczesna podstawówka) brało się tam znajomych, koledzy silniejsi więc przestawiali pustaki, znaleźliśmy kilka płyt eternitu, więc kawałek domu miał nawet dach w przypadku deszczu, starą ramę okna-była naszymi drzwiami, mieliśmy tam stare klawiatury, telegony i inne sprzęty. i było widać okolicę lepiej bo to było na górze tych pustaków, nawet wchodzilo się po schodach, lichych ale zawsze. to było super

Odpowiedział(a): 0natka0, 27 marca 2010, 19:23
0
0natka0
telefony* i wiele innych

Odpowiedział(a): Nostie, 27 marca 2010, 22:06 [#odpowiedz]
0
Nostie
podobnie jak 0natka0 miałam w sadzie pustaki i z moją koleżanką chodziłyśmy na te pustaki i se tam domki robiłyśmy albo biura hehe i wogóle to był czad
a w domu u mnie czy u koleżanek to jakieś domki z foteli,krzeseł koców i wszystkiego co sie dało i zabawa w dom była hehe
a w wakacje u mojej babci w drugim domu nikt nie mieszkał,chata była umeblowana i wogóle to z siostrą wziełyśmy fotele przzekręciłyśmy że oparcie było w górze i wchodziłymy na to i ugawałyśmy że to statek i nie możemy spaść bo zje nas potwór o jaa to była zabawa przez cały dzień

Odpowiedział(a): klaudag, 29 marca 2010, 14:15 [#odpowiedz]
0
klaudag
To ja się wyróżnię i powiem, że robiłam tzw. bazy Zawsze jak przychodziły koleżanki to robiłyśmy jak największą bazę, czasem była nawet na cały salon ,bo ustawiałyśmy wszystko , co było w domu - koce, kołdry, stoły, krzesła itp.

Odpowiedział(a): killme, 30 marca 2010, 13:57 [#odpowiedz]
0
killme
hehe ja nie miałem takich "jazd" xD ale fajne przeżycia mieliście xD ja miałem inne zajęcia xD

Odpowiedział(a): Crysstalove, 09 lipca 2010, 18:21 [#odpowiedz]
0
Crysstalove
A tam wasze krzesła i koce! Raz jak byłam u koleżanki, to wzięłyśmy chyba z trzy czy dwa koce, ręczniki itp. A potem z całego pokoju zrobiłyśmy naszą jaskinię. Udało nam się wszystko połaczyć za pomocą taśmy Chyba całe opakowanie takiej szerokiej poszło No i bawiłysmy się, że zgubiłyśmy się na jakiejś wyprawie i jakimś "przypadkiem" trafiłyśmy do naszej jaskini i co jakiś czas wychodziłyśmy coś upolować, a nie mogłyśmy za dużo przebywać na słońcu (czyli nie pod kocami itp) Pamiętam jeszcze jak u tej samej koleżanki na łóżko piętrowe zawiesiłyśmy 2 koce, tak, że w środku było ciemno i bawiłyśmy się tam w cyganki Że niby ktoś do nas przychodził i mu przepowiadałyśmy przyszłośc itd Było extra Albo jeszcze w przedszkolu zastawiłyśmy się wózkami i wiecie co robiłyśmy. Oczywiście nie ze sobą, bo partnerzy byli udawani A po jakimś czasie jakaś dziewczynka zabrała jeden wózek i wszystko wyszło na jaw

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
28
6
46
61
0
4
8
11
26
23
4
23
10
1
2

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (340)Dom (510)
Edukacja i szkoła (737)Erotyka i seks (287)
Film (3585)Gry (422)
Hobby (321)Inne (3993)
Komputery i Internet (915)Kulinaria (202)
Kultura (178)Ludzie (1605)
Miłość i relacje (1251)Moda (270)
Motoryzacja (180)Muzyka i taniec (821)
Podróże (219)Polityka (101)
Praca (269)Prezenty (151)
Rozrywka (441)Sport (253)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (611)Zdrowie (642)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14689, Odpowiedzi: 311672