Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

20
sel
Czy Wy też boicie się Samary z "Ringu"?
Pytanie zadał(a) sel, 06 stycznia 2011, 10:54
j.w. Co jest dla Was najstraszniejsze z jakiegoś horroru, nie cały film, tylko np. postać, przedmiot itd.

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (20)

Odpowiedział(a): ciasteczko, 06 stycznia 2011, 11:06 [#odpowiedz]
0
ciasteczko
to tak.. ja sie jej baaardzo boje, bo obejrzeniu filmu daawno temu wcale sie nie balam ale jakis czas temu to sie zaczelo.. jako, ze nie ogladam horrorow (to byl wyjatek) to tylko to mnie przeraza

Odpowiedział(a): ciasteczko, 07 stycznia 2011, 17:14
0
ciasteczko
w ogole to tu widze, ze chyba tylko ja sie boje tej morrrdy xd

Odpowiedział(a): edyta18, 06 stycznia 2011, 11:13 [#odpowiedz]
0
edyta18
Filmu nie ogladałam, ale zobaczyłam w googlach zdjęcie, i powiem że mnie to nie rusza xD Dla mnie nie jest straszne
A jak są różne horrory, to nie lubię tych dźwieków, po których zazwyczaj jakiś potwór wyskakuje albo co Te dźwięki mnie przerażają.

Odpowiedział(a): ciasteczko, 06 stycznia 2011, 11:16
0
ciasteczko
haha, pewnie nie widzialas tego naprawde strasznego nawet filmu nie ogladalas xD ostatnio non stop widze komixxy i czasem tez demoty o tym..

Odpowiedział(a): edyta18, 06 stycznia 2011, 11:20
0
edyta18
Moge z Tobą poogladac ten film
jeśli się nie boisz xD

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 stycznia 2011, 12:47 [#odpowiedz]
0
Czarnaaa
Jej się nie boję Zaczęłam się ostro bać duchów, demonów po obejrzeniu Paranormal Activity.

Odpowiedział(a): czyczek, 07 stycznia 2011, 18:53
0
czyczek
A ja z tego filmu się śmiałam xD

Odpowiedział(a): bambus, 15 stycznia 2011, 19:52
0
bambus
oo właśnie tak, ja bym chciała obejrzeć Paranolmal Activity, ale sama się boje...

Odpowiedział(a): error, 06 stycznia 2011, 13:37 [#odpowiedz]
5
error
Ja z nią sypiam...

Odpowiedział(a): sybelle, 06 stycznia 2011, 14:40 [#odpowiedz]
0
sybelle
Żebym się jakoś bardzo bała to nie.Jeśli już to tak jak mówi edyta-dźwięki,tak naprawdę to dzięki nim jest cała ta atmosfera grozy

Odpowiedział(a): listless, 06 stycznia 2011, 16:29 [#odpowiedz]
0
listless
nie oglądam horrorów.

Odpowiedział(a): lolcia, 06 stycznia 2011, 16:38 [#odpowiedz]
0
lolcia
Nie, czego ja mam się bać skoro ona nie istnieje ? Barziej się bałam po obejrzeniu Udręczonych a The ring to bajeczka dla dzieci jak dla mnie

Odpowiedział(a): czarnaowca, 06 stycznia 2011, 17:03 [#odpowiedz]
0
czarnaowca
Unikam horrorów, ringu nie oglądałam, czytałam książkę, a tam nie było żadnej Samary, więc nie bardzo wiem o co chodzi...

Odpowiedział(a): Bombolada, 06 stycznia 2011, 17:23 [#odpowiedz]
1
Bombolada
nie, nie boję się jej.. ta mała Samarka jest nawet urocza a ta "duża" to tylko kukła wysmarowana jakimś gównem i czarne kłaki na głowie.. nic strasznego.

Odpowiedział(a): smile4vere, 07 stycznia 2011, 16:52 [#odpowiedz]
0
smile4vere
"Ring" , a już na pewno ten amerykański, o którym mowa jest do bani ! A niebieska laska tez mnie nie przeraża

Odpowiedział(a): Lili, 07 stycznia 2011, 18:43 [#odpowiedz]
0
Lili
Nie, nie boje sie. Ogladam tylko horrory i wgl mnie nie ruszaja. Nie ma w nich nic, co by mnie przerazilo. Wciaz poszukuje horroru, ktory wreszcie by wywarl na mnie wrazenie

Odpowiedział(a): gradian1990, 08 stycznia 2011, 11:46 [#odpowiedz]
0
gradian1990
Ja muszę się zwierzyć, że okropnie się boję Samary... szczególnie jeśli jedzie rozpędzona ulicą, a ja akurat stoją obok krateru w drodze. Te rosyjskie auta mnie przerażają.

Odpowiedział(a): Puszek1245, 08 stycznia 2011, 17:37 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
E tam, jakoś mnie to nie rusza [ hm, ciekawe, co bym zrobił, jak bym taką zobaczył w domu ]

Odpowiedział(a): czyczek, 08 stycznia 2011, 17:38 [#odpowiedz]
0
czyczek
Nie.. aż się wstyd przyznać nigdy tego filmu nie oglądałam.

Odpowiedział(a): XXXX, 08 stycznia 2011, 20:50 [#odpowiedz]
0
XXXX
nie wiem, nie znam xD
nie lubię horrorów. najstraszniejsze zazwyczaj jest to, co te osoby robią lub przedmioty.

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
13
23
0
36
14
3
21
43
20
10
20
34
1
22
46

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (484)Dom (736)
Edukacja i szkoła (767)Erotyka i seks (307)
Film (3599)Gry (451)
Hobby (375)Inne (4374)
Komputery i Internet (943)Kulinaria (219)
Kultura (190)Ludzie (1626)
Miłość i relacje (1268)Moda (305)
Motoryzacja (222)Muzyka i taniec (827)
Podróże (236)Polityka (108)
Praca (349)Prezenty (161)
Rozrywka (449)Sport (285)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (644)Zdrowie (709)
Zwierzęta (230)
Pytania: 16020, Odpowiedzi: 317705