Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

Pytania pasujące do słowa kluczowego: dziewczyna

13
Pytanie zadał(a) eMeFCe, 16 lipca 2012, 17:56
Co myślisz o tej dziewczynie? Piękna czy średnia a może brzydka? http://www.likely.pl/zdjecie/101037/przepiekna-dziewczyna
5
Pytanie zadał(a) astaroth95, 27 czerwca 2012, 03:33
A wiec tak,pewna osoba dokladnie dziewczyna nalegala na spotkanie opowiadajac mi rozne rzeczy, ze jej sie podobam od paru lat i w koncu zebrala sie zeby do mnie napisac.Swoja opowiesc rozpoczela od tego ze zauwazyla mni...Więcej
tagi: dziewczyna
10
Pytanie zadał(a) ziipo, 27 maja 2012, 18:19
http://chomikuj.pl/Mr.KingByKamil/82698361_800_s,1684282523.jpg czy ktoś zna tą dziewczyne ? To bardzo ważne i prosze o odp :)
tagi: dziewczyna
11
Pytanie zadał(a) jarecki27, 22 maja 2012, 22:22
Czesc, chcialbym znac wasze zdanie na temat.. klamstwa;> gdyz nie wiem czy powinienem wyciagnac konsekwencje wobec dziewczyny, tzn. ja uwazam, ze tak, ale chcialbym poznac zdanie innych ludzi ;> moja dziewczyna dosc cze...Więcej
7
Pytanie zadał(a) Kasikx3, 11 kwietnia 2012, 06:48
Wiecie może gdzie taką torebkę kupię? http://www.likely.pl/obrazek/555/fajna.html
20
Pytanie zadał(a) Kasikx3, 10 kwietnia 2012, 18:08
Waszym zdaniem ta dziewczyna jest ładna? http://www.likely.pl/obrazek/545/dziewczyna.html
12
Pytanie zadał(a) penisek, 04 marca 2012, 02:53
Poznałem na czacie dwa dni temu "gorącą szesnastkę" i umówiliśmy się na sex. Było fajnie, miło, spotkaliśmy się dziś wieczorem i gdy było już po wszystkim, wyznała mi że ma 14 lat ! SZOK! Na początku nie wierzyłem bo wyg...Więcej
20
Pytanie zadał(a) acta, 21 stycznia 2012, 10:40
Moja zdradziła mnie podczas jednej z imprez w akademiku a wszystkiego dowiedziałem się poprzez obejrzenie zdjec które zrobili widzowie podczas gdy moja laska pieprzyła się z kolesiem na kanapie a wszyscy im kibicowali. N...Więcej
6
Pytanie zadał(a) tomeq1, 01 stycznia 2012, 21:52
nie jestem ze swoja dziewczyna 3 miesiace, conieco opisywalem w poprzednich pytaniach, podobno w drugim miesiacu od rozstania nie kochala mnie juz .zaproponowala przyjazn jak to sie robi po zwiazku NA ODCZEPNEGO :] wczor...Więcej
14
Pytanie zadał(a) Magnuss, 19 listopada 2011, 23:42
Otóż ostatnio zacząłem zbyt często spotykać sie z pewną koleżanka. Doprowadziło to do tego iż zakochałem sie w niej. Zaczęło mi na niej zależeć, wspólne spacery, czułe słówka i tym podobne. Jednak nie podobało mi sie to ...Więcej
  << <12 3 
...
1718> >>

wyszukiwarka   
popularne pytania   
19
9
9
7
6
4
3
3
2
1
0
2
2
2
1

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (318)Dom (473)
Edukacja i szkoła (729)Erotyka i seks (287)
Film (3585)Gry (420)
Hobby (314)Inne (3927)
Komputery i Internet (910)Kulinaria (197)
Kultura (177)Ludzie (1602)
Miłość i relacje (1247)Moda (259)
Motoryzacja (178)Muzyka i taniec (820)
Podróże (216)Polityka (100)
Praca (253)Prezenty (141)
Rozrywka (439)Sport (249)
Sztuka (61)Taniec (27)
Uroda i styl (607)Zdrowie (634)
Zwierzęta (229)
Pytania: 14465, Odpowiedzi: 310896