Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

30
AnAlien
Romantyczne chwile:)
Pytanie zadał(a) AnAlien, 04 lipca 2009, 14:51
Jaką najbardziej romantyczną rzecz zrobiliście, lub chcielibyście zrobić dla swojej ukochanej?:) A kobiety spytam, jaką najbardziej romantyczną rzecz zrobił dla was ukochany?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (30)

Odpowiedział(a): marty888, 04 lipca 2009, 15:44 [#odpowiedz]
0
marty888
nie pamiętam

Odpowiedział(a): NaTT15, 07 lipca 2009, 18:19
0
NaTT15
ja też nie

Odpowiedział(a): BlueEe, 04 lipca 2009, 15:49 [#odpowiedz]
0
BlueEe
OMyGy! Ktoś coś zrobił, ale nie ukochany. Nie powiem co, bo mnie to tak śmieszy, że aż przeraża !

Odpowiedział(a): Szenioritta, 04 lipca 2009, 16:27 [#odpowiedz]
0
Szenioritta
siedzieliśmy u mnie na łóżku, przytulaliśmy się. W tle leciała nasza ukochana piosenka Nirvany wtedy po raz pierwszy pocałowaliśmy się ehh miłe wspomnienia xd

Odpowiedział(a): maria666avaria, 04 lipca 2009, 17:36 [#odpowiedz]
-1
maria666avaria
Wzial mnie na stacje PKP z pretekstem sprawdzenia pociagu,a tam niedaleko byla przygotowana dla mnie niespodzianka

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 04 lipca 2009, 18:58 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
co powiecie na to : u mojej przyjaciolki mieszkala przez pare dni jej najlepsza przyjaciolka, bo jej chate remontowali. przyjchalem po moja przyjaciolke i zaprosilem ja na nadmorski spacerek. potem wykapalismy sie w morzu, tak spontanicznie czyli znaczy to bez ubran. wyszlismy z wody. osuszylismy sie w blasku zachodzacego slonca i poszlismy na kolacje przy swiecach w nadmorskiej restauracyjce. spogladajac na wschodzacy ksiezyc.po smazonej rybce i lodach pojechalismy do niej do domu. powiedzialem poczekaj 3 minuty zaraz wroce. ja w tym czasie pobieglem do niej do lazienki zapalilem kilka swiec na schodach, nalalem wody do wanny i cala droge wysypalem platkami roz. wyszedlem po nia. wzialem na ja na rece i zanioslem do wanny. rozebralem i powiedzialem pomocz sie troszke zaraz przyjde umyc ci plecki. wlaczylem cd z jej ulubiona muzyka i wyszedlem. wrocilem po 20 minutach. a ona wyszla z wanny i mowi do mnie ze chce sie teraz kochac. a ja do niej. poczekaj jeszcze troszke nabiore mocy bo wlasnie 2 razy pod rzad przelecialem twoja najlepsza przyjaciolke. a ona sie obrazila i mnie wywalila z domu. i dlaczego? przeciez bylem caly wieczor taki mily i romantyczy. kto zrozumie koiety?

Odpowiedział(a): Depeszka, 04 lipca 2009, 19:24
0
Depeszka
Rozwaliłeś mnie xD

Odpowiedział(a): error, 04 lipca 2009, 19:34
0
error
Ownage... xD

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 06 lipca 2009, 12:28
0
Czarnaaa
Jesteś szczery do bólu

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 01 września 2009, 12:32
0
9xamfetaminax9
hahaha
na prawdę 2 razy najlepszą przyjaciółke
hhaha

Odpowiedział(a): fable, 28 października 2009, 16:34
0
fable
ojj mnie też rozwaliłeś

Odpowiedział(a): AnAlien, 04 lipca 2009, 19:31 [#odpowiedz]
1
AnAlien
Yyyy ty to masz poczucie humoru...

Odpowiedział(a): NaTT15, 07 lipca 2009, 20:14
0
NaTT15
yyy no super. nie zazdroszczę. xd

Odpowiedział(a): chuck007, 04 lipca 2009, 20:08 [#odpowiedz]
-1
chuck007
romantycznosci mam po dziurki w nosie, lepiej raz na bozy rok niż codziennie odstawiać jakieś romantyczne epizody, uwierzcie mi co za duzo, to niezdrowo i z czasem traci magie

Odpowiedział(a): maria666avaria, 04 lipca 2009, 23:40
-1
maria666avaria
Swieta prawda...

Ja osobiscie wole odwalac cos z chlopakiem,wyglupiac sie ile wlezie Romantyczne chwile tez sa ok,ale bez przesady... Nudno by bylo,gdyby w kolko bylo tylko 'ach...' i 'oh...'

Odpowiedział(a): chuck007, 05 lipca 2009, 00:06
-1
chuck007
maria widze że jest w końcu ktoś kto mnie rozumie hehe, i popieram, lepsze są wygłupy, bijatyki, cokolwiek szalonego od... och... ach...

Odpowiedział(a): gość, 04 lipca 2009, 21:09 [#odpowiedz]
0
gość
hmm... dla mnie jeszcze nic...
mam pecha w miłości

Odpowiedział(a): maria666avaria, 05 lipca 2009, 00:11 [#odpowiedz]
-1
maria666avaria
Chuck007 - wlasnie o to mi chodzi Troche sie powyglupiac,poklocic... W koncu - kto sie czubi,ten sie lubi

Odpowiedział(a): error, 05 lipca 2009, 00:46 [#odpowiedz]
-1
error
FUCK THE SYSTEM
Zabawa najważniejsza
Romantyczność jest fajna ale tak jak Chuck i Maria mówią - nie w nadmiarze...
od czasu do czasu ok, ale też trzeba się trochę po wygłupiać

Odpowiedział(a): sakurcia, 05 lipca 2009, 07:44 [#odpowiedz]
-1
sakurcia
zgadzam się z przedmówcami, od nadmiaru romantyczności może zacząć mdlić..... potrzebna jest różnorodność by się nie nudziło.....

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 06 lipca 2009, 12:48 [#odpowiedz]
1
gentelmanpaul
male dziewczynki nie lubia romantykow srednie tak samo i duze rowniez, a te ktore potrafia docenic starania kochajacego je czlowieka sa kobietami. dojrzejecie umyslowo to zrozumiecie co powiedzialem. bo malolaty wola piwko a potem numerek. dla kobiety to o wiele za malo. potrzebuja szczerego uczcia a nie wacka, wacek to tylko dodatek.

Odpowiedział(a): maria666avaria, 06 lipca 2009, 13:42
-1
maria666avaria
Ale kto tu mowi o piwie i numerku?
No ale sam powiedz czy chcialbys non stop chodzic z dziewczyna,trzymac sie za raczke i wzdychac...? Owszem to jest dobre,ale nie w nadmiarze... Ja osobiscie zanudzilabym sie z takim chlopakiem... W zwiazku potrzebna jest roznorodnosc...
A to,ze chlopak droczy sie z dziewczyna,to nie ozacza,ze juz nie darzy jej prawdziwym i szczerym uczuciem...

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 06 lipca 2009, 13:55 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
kazdy ma prawo miec swoje zdanie Milenko...

Odpowiedział(a): muminek1177, 02 sierpnia 2009, 15:32
0
muminek1177
gentelmanpaul a Tobie co się odmieniło,non stop pisałeś o stukaniu a teraz proszę.....
Na spacery i wzdychanie przyjdzie złota jesień życia tj starość jak nie będe .....
Dziewczyne trzeba czasem czymś zaskoczyć żeby nigdy nie była Ciebie pewna.myślę o pozytywach

Odpowiedział(a): maria666avaria, 06 lipca 2009, 13:58 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
No wiem,ale to,ze ktos nie lubi duzej ilosci romantyzmu nie oznacza,ze jest jakis bezuczuciowy...

Odpowiedział(a): Szenioritta, 08 lipca 2009, 15:04
-1
Szenioritta
popieram

Odpowiedział(a): NonStop, 13 lipca 2009, 14:10 [#odpowiedz]
0
NonStop
i ja także popieram dwie dziewczyny nade mną, dokładnie mam tak samo.

Odpowiedział(a): AnAlien, 16 lipca 2009, 10:37 [#odpowiedz]
0
AnAlien
Ale pytanie brzmiało jakie były najbardziej romantyczne chwile, a nie, czy je lubicie ...

Odpowiedział(a): Kajol1000, 17 lipca 2009, 23:21 [#odpowiedz]
0
Kajol1000
gentelmanpaul....
Nie no, Ty chłopie wymiatasz, lepiej, rządzisz!
Ta Twoja dziewczyna to szczęściara
Nie, no... Trzymajcie mnie... heh.

Odpowiedział(a): gość, 02 sierpnia 2009, 15:19 [#odpowiedz]
0
gość
a ja jestem ze swoim chłopakiem trzy i pół roku i przez ten cały czas może tylko jeden jedyny raz był przez CHWILKE romantyczny

Odpowiedział(a): gość, 04 sierpnia 2009, 16:32 [#odpowiedz]
0
gość
haha chlopaka ciezko jest zrobic cos romantucznego... jedyna romantyczna zecz jaka kiedys zrobil chlopak... hm to chyba zerwal mi kwiatka jakiegos i jeszcze go polamal po drodze bo do kieszeni w bluzi go wlozyl... moze i stwierdzicie ze to nei romantyczne, ale dla mnie bylo... bo wkoncu licza sie checi... ale dlugo to nie trwalo bo za dwa dni zerwalismy...(

Odpowiedział(a): Adamigo012a, 03 grudnia 2010, 22:23 [#odpowiedz]
0
Adamigo012a
Romantyzm dawno umarl

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
14
53
36
12
19
32
71
144
29
40
44
31
25
39
15

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (459)Dom (688)
Edukacja i szkoła (766)Erotyka i seks (305)
Film (3598)Gry (449)
Hobby (368)Inne (4308)
Komputery i Internet (940)Kulinaria (215)
Kultura (190)Ludzie (1622)
Miłość i relacje (1267)Moda (297)
Motoryzacja (216)Muzyka i taniec (827)
Podróże (232)Polityka (106)
Praca (328)Prezenty (159)
Rozrywka (448)Sport (283)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (633)Zdrowie (686)
Zwierzęta (230)
Pytania: 15775, Odpowiedzi: 316567