Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

12
karolina18
Jak przekonać kogoś że nie jest się grzecznym chłopczykiem???
Pytanie zadał(a) karolina18, 07 października 2009, 16:13
Całą sprawa polega na tym że mam kolege który kocha sie w takiej dziewczynie .! Ona nie zna go za dobrze ale uważa że jest GRZECZNYM CHŁOPCZYKIEM ( a wcale nie jest) BŁAGAM!!! POMÓŻCIE !!! ;)
tagi: miłość

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (12)

Odpowiedział(a): muminek1177, 07 października 2009, 16:17 [#odpowiedz]
1
muminek1177
Zabierz mu jakąś zabawke np traktorek i powiedz że to ona, on jej przywali i wyjdzie szydło z worka

Odpowiedział(a): Swan, 07 października 2009, 16:17 [#odpowiedz]
0
Swan
jeeny co to za pytanie..
jak sie kochaja to to czy on jest grzeczny czy nie to nie ma większej różnicy..
może pokażcie jej, tej lasce, że koleś sam sobie dobiera ciuchy a nie mama mu to robi..
albo nieh przestanie chodzić z mamusią za rączkę na zakupy..
załosne..

Odpowiedział(a): Swan, 07 października 2009, 16:20 [#odpowiedz]
0
Swan
heee to było spoko z tym traktorkiem..

Odpowiedział(a): muminek1177, 07 października 2009, 16:21 [#odpowiedz]
0
muminek1177
karolina czyżby zazdrość ale na kochanie to zdecydowanie za wcześnie

Odpowiedział(a): karolina18, 07 października 2009, 16:58
0
karolina18
czego niby zazdrośćxD
chce mu pomóc

Odpowiedział(a): muminek1177, 07 października 2009, 17:02
0
muminek1177
Bo wygląda że chcesz pomóc jej a nie jemu

Odpowiedział(a): sakurcia, 07 października 2009, 16:23 [#odpowiedz]
0
sakurcia
niech zobaczy go w sytuacjach, w których zazwyczaj nie jest grzeczny...... niech go trochę poobserwuje.....

Odpowiedział(a): Swan, 07 października 2009, 16:24 [#odpowiedz]
0
Swan
też myślałam o zazdrości..
a z tym kochaniem to nie wiem.. to zależy od człowieka chyba.. chociaż jak mają takie kłopoty..
grzeczny chłopiec ale on nim nie jest..
straaszne..
wgl to jak przeczytałam samo pytanie to myślałam że chodzi o dodajacego pytanie..

Odpowiedział(a): sakurcia, 07 października 2009, 17:01
0
sakurcia
odniosłam dokładnie te same wrażenie........

Odpowiedział(a): gentelmanpaul, 07 października 2009, 17:39 [#odpowiedz]
0
gentelmanpaul
niech jej przywali z liscia a potem kopnie i zwymysla...

Odpowiedział(a): ogniczulka, 07 października 2009, 19:30 [#odpowiedz]
0
ogniczulka
A mi się wydaje, że wpieprzasz się w nie swoje sprawy.. Zostaw to im, niech to załatwią między sobą.. Skoro on jest niegrzeczny to prędzej czy później ona i tak się dowie poznając go osobiście, a ty nic na to nie możesz poradzić..

Odpowiedział(a): roy3000, 08 października 2009, 16:08 [#odpowiedz]
0
roy3000
zleć mu zabójstwo jej kota/psa a flaki niech zaniesie pod wycieraczkę i zapuka żując w buzi serce zwierzaka.

Odpowiedział(a): niuniaSko, 11 października 2009, 08:09 [#odpowiedz]
0
niuniaSko
popieram ogniczulke. po co sie wtracac? jesli odwalisz jakis nr a oni i tak sie pogodza to ty bedziesz na straconej pozycji bo
1. on juz nie bedzie chcial z toba gadac bo chcialas go oczernic
2. ona pomysli ze chcesz rozwalic jej zwiazek (to po co jej taka kumpela)
niech sie sama na nim przejedzie jak rzeczywiscie taki z niego diablo.

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
5
16
14
9
15

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (765)Dom (1030)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (451)Inne (4932)
Komputery i Internet (1041)Kulinaria (239)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (384)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (121)
Praca (477)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (698)Zdrowie (835)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18115, Odpowiedzi: 327736