Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

22
Maruda
czy sie golić
Pytanie zadał(a) Maruda, 26 grudnia 2009, 21:01
Czy dziewczyna powinna golic sie w miejscach intymnych? Czy w tych czasach to wymóg, czy poprostu aspekt higieniczny?

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (22)

Odpowiedział(a): 9xamfetaminax9, 26 grudnia 2009, 22:18 [#odpowiedz]
1
9xamfetaminax9
nie wymóg i nie aspekt higieniczny tylko jakiś po*****olony wymysł niewiadomo kogo
(ja tak myślę)

Odpowiedział(a): QuQu, 26 grudnia 2009, 23:16 [#odpowiedz]
0
QuQu
z punktu widzenia faceta to niegolenie raczej odpycha. No ale jak uważasz, nikt od ciebie tego nie będzie wymagał.

Odpowiedział(a): zbuntowana666, 26 grudnia 2009, 23:18 [#odpowiedz]
0
zbuntowana666
tam zależy kogo odpycha, jedni lubią, drudzy się brzydzą. a decyzja należy tylko i wyłącznie od Ciebie, jak chcesz to nikt Ci tego nie broni, a jak nie, to nikt Ci nie każe. i o.

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 27 grudnia 2009, 00:02 [#odpowiedz]
1
Czarnaaa
Powinna Sama dla siebie powinna i aspekt higieniczny też

Odpowiedział(a): czyczek, 27 grudnia 2009, 00:07
0
czyczek
Dobrze piszesz, chciałam to samo napisac, ale mnie ktoś wyprzedził

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 27 grudnia 2009, 16:20
0
Czarnaaa
Czytam w Twoich myślach

Odpowiedział(a): nitro, 27 grudnia 2009, 00:06 [#odpowiedz]
0
nitro
popieram Czarnaaa. No i estetyka tez sie liczy.

Odpowiedział(a): Madelein, 27 grudnia 2009, 00:33 [#odpowiedz]
0
Madelein
nie jest to wymog i kazda moze robic co chce, ale jak dla mnie to dziewczyna powinna golic sie w miejscach intymnych
estetyka przede wszystkim

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 27 grudnia 2009, 02:23 [#odpowiedz]
0
GosiaczekOsa
Tak tak TAK Po pierwsze higiena, po drugie wyglád, po trzecie czasem fantazja (ciekawe wzory czy kolory...)

Odpowiedział(a): XXXX, 27 grudnia 2009, 08:07
0
XXXX
Gooooosiaaa xD! zawartość nawiasu to mnie rozwaliła.

No weźcie nie mówcie że takie rzeczy sobie robicie?!

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 27 grudnia 2009, 16:29
0
GosiaczekOsa
no wzory ok, ale na kolor sié nie zdecydowalam choc w sumie karnawal idzie mozna by poszalec bardzo modna ozdoba ponoc w Rio na karnawale jak sié babeczkom nie chce bikini zakladac

Odpowiedział(a): Esme1234, 27 grudnia 2009, 08:46 [#odpowiedz]
0
Esme1234
Pewnie, że powinna...
XXXX niektóre sobie robią

Odpowiedział(a): Puszek1245, 27 grudnia 2009, 13:04 [#odpowiedz]
0
Puszek1245
Powinna, dla higieny. Ale też nie do końca No bo ja tam na przykłąd lubię, jak dziewczyna ma TROCHĘ (bardzo mało, tylko odrobinę) owłosienia i jest to estetycznie zrobione Każdy ma swoje upodobania

Odpowiedział(a): bambus, 27 grudnia 2009, 13:19 [#odpowiedz]
0
bambus
powinna.
i tak jak wyzej.

Odpowiedział(a): senderki11, 27 grudnia 2009, 15:27 [#odpowiedz]
0
senderki11
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

Odpowiedział(a): alfik, 17 stycznia 2010, 18:37
0
alfik
koleś co to jest
nudzi ci się to widać

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 17 stycznia 2010, 19:24
0
GosiaczekOsa
Twoje odpowiedzi mnie czasem wybijajá z równowagi

Odpowiedział(a): monia000, 30 grudnia 2009, 13:41 [#odpowiedz]
0
monia000
Cóż..

Odpowiedział(a): WodkaZogorkiem, 03 stycznia 2010, 22:23 [#odpowiedz]
0
WodkaZogorkiem
ogolic tak jest ladnie i higienicznie a jak nie chcesz sie golic to zrob sobie jakis wzorek

Odpowiedział(a): GosiaczekOsa, 17 stycznia 2010, 19:27 [#odpowiedz]
0

Odpowiedział(a): smoczyca123, 17 kwietnia 2010, 14:33 [#odpowiedz]
0
smoczyca123
powinny, to oczywiste

Odpowiedział(a): gutka, 12 lutego 2018, 21:51 [#odpowiedz]
0
gutka
nie golenie się jest nie higieniczne..

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
7
20
46
20
19
9
41
16
23
19
13
25
31
18
19

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (483)Dom (731)
Edukacja i szkoła (767)Erotyka i seks (307)
Film (3599)Gry (451)
Hobby (374)Inne (4372)
Komputery i Internet (943)Kulinaria (219)
Kultura (190)Ludzie (1626)
Miłość i relacje (1268)Moda (305)
Motoryzacja (221)Muzyka i taniec (827)
Podróże (236)Polityka (108)
Praca (349)Prezenty (160)
Rozrywka (449)Sport (285)
Sztuka (61)Taniec (28)
Uroda i styl (642)Zdrowie (709)
Zwierzęta (230)
Pytania: 16007, Odpowiedzi: 317665