Witaj nieznajomy!

Zaloguj się lub załóż darmowe konto

23
agis
Co będzie jak umrzemy?
Pytanie zadał(a) agis, 21 lipca 2009, 11:26
Jak myślicie kiedy umrzemy co wtedy będzie wolę o tym nie myśleć ale jestem bardzo ciekawa ;]
tagi: życie

[Zgłoś do moderacji] [Dodaj do obserwowanych]

Odpowiedzi (23)

Odpowiedział(a): Madelein, 21 lipca 2009, 11:53 [#odpowiedz]
0
Madelein
nie da sie tego stwierdzic
jeszcze nikt nie umarl i nagle nie wstal tutaj na ziemi wiec nie ma nikogo by nam mogl opowiedziec .

Odpowiedział(a): gość, 21 lipca 2009, 19:12
0
gość
Agis - Jezus Pan chce zmartwychwstać w tobie zebyś miała życie wieczne. Czytaj Biblię, szczególnie Nowy Testament. W razie potrzeby dzwoń, mój numer telefonu 505 960 250

Odpowiedział(a): LaLa, 21 lipca 2009, 12:19 [#odpowiedz]
0
LaLa
ej ale poza tym ludzie wciąż się rodzą rodzą i rodzą.!

a jeśli 'wszyscy' umrzemy to bedzie koniec siwata moim zdaniem.

Odpowiedział(a): Depeszka, 21 lipca 2009, 12:34 [#odpowiedz]
0
Depeszka
Spytaj się personalnego Jezusa

Odpowiedział(a): error, 21 lipca 2009, 14:32 [#odpowiedz]
0
error
Każdy, przekona się sam...

Odpowiedział(a): maria666avaria, 21 lipca 2009, 14:36 [#odpowiedz]
0
maria666avaria
Jak umre,to wejde na pytajnie i odpowiem na to pytanie

Odpowiedział(a): Szenioritta, 21 lipca 2009, 15:42 [#odpowiedz]
0
Szenioritta
hmm.
zależy od twojego karmanu ^^.

Odpowiedział(a): samuraxo, 21 lipca 2009, 15:55 [#odpowiedz]
-3
samuraxo
mam nadzieje, że jakiś aniołek płci żenskiem zrobi mi dobrze mrau

Odpowiedział(a): Czarnaaa, 21 lipca 2009, 17:24
5
Czarnaaa
A ja mam nadzieję, że po śmierci nie będę miała do czynienia z takimi idiotami :/

Odpowiedział(a): Szenioritta, 21 lipca 2009, 19:25
1
Szenioritta
hmm a ja takim grzecznym aniołkiem ostatnio jestem

Odpowiedział(a): haha20, 21 lipca 2009, 18:04 [#odpowiedz]
1
haha20
yyy zapewne bedzie jakiś pogrzeb..a potem jedna wielka niewiadoma, może lepiej ze nie wiemy co będzie?

Odpowiedział(a): proszek, 21 lipca 2009, 20:04 [#odpowiedz]
0
proszek
zgnijesz i wsio

Odpowiedział(a): samuraxo, 21 lipca 2009, 20:23 [#odpowiedz]
-1
samuraxo
proszek dokładnie
Szenioritta.. hmmmm chyba właśnie takiego aniołka szukam ha ha bede czekał aż przylecisz, jak co to będe na tej 4 chmurce po lewej xD

Odpowiedział(a): Szenioritta, 21 lipca 2009, 20:27
2
Szenioritta
postaram sie trafić

a śmietniki tam są?

Odpowiedział(a): samuraxo, 21 lipca 2009, 20:42 [#odpowiedz]
2
samuraxo
wiesz niewiem ale nachmurce też chętnie sie pobawim

Odpowiedział(a): Szenioritta, 21 lipca 2009, 20:56
3
Szenioritta
no pewnie
moze nawet lepiej, bo nie będzie nieprzyjemnego zapachu

Odpowiedział(a): gość, 21 lipca 2009, 21:01 [#odpowiedz]
0
gość
sama sobie wymyśl, jak to będzie wyglądać. (;
według mnie "zaśniesz" jako człowiek, obudzisz się jako świerszcz, pies albo inne zwierzę. może nawet jako człowiek.

za to moja koleżanka twierdzi tak:
wiecie, jak to jest, jak się zasypia i rano budzi z myślą, że nic się nie śniło. to ze śmiercią będzie tak samo, tyle, że się nie obudzisz.

Odpowiedział(a): samuraxo, 21 lipca 2009, 21:11 [#odpowiedz]
0
samuraxo
gość, myśle jak twoja kolezanka w sumie, pozdrow ją odemnie

Odpowiedział(a): gość, 21 lipca 2009, 22:03 [#odpowiedz]
0
gość
ja mysle ze wszyscy tak jak w religij pojdziemy do krolestwa niebieskiego i Bedzie RAJ

Odpowiedział(a): listless, 23 lipca 2009, 17:28 [#odpowiedz]
0
listless
nie mam pojęcia. spróbuj, a jak się dowiesz to mi powiedz

Odpowiedział(a): gość, 04 sierpnia 2009, 21:25 [#odpowiedz]
0
gość
wtedy chcialabym sie odrodzic ponownie albo jako czlowiek a jesli nie to zwierze..
a jesli to tez nie to chcialabym zyc sobie na innej planecie i robic co chce. xD
aha i spotkac rodzinke i zwierze!
x)))

Odpowiedział(a): alfik, 29 sierpnia 2009, 00:41 [#odpowiedz]
0
alfik
Są 2 opcje
Mogą Cię wsadzić do trumny i zakopać albo spalić a z prochami coś zrobić nie wiem czy te prochy tez sie zakopuje czy nie

Odpowiedział(a): alfik, 29 sierpnia 2009, 00:45 [#odpowiedz]
0
alfik
Nie chodzi mi akurat o Ciebie agis

Dodaj odpowiedź

Zaloguj się, aby móc odpowiedzieć na pytanie i cieszyć się pełną funkcjonalnością serwisu. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się.

wyszukiwarka   
podobne pytania   
33
32
26
34
34
30
19
26
44
18
34
22
23
9
34

popularne słowa kluczowe   
kategorie   
Biznes (760)Dom (1027)
Edukacja i szkoła (796)Erotyka i seks (324)
Film (3617)Gry (494)
Hobby (447)Inne (4930)
Komputery i Internet (1040)Kulinaria (238)
Kultura (195)Ludzie (1645)
Miłość i relacje (1291)Moda (380)
Motoryzacja (289)Muzyka i taniec (836)
Podróże (280)Polityka (119)
Praca (467)Prezenty (179)
Rozrywka (476)Sport (314)
Sztuka (65)Taniec (29)
Uroda i styl (697)Zdrowie (834)
Zwierzęta (245)
Pytania: 18081, Odpowiedzi: 327670